Kyllä täältä tullaan,me katsomme tämän jutun loppuun asti :) Mä olen vaan ollu vähän hukassa ja ajatukset solmussa :( Taidat olla jo suuttunut tämmöselle nyhverölle ja saat ollakkin,hävettää.Mä toivon että sä kuitenkin ymmärrät mua :)
Malta vielä vähän
21
434
Vastaukset
- mmmmm----
naiselle vai miehelle?
- .
Mnaiselle
- ---------
Mnaiselle;)?
- Tämä A
on kyllä aivan äärimmäisen ymmärtäväinen.
Pidän sinusta/hänestä aivan valtavasti, joten ihan turhaan häpeilet.
Olet ihana nyhverö. :)) - Ei voi muuta..
kuin ihmetellä joitakin näiden sivujen juttuja. Aloituksessa lukee et A :lle ja sit kuitenkin et Mnaiselle. Hohhoijaa.. No aivan sama minulle. Koska tiedän ettei viesti ole missään tapauksessa minulle.
- Huippu salaista :D
Oikea kyllä tietää,eikä muiden tarvitsekkaan tietää :)
- hrha
Oletko Aila?
- "Bertha"
Hän ymmärtää, hän uskoo. Odottaa, luottaa ja rakastaa. Väistää kun pyydetään, tulee spontaanisti luo ja unohtaa sopivasti. Ja harmaantuu kauniisti siinä sivussa.
ja hänen henkensä salpautuu joka ainoalla hengenvedolla siitä kivusta, joka on satuttanut hänen sydäntään syvästi :/
- ............
******************** kirjoitti:
ja hänen henkensä salpautuu joka ainoalla hengenvedolla siitä kivusta, joka on satuttanut hänen sydäntään syvästi :/
just näin.....kannattaa katella muitakin siinä sivussa;)) kun odottelee millon arvon hr viitti oikeesti saapuu....jos sittenkä......
- "Huippu salainen" N
Olenkohan minä se nainen?
milloin viimeksi näimme?
harmaantuu kauniisti?
tumma vai vaalea? - Jippiiiiii
Siis Koira!
- sehän on sun asias
ai sä odotat herraa ja kattelet sivussa muita? Sillälailla....
- jaksan odottaa ,
ymmärrän aina vaan
enkä suuttunut :) - "Huippu salainen" N
Hei AP muutamaa vihjettä pyytäisin.....
milloin viimeksi näimme?
"A" etunimikö? - _ _ _
:(
- ....
Hei oikeasti älä usko näitä ja kaikkien vähiten älä usko mitä tässä kirjoitetaan! En mä kaipaa mitän aata tai muuta !
- ,,,,,,,,,,
Ketä kaipaat?
- Ö
Kaipaan yhtä CP:tä. Viime viikolla Ap:ta ja koko ajan siinä sivussa yhtä Ceeäsuupeetä.
Tää on superii. - A tässä
Ai mulle vai? Jos olet J, niin unohda jo minut!
- eräs A
Ymmärrystä löytyy aina,mutta ketähän hän tarkoittaa.........ikävä myös,nähdä jos vois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455230Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1291686Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511650Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151609- 141305
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41220No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol22112081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171057Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771018Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60867