Valtio kustantaa pakolaisten ajokortit sekä tulkin ajo-opetuksen aikana.
Tässä yksi esimerkki.
Karjalainen 30.4.2011
"..Valtio maksaa esimerkiksi Lieksan vastaanottokeskuksessa oleville nuorille
ajokortin ja tulkki tulee Helsingistä tulkkaamaan ajo-opetuksen ajaksi."
Mitäs mieltä tästä porukat?
Miksi minun lapsille ei maksanut valtio ?
Oisiko jostain pitänyt hakea, sossustako?
Mites ne hyyssärit sanoikaa.
Pakoloisillako ei ole mitään etuja enemmän kuin kantasuomalaisilla ??
Pakoloisimista
Voe Suurpää
1
56
Vastaukset
- Pikku tarina
Talvella jouduin poikkeuksellisesti käyttämään työmatkalla raitiovaunua, joka oli täynnä väsymyksestä harmaakasvoisia ihmisiä. Kello oli seitsemän tienoilla mutta itse olin virkeä, koska tuntui eksoottiselta katsella kaupunkia turistin tapaan. Suurimmassa osassa asuntoja näytti olevan valot päällä ja aamutoimet meneillään. Eräällä kadulla huomioni kiintyi kerrostaloon, joka oli täysin pimeänä, eikä mitään liikettä ollut näkyvissä. Ihmettelin asiaa hetken, kunnes muistin, että taloon oli perustettu vastaanottokeskus. Kyse olikin sitten pakoloikoilusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944