Turhaa kait täällä

yritän pysyä poissa

enää aikaansa viettää, mitä hyötyä tästä on tai on koskaan ollut..
Tavallaan toivon etten ois koskaan nähnytkään sua. Ei millään pahalla mut ei tää kyllä mikään kovin kiva juttu ollut.

8

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voinko auttaa

Ketä etsit?

• kiitos mutta...

enpä taida sanoa ettei mua enää ainakaan onnistuttas täällä huijaamaan jos ny niin on käynyt.

• niin totta

muttakun välillä tuntuu että hän olisi täällä :(

• niin kuka?

siltähän se välillä tuntuu mutta mutta... jotenkin en jaksa siihen enää uskoa.

• Niin turhaan kaikki

Enpä olisi uskonut että täällä nelisen kuukautta haikailin perääsi. Todellakin turhaa tavoitin sinut kuitenkin täältä eihän siitä mitään tullut kuitenkaan mikähän siinäkin sit jarrutteli voin vain arvailla Näin jälkikäteen tittysti olisi ollut parenpi ettei olisi koskaan tavattukkaan . Elämäni on taas raiteillaan kaikki kohdallaan vai onko kun kuitenkin olet mielessäni

• vuodet vierii

Mä oon ollut täällä paljon paljon kauemmin kuin neljä kuukautta.

• Blondi S

Olen saanut täällä vastauksia, joiden perusteella hän saattaisi kirjoittaa täällä joskus. Tai paremminkin, olen saanut vastauksia joiden perusteella en voi kumota sitä mahdollisuutta että se olisi hän.

Kuitenkin, nyt alan keskittymään oikeaan elämään. Hän tietää mistä minut saa kiinni, vaikka tekosyyn nojalla. Sikäli kun hän ei sitä tee, kiinnostus ei ole selvästikään molemminpuolista, joudun nielemään tappioni ja elämän on jatkuttava. Taisin haukata liian suuren palan.

• karmeaa harhaa

Tämä palsta"seurustelu" on perseestä, suoraan helvetistä. Väärät ihmiset vastaavat väärien ihmisten kutsuihin.
      Karmiva soppa on valmis.

Minun nimelläni on ollut täällä yksi viesti, mutta sitäkään en tiennyt, että keneltä
      se oli.

En enää vieraile täällä, en kestä tätä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4572
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3393
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2380
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      39
      1418
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1343
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1196
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      978
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen