Haluaisin tietää, pyydän siis te ihmiset joidenka elämä bibon kanssa kuitenkin sujuu...kertokaa siitä.
Täällä tilanne uusi, ja kun näitä viestiketjuja olen lukenut, tuntuu ettei kumppaniin pitäisi missään nimessä luottaa.
Rakastan kumppaniani hyvin paljon, ja toivon että elämämme sujuisi kuitenkin ...
Eihän kaikilla voi mennä pieleen.
Anteeksi sekava sepustukseni. Tukea kaipaan.
En halua toista hylätä.
Huolettaa ja masentaa!
pahamaailma
1
111
Vastaukset
- bibon puoliso
Hei
Olen ollut pitkään naimisissa bibon kanssa ja meillä on lapsia.
Puolisoni käyttää lääkitystä ja elämme suhteellisen normaalia elämää.
Bibo tarvitsee valtavasti tukea selvitäkseen arkielämästä.
Paras tukija on oma puoliso, mutta on tärkeää että sairastunut myös itse haluaa hoitaa itseään.
Tuossa "Kaksisuuntainen ja parisuhde"-ketjussa on paljon hyviä ohjeita bibojen puolisoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057