olen lukenut täällä tuosta tramal-kipulääkkeestä. Lääkäri määrännyt joskus jollekkin perheessäni, joka ei enää sitä käytä. Kuinka vahingollista on ottaa tätä lääkettä ilman että lääkäri olisi sen määrännyt?
Tramal-lääkkeestä
6
120
Vastaukset
- wd
Exäni jäi siihen koukkuun ja söi sitä kuin aspiriinia, ei ole enää hengissä. Sairaalassa leikkauksen jälkeen sain vastaavaa tippana ja näin hallusinaatioita jne.
Se on huumeeksi luokiteltava ja sen mukaan siihen tulee suhtautua. - vain tarpeeseen
Mä ainakin vetäisin ja kiireellä huiviin, jos sitä olisi saatavilla. Lääkeriippuvuus on ihmisen heikkoutta. Olen syönyt viimeiset 20 vuotta aika vahvoja lääkkeitä mutta vain tarpeeseen, koskaan ei ole ollut ongelmia lopettaa, tai olla syömättä.
Vain otettu lääke auttaa. Mutta toki järki päässä, ei niitä syödä kuin karkkia. - .
Jos ei koskaan ole kyseistä lääkettä käyttänyt, niin ei voi tietää miten siihen reagoi, onko mahdollisesti sen ainesosille niin allerginen että menee henki tai sattuu jotain muuta.
On aivan selvää että toiselle määrättyjä lääkkeitä EI käytetä.- lain kuuli jai nen
Ainahan kaikissa lääkkeissä, juomissa, ruuissa, kosmetiikassa, elämisissä, kaikessa on ensin se ensimmäinen kerta. Jos kaikkea pitää varoa ensimmäisellä kerralla, eihän elämästä mitään tule.
Tramal on yksi parhaista lääkkeistä, vaikuttaa keskushermostoon ja poistaa kivun, joten jos tarvetta on, ehdottomasti kannattaa kokeilla.
Ei elämää voi elää pelko perseessä! Ja ei muuten saisi kävellä punaisia päin, eikä varsinkaan ajaa ylinopeutta, puhumattakaan punnita kassalla kotimaisia vihanneksi ulkomaisen vastaavan tuotteen koodilla!
- Tepa 57v
Sain lekurilta vastikään kipuihini tramalia. Kipu hellitti hieman, mutta pää meni aivan sekasin ja lisäksi alkoi hirvittävä kutina kehossa. Laskin annostusta puoleen ja oireet helpottuivat. Kipu on kuitenkin onneksi pysynyt kutakuinkin poissa.
En suosittele tätä lääkettä käytettäväksi, jos siihen ei ole tosi tarvetta. - mua ei kyl kutissu
Yksilöllistä on nuo annostukset ja sivuoireet. Sehän se hyvä puoli Tramalissa on että saa nupinkin samalla sekasin ja kivut katoaa. Mukava tunne!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760