Käytettyjä polkupyöriä?

jnut

Myydäänkö täällä Ylöjärvellä jossain käytettyjä polkupyöriä? Jos myydään niin missä?

7

397

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ukki46

millaista pyörää oot katsellut?Täältä löytyis jotain

• nostalkinen

Takavuosina oli varastettuja pyöriä jossain ladossa Lakialassa.

• Pulukkkine

Ylöjärven uutisten ilmoitusosastolla joku kauppaa pyöriä alkaen 30€.

• Uutta peliin vaan
    • Yhden suven pyöriä

Bilteman laatu on sitä mitä se on. En koskisi ongenvavallakaan nurkan takaa, tuskin niitä saa edes ehjänä kotiin. Kuinka ne voisivat olla parempilaatuisia kuin muukaan tavara, mitä sieltä moni käy kerran hakemassa, siis vain kerran. Taitaa linkki olla myyntipäällikön aikansa kuluksi laittama!!!

• Uutta peliin vaan

Kuluvat osat ovat Bilteman pyörissä ym. halpamerkeissä ihan niitä samoja, joita on edullisissa merkkipyörissä, jossa asiakas maksaa osin siitä merkistä. Halpa merkkipyörä saattaa jopa tulla samalta tuotantolinjalta. Tietysti jos hakee selkeästi kalliimpaa (laadukkaampaa?) pyörää, silloin käytetty voi olla hyvä vaihtoehto.

En minäkään Biltemasta ihan mitä vaan osta. Yleensä kuitenkin näkee jo päällepäin onko tuote kelvollinen, kuten esim. polkupyörästä.

Mistä muuten yleensä ostelet? Nimittäin samaa "biltemaa" myy tänä päivänä 4 kauppaa viidestä.

• Pro-pyöräkauppaa

Eiköhän se ole melkoisen kova yleistys, että neljä viidestä myy "biltemaa". Olen elämäni aikana ostanut muutaman kymmenen pyörää. Matkan varrella olen oppirahat maksanut lastenkin pyörien osalta.

Nykyään ostan pyöräni yhdestä ja samasta liikkeestä, mistä saan edullisella hinnalla myös huollot ja korjaukset sekä varaosat. Takuu on suurelta osin ikuinen, koska liike korjaa ilmaiseksi myös valmistajan myöntämän takuun jälkeisiä virheitä. Tähän he pystyvät siksi, että he tietävät mitä ostavat ja mitä myyvät. Kaukaa saakka riittää ostajia, montakin pyörää kerralla. Valikoimaan kuuluu huippuluokan kilpapyöristä halvimpiin lasten kolmipyöräisiin. Tavara myydään heti varastosta eikä sitä tarvitse odottaa kuukautta ja hypätä sen takia kuin sipi ripillä.

Huippuluokan ammattilaisuus korjauspuolella sekä osto- ja myyntitoiminnassa tuottavat sekä ostajalle että liikkeelle hyvän lopputuloksen. Palveluhalu ja -kyky sekä kaikenlainen sovitteluhalu esimerkiksi kuljetuksissa hakuineen ja tuomisineen lisää asiakkaan halua tulla tekemään seuraavakin pyöräkauppa tähän liikkeeseen. Täyteen palveluun kuuluu kaikenlainen neuvonta, mikä ei maksa mitään, mutta on vuosien mittaan rahanarvoista. Jo sekin, että myytyjen pyörien kirjanpito on tallessa tietokoneella niin että mitään takuutodistuksia tai ostokuitteja ei tarvita. "Me tiedämme kyllä mitä me olemme myyneet", vastattiin kun kyselin joskus aikoja sitten takuuehdoista. Samasta liikkeestä saa myös kaikkea muuta vapaa-aikaan liittyvää laatutavaraa. Liike ei sijaitse Tampereella eikä Ylöjärvellä. --- vai vielä piltemannille ---.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3623
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2304
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1539
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1342
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1285
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe