Ounasrinteen päiväkoti ja Rauhalan päiväkoti .Mitä yhteistä näillä päiväkodeilla?
Rauhalan päiväkoti
11
248
Vastaukset
- Äitien irvikuvat
Joka helvetin pikkuasiasta valittavat vanhemmat, jotka sysäävät kaiken kasvatusvastuun päiväkodille.
"Meidän lapsia ei sitten saa laittaa päiväunille, että nukahtavat kotona sitten klo 19:00 aikoihin..." Pitäähän isille ja äitille jäädä sitä omaa aikaakin, kun lapset on haettu tarhasta klo 17:00 jälkeen.
LOL. - "Töissäkö"
Katso video youtube haku ounasrinteen päiväkoti
- ammatinvalita edessä
Lastentarhanopettajan työn miinukset
Maailman pienin palkka.
Narisevat vanhemmat
Aina flunssa
Plussat : Maailman ihanimmat lapset,joita rakastan sydämeni pohjasta.
JOKAISTA yhdessä ja erikseen. - " tulee taas"
Lapset vain aina kärsijöinä.
Videosta näkyy hyvin miten kasvatustyötä hoidetaan. Kumma juttu , nämäkin hoitajat siiretään vähin äänin toiseen päiväkotiin niinkuin kävi Kotkassakin aikoinaan.- Äitien irvikuvat
"Lapset vain aina kärsijöinä."
Totta, harmi kun lapsien tekemiseen ei tarvitse mitään lupaa, niin kaikenmaailman vesipäät niitä väsäävät ja syssäävät hoitovastuun yhteiskunnalle.
Lisää huvittavuuksia, tehdään toinen lapsi ja parivuotias esikoinen viedään joka päivä kahdeksaksi tunniksi tarhaan, että äiti saa olla kahden kuopuksen kanssa. Onhan se rankkaa se kahden lapsen hoito...
LOL.
- Raitis kunol. isä
Kaljaa,tupakkaa ja karaokea. Ja lapsi odottaa ja odottaa......................
- Opettajatar.
Ja kaikki on tarhan vika.
- Oikealle alalle
Kyllä täällä päiväkotitätit puollustele, jos työ ei maita kannattaa hakeutua muulle alalle.
Päiväkodissa (Rauhalan päiväkoti) oli aikoinaan yksi työhönsä sitoutunut hoitaja (Pimi) josta tuskin kukaan valitti. Lapsetkin tykkäsivät hänen huolenpidostaan.- irvi-kuva
Niin, harmi kun lapsi ei voi helposti vaihtaa vanhempiaan. Hoitopaikkaa on taas helppo vaihtaa...
Ottakaa kakaranne ulos niistä hoitopaikoista jotka ei miellytä ja lopettakaa tuo raukkamainen nimetön ininä.
- vai kö
kai se liittyy työntekijään?
- Öiset kitarat.
Mikä ? Kerro pelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082