Olen syönyt monia verenpainelääkkeitä. Monesta tulee sivuvaikutuksia. Viimeksi söin Beetasalpaajaa ja pulssi meni 45 ja kerrottuani lääkärille niin hän sanoi että haittaako se vaikka syke on niin alhainen. Ihmettelen sanomista. Olo oli kuin olisin ollut kännissä.
Mikä ihme voisi laskea verenpainetta? Atacand=huulet ja kurkku turposi
Losartan= pää tunkkanen ja kävely hoippuamista ja masennus.
Onko teistä ketään sellaista joka olisi kokeillut monia lääkkeitä ja sitten löytyi? Auttakaa miten pääsen tästä kierteestä. Lääkärini on pelottava, nujertaa minut.
Auttakaa verenpainepotilasta
2
87
Vastaukset
- lh
Lääkärin kysymys johtui siitä että monesti b-salpaaja potilailla syke saattaa välillä käydä tuollaisissa lukemissa eikä se vaikuta henkilöön millään tavalla.
- meninirkki
Harmillista tietenkin. Mutta eui kai siihen auta muu kuin vaihtaa sitä mikä vaivaa, lääkettä tai lääkäriä. Ellei nyt joku tällä palstalla keksi jotain luontaistuotetta, mikä kumoaisi huippaavan vaikutuksen.
Aikanaan kun itse aloitin, noita pyörryttäviä vaikutuksia tuli muutaman kuukauden verran, siksi kai annostusta lisättiinkin pienin murusin, neljäsosatabletein.
Vastasitko lääkärille kun hän kysyi?
Kun olet lääkärissä hän tietää tai kun näytät hänelle kaikki lääkereseptit. joita olet käyttänyt ja muistiinpanot sivuvaikutuksista, miten kauan olet käyttänyt jne. En minä ainakaan asioita ja lääketiedettä paremmin tuntematta pysty asiaa n vaikuttamaan. Aikanaan olen päättänyt, että Emconcoria en vaihda, mutta totuinpas toiseenkin ja losartaanista menee minkänimiset lääkkeet vaan.
Tsemppiä lääkärin vaihtoon, sellaisen, joka jaksaa kuunnella keksii ratkaisun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708