Onko kukaan hakenut ko. paikasta pikavippiä? Jokin aika sitten tuli tuolta tekstari kännyyn ja sieltä tarjottiin 20e vippi eurolla, mutta netistä ei kyllä tietoa löydy mitään.
Aeris Oy
120
10078
Vastaukset
- sfsss
samaa tulin ihmettelemään!
- ...
Pulju on vaihtanut nimeä (?). Minulle tullut Aerisilta ja eCreditiltä molemmilta suunnilleen samoihin aikoihin lähes joka ikinen päivä ainakin puolen vuoden ajan tekstarimainoksia... Keräävät pelkkiä tekstarikuluja lainaa hakevilta...
- Ruma Reija
Hauska tapa mainostaa "onko kukaan hakenut ko. paikasta pikavippiä?". Kaikkea nuo karvankasvuaan aloittelevat pojankoltiaiset keksivätkin.
- suivaantunut
Otin vippiä ja maksoin pois, mutta kännykkään rämpyttää viestejä, että emme ole saaneet suoritustanne. Verkkopankin tilitiedoista näkyy varsin selvästi, että rahat on tililtäni lähtenyt ja vieläpä samaan pankkiin, missä oma tilini on, joten siirto näkyy viim. vartin päästä maksusta. Rasittavaa!! EN vippaa enää!
- männikkö
Otin 20e vipin maksoinpois edelleen tulee viestejä erääntyneestä vipistä,tiliote kertoo,että vippi on maksettu,puhelinlasku noussut huimiin lukemiin siirtojen takia.
- arplyaeris
männikkö kirjoitti:
Otin 20e vipin maksoinpois edelleen tulee viestejä erääntyneestä vipistä,tiliote kertoo,että vippi on maksettu,puhelinlasku noussut huimiin lukemiin siirtojen takia.
Ota yhteys kuluttaja-asiamieheen. Löytyy maistraatista. Itse tein niin ja pääsin ko.firmasta eroon muutamassa päivässä.
- aerisarply
Ota yhteys kuluttaja-asiamieheen. Löytyy maistraatista. Itse tein niin ja pääsin ko.firmasta eroon muutamassa päivässä.
- toinen suivaantunut
Ei kannata ottaa pikavippiä Aeris firmalta.Niiden tietoja ei löydy mistään ja kun yrittää mennä Aeris.fi sivuille se kääntyy suoraan Heti vipin sivuille.Heti vippi ei tiedä mitään Aeris Oy:n asiakkaista.Laskua ei tule eikä laskun tietoja, tulee vain viestejä useita päivässä, siirrä eräpäivää.Vaikuttaa huijaukselta,SEKAVAA.
- Hmmm...
Varmaan joku ulkomainen huijausjuttu. Mullakin tullut useita kertoja että 20€ vippi 0€ kuluilla. Kaikki ä kirjaimet on muuttunut ?-merkiksi. Viittais kyl vahvasti johonkin ulkomaiseen juttuun.
- HUIJATTU
yLEISLAINAN NIMELLÄ KULKEE SAMAN LAINEN HUUHAA PULJU
- Kusetettu big time
Minullekin tarjottiin 20 euron lainaa 0 euron kuluilla ja lähetin viestin että no mikäettei. Heti tuli hylkäävä päätös ja nyt on sitten kännykkälaskussa jokin 20 euron palvelumaksuveloitus. Täyttä kusetusta koko paska. Minä aion tehdä ainakin rikosilmoituksen. ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ VASTATKO VIESTIIN SIIS MITÄÄN !!!
- 20eAeris
- vipsteri
Joo sama veloittaavat 20e /viesti eli 40e kahdesta viestistä ja väittäävät että 5 e viesti, mitä tässä kannattaa tehdä
- namastee
Onko kellään tietoa miten tuon jatkuvan mainosviestien tulon omaan puhelimeen saa lopetettua?
- 20+6
Ja sitten on kanssa tälläinen kuin Tromvelt jolta tulee kanssa näitä samoja viestejä. Ihmettelen vaan että mistä ihmeestä nämä (Aeris/Tromvelt) ovat saaneet tietoni, esim tilinumeron. Kyllä nuo on jonkun vippifirman alaisia kusetuspaikkoja koska kerran tilinumerokin on heillä tiedossa. Kyllä tällaisesta jo voisi poliiseja kehottaa tutkimaan. Itse piruuttani otin nyt Aerikselta, katsotaan kuinka paljon mahtaa puhelinlaskun saldo nousta. Itse ainakin aion jättää tämän laskun maksamisen ihan sinne viimetippaan, eli odottelen rauhassa jonkun 50päivää ja katson minkälaisia viestejä sieltä rupeaa tippumaan. Tuollainen firmahan ei todennäköisesti tule mitään tekemään jos jättää laskun maksamatta, koska heidän yhteystietoja ei ole missään, ja todennäköisesti minkäänlaista perintäkirjettä ei tarvitse odottaa koska siinähän pitää näkyä alkuperäisen laskun/luoton antajan tiedot.
- vipsteri
Siis nuo aeris ja tromveltin viestit tulevat samasta numerosta olikohan 16330, ja myös tromveltilla veloittaavat 20e/lähetetty viesti. Milläköhän tuota vois selvittää, käsittääkseni ainakin tromveltin siirrot tekee m aurora oy
- boomss
Tossa on aeriksen tiedot vissiin
Aeris Oy
PL 208 00161 C/O ARPLY Oy Perintätoimisto
HELSINKI
f: 09 856 57 318 - 13+14
JUMALAUTA!!!! Kun otin tuossa muutama tunti sitten Aerikselta sen 20€ lainan jonka piti olla ilman kuluja ja katsoin tätä ennen puhelin saldoni. Nyt kun katsoin niin olikin kivasti tullut 40€ saldoon lisää maksettavaa!!! Elikäs nämä paikat ovat täysin HUIJAUKSIA!!!!! Yritän ottaa tuonne Aerikselle jotakin kautta yhteyttä pyytää selvitystä.. Kaksi viestiä tosiaan tarvittiin tohon lainan ottamiseen, ovat laskuttaneet sitten ilmeisesti juuri tuon 20€ per viesti. Voi vittu että sanon vaan....
- aeris go hell
- 10+18
Suomenyritykset.fi kertoi tällaista..
AERIS OY
Osoite: C/O ARPLY OY PL 208
00161 HELSINKI Y-tunnus: 2383855-1
Kotisivut: www.aeris.fi Sähköposti: [email protected]
Tromveltillä muuten samat mutta Sähköposti on: [email protected]
Arply.fi kotisivut ei vielä käytössä, todennäköisesti tässä on joku ketä kerää pääomaa yrityksen perustamiseen.. huijaamalla. Poliisille tekisin tutkinta pyynnön tästä yrityksestä, koska näyttää siltä että he huijaavat systemaattisesti kaikkia asiakkaita eikä vain joitain satunnaisesti, eli on täysin suunniteltua.
Se on ku ne jotka tälläisiä 20€ vippejä ottaa niin ovat todennäköisesti käyttäneet muut paikat läpitte ja puhelinlasku on jo valmiiksi iso, eli tuollaista muutaman kympin lisää laskussa ei osaa yhdistää että se on tullut yhdestä paikasta. - popopp
Jep viestiä vaan tuonne aeriksen asiakaspalvelun sähköpostiin heti menemään, itsellä on kanssa sama 40e veloitus kyseessä ja olen ollut yhteydessä sinne mutta tiukkaan väittäävät että 5€ ovat veloittaneet.
- v..n aeris
- 7+1
Laitoin asiakaspalveluun pari tulista viestiä ja nyt vastasivat että ongelmaa selvitetään.
- vippaajavippaaja
Mullekin tulee monta kertaa päivässä noita samoja viestejä. Menee hermot, kun tulee täynnä kirjoitusvirheitä olevia viestejä jostain 20 € lainasta. Kuka sellaista edes tarvii?
- Hyvin kettuuntunut
Joo-o. Mulle alko toukokuussa tulemaan mainoksia kyseisestä puljusta, halusin niiden loppuvan. Vastasin POISTA - ja nyt siitä sitten tuli 20 euron lasku. Voi vittu ku on urpo olo. Koitin laittaa tonne aerikseen meiliä, nyt ei enää ole toiminnassa se osoite. Toinen osoite ilmeisesti toimii.
Soitin poliisille ja tästä kannattaa tehdä tutkintapyyntö poliisiasemalla. Mietin vaan voisiko olla mahdollista, että tekijät häviää vaan. eikä niitä saada tietoon. Fiksuinta ois varmasti lopettaa minkäänlainen vippien ottelu :/ Mutta tämä 16330 numero ja mikälie AERIS paska-pulju. Älkää laittako YHTÄÄN VIESTIÄ SINNE!!!!!!
- Osakeyhtiö Tromvelt
Tänään tuli taas viesi;
Tarvitsetko lainaa? Tervetuloa asiakkaaksi. Vastaa tähän viestiin Tromvelt.
Joudun näiden viestien takia (joita tulee joka ikinen päivä) ostamaan maksullisen sovelluksen jolla saa estettyä noi viestit. Eikö tätä mitenkään muuten saa loppumaan? Aeris ja Tromvelt pommittaa joka päivä. Mukavaa jos jossain vanhainkodissakin vielä pukkaa Tromveltiltä viestiä.- 16330
- NIckelodeaari45
ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET VASTATKO MISSÄÄN TAPAUKSESSA NOIDEN EDELLÄMAINITTUJEN ULKOMAISTEN HUIJARIPULJUJEN VIESTEIHIN!!
TYHMÄSTÄ PÄÄSTÄ KÄRSII,JOS TOMMOSILTA PASKAFIRMOILTA KOITTAA SAADA 20E LAINAA..HUIJAREITA NUO FIRMAT! - Nickelodeaari45
AERIS=HETIVIPPI,samaa firmaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ROSVOJA OVAT,VIROILAISIA! - Ritta
Lasku tuli muttei rahoja tilille. eCredit.fi on samaa puljua Teen tästä poliisille tutkintapyynnön.
- jukkis 1655
Totta,eCredit ja HetiVippi ovat samaa virolaista firmaa.
- ...
Minullekin tuppaa tulemaan, ainakin puoli vuotta jo, toisinaan joka päivä, toisinaan taas muutama päivä väliä ja taas sitä viestiä. Huijareita, yrittävät vaan kalastaa ylikorkeita tekstiviestikuluja. Itselläni luottotedot mennee jo aikoja sitten (vippien takia) ja edelleen vaan pukkaa tekstareita, että ota vippiä, ota vippiä...
Eli jos tosiaan jollakin on tiedossa miten noi mainokset sais loppumaan (ilmaiseksi mieluiten) niin voisiko ihanan ystävällisesti laittaa tänne neuvoa, kiitos :)- aeris-arply
- jukkis 1655
Pikavippiyritysten toimintaa valvoo ja lainaustoiminnan luvan myöntää Etelä-Suomen aluehallintovirasto.
Kappas,eCredit ja HetiVippi eivät ole tuolla listalla,jossa on lueteltu 62 vippitoimiluvan saanutta yritystä!
Luettelo luvan saaneista yrityksistä on päivitetty 14.7.2011.Näet listan Etelä-suomen aluehallintoviraston sivuilla.
Valittakaa ihmeessä pikavippiyritysten toiminnasta,jos koette joutuneenne huijatuksi jne. Nettilomake löytyy esim:
www.kuluttajavirasto.fi - -teemu--
Olen jättänyt ilmoituksen kuluttajavirastolle eCreditistä,Hetivipistä ja Aeris OY:stä.
Jätä sinäkin,helppoa: www.kuluttajavirasto.fi - Osakeyhtiö Tromvelt
No niin, tänään pukkasi luuriin uutta viestiä taas kerran (kuten jokaisena muunakin vuoden päivänä)
"30-300 euroa yllättävään rahantarpeeseen. Luotettavasti ja ammattimaisesti MobiiliVippi.com. Vastaa tähän viestiin : VIPPI"
Voi herranjumala mitä shittiä. Mistä hitosta noi on saanut numeroni? Myykö joku pikavippipaikka yhteystietoja virolaisille huijareille vai? - Osakeyhtiö Tromvelt
Eilisen päivän viestit Aerikselta;
klo 11:20 "Tarvitsetko 20-200 euroa lainaa? Tervetuloa asiakkaaksi! Vastaa tähän viestiin TR numeroon 16330"
klo 15:04 "AERIS 20-200 euroa tilillesi. Arkielämän rahoitusratkaisuja! Lähetä viesti! AR numeroon 16330"
16:54 "Pikalainaa luotettavasti ecredit.fi! Uusille asiakkaille lainasumma on 20e-100e.
Tää alkaa olemaan jo häirintää.- jukkis 16555
Ne lainaa enintään tuon 20 e,jos haet vähänkään suurempaa summaa,esim.60e,niin ne vastaa: "Emme voi myöntää teille tälläkertaa kuin 20 tai 40e.Tee uusi haku"
Taas pitää laittaa KALLIS tekstiviesti,mikäli haluat saada edes 20e.
Eli: päätarkoitus on kerätä hiton helppoa rahaa maksullisista viesteistä! - Männikkö
jukkis 16555 kirjoitti:
Ne lainaa enintään tuon 20 e,jos haet vähänkään suurempaa summaa,esim.60e,niin ne vastaa: "Emme voi myöntää teille tälläkertaa kuin 20 tai 40e.Tee uusi haku"
Taas pitää laittaa KALLIS tekstiviesti,mikäli haluat saada edes 20e.
Eli: päätarkoitus on kerätä hiton helppoa rahaa maksullisista viesteistä!Tulipa aeriksen perintätoimistolta kirje,ihmeeksi postilaatikkoon,ei pitäisi olla eräpäivän siirtoja,laskussa eräpäivä 4.7.summa 15,00.vienkö laskun poliisille,saavat selvittää aeriksen toimintaa.
- 1+12
Männikkö kirjoitti:
Tulipa aeriksen perintätoimistolta kirje,ihmeeksi postilaatikkoon,ei pitäisi olla eräpäivän siirtoja,laskussa eräpäivä 4.7.summa 15,00.vienkö laskun poliisille,saavat selvittää aeriksen toimintaa.
Mikä ettei, ei huonompi idea. Meinaa nuo firmathan ei vissiin tällähetkellä saisi myöntää ensimmäistäkään luottoa, koska eivät kuulu luotonantajarekisteriin, poliisi voisi olla erittäinkin kiinnostonut heidän toiminnastaan. Sitä sitten en tiedä ovatko pystyneet kiertämään tuon lain joka astui voimaan, jos se laki koskeekin vain suomessa olevia firmoja ja jos vaikka heidän firmansa onkin rekisteröity vironpuolelle.. Tiiä noista sitten.
- -jaska548
Männikkö kirjoitti:
Tulipa aeriksen perintätoimistolta kirje,ihmeeksi postilaatikkoon,ei pitäisi olla eräpäivän siirtoja,laskussa eräpäivä 4.7.summa 15,00.vienkö laskun poliisille,saavat selvittää aeriksen toimintaa.
Huom! Virolaisten pikavippifirmojen (mm.Ecredit,HetiVippi,Aeris,Tromvelt,Creditstar) toimintaan kuuluu AUTOMAATTISESTI laskutus eräpäivänsiirrosta,jos lasku ei ole kirjaantunut heidän tililleen 3 päivän kuluessa eräpäivästä!
Suomalaiset firmat eivät tätä touhua harrasta mun tietääkseni..mutta tosiaan noilla viron kusetusfirmoilla se on normaali käytäntö!
Ei kannata lainata virolaisilta,prkl.. - 4+4
-jaska548 kirjoitti:
Huom! Virolaisten pikavippifirmojen (mm.Ecredit,HetiVippi,Aeris,Tromvelt,Creditstar) toimintaan kuuluu AUTOMAATTISESTI laskutus eräpäivänsiirrosta,jos lasku ei ole kirjaantunut heidän tililleen 3 päivän kuluessa eräpäivästä!
Suomalaiset firmat eivät tätä touhua harrasta mun tietääkseni..mutta tosiaan noilla viron kusetusfirmoilla se on normaali käytäntö!
Ei kannata lainata virolaisilta,prkl..Jep.. ja tuokin on todettu kuluttajavirastossa hyvän maun vastaiseksi. Ketään muu ei tietääkseni enää käytä tuota. EGE ja Vivus tais joskus käyttää mutta eivät enää, ne sentään hakivat tuohon luotonantajarekisteriin.
- -tiina---
4+4 kirjoitti:
Jep.. ja tuokin on todettu kuluttajavirastossa hyvän maun vastaiseksi. Ketään muu ei tietääkseni enää käytä tuota. EGE ja Vivus tais joskus käyttää mutta eivät enää, ne sentään hakivat tuohon luotonantajarekisteriin.
Edelleen eCredit ja HetiVippi ainakin todistetusti käyttävät tota automaattista eräpäivänsiirtolaskutusta,jos ei maksu ole kirjaantunut 3 päivän sisällä.Myös Creditstar käyttää automaattista "lisälaskutusta".
- ...
Olen samaa mieltä, varsinkin tuo on jatkunut n. poli vuotta (ainakin) ja lähes joka päivä.
- ...
... kirjoitti:
Olen samaa mieltä, varsinkin tuo on jatkunut n. poli vuotta (ainakin) ja lähes joka päivä.
siis puoli vuotta
- JOUKKOKANNE ALUILLE!
Hei! Minä olen saanut myös kirjeitä kyseisiltä "huijareilta". Laskun yläkulmassa lukee perintätoimisto helsinki, eikä laskuissa lue edes puhelinnumeroa, johon voi soittaa, ainoastaan sposti!!! He ovat lähettäneet 2 eri laskua, lainan takaisinmaksun korkoineen ja eräpäivänsiirron - tämän myös korkoineen päivineen!! Ja mikä tässä on hämärintä, VAIKKA LASKUT OVAT ERI ASIANUMEROILLA JA ERI SUMMILLA, TOINEN 20€, TOINEN 30€, NIIN VIITENROT OVAT TÄYSIN SAMAT!!!
TehdEi samassa viitenumerossa ole mitään hämärää. Esimerkiksi luottokorttilaskuissa kulkee usein sama viitenumero laskusta toiseen, samoin tiettyjen vuokranantajien vuokralaskuissa. Yritykset taas maksavat mm. verotilille samalla viitenumerolla.
Selitys tälle on tietysti se, että osa firmoista käyttää viitenumeroa "asiakasnumerona".
Mitä tulee kyseisen tahon muuhun toimintaan, kieltämättä vaikuttaa aika erikoiselta firmalta. Viitenumeroissa ei kuitenkaan ole mitään ongelmaa.
- hwrhrwhhrhrw
pelkkä kusetuspaikka!!!!!!!!!!!
- raivona
Erehdyin minäkin hakemaan lainaa ko. paikasta, vaikka heti alussa oli epäily huijauksesta. Ensimmäinen viesti takaisin, että tarkista summa, ok laitoin summan, sitten uusi viesti; voimme myöntää tämän kokoisen lainen, taas uusi viesti. vahvista laina, taas uusi viesti. Siinä vaiheessa homma alkoi olla selvää, rahastavat tekstiviesteillä. Kaiken huippu on se, että rahoja ei koskaan tullut tilille. Odottelen mielenkiinnolla laskua, jonka vien poliisille tutkittavaksi!
- 14+12
Kannattaa tarkistaa puhelinlasku sitten ihan oikeasti, siellä voi olla 20€ per lähetetty viesti... Kannattaa nyt heti tässä vaiheessa pyytää puhelinoperaattorilta erittelylasku seuraavan laskun mukaan, se ei maksa kuin 2-5€, muistaakseni.
- aerikseen sortunut
- V.K Virtanen
Operaattorilta saatte nuo lyhytnumeroisista saapuvat viestit evättyy.. Voitte toki itsekkin lähettämällä STOP viestin kyseiseen numeroon.
Operaattoreilta kertoivat, että jotkut veloittavat myös asiakkaalle saapuneista viesteistä, niin kuin täälläkin on ollut epäilyksiä. OLKAA TARKKANA!
Kannattaa kaikkien huijatuksi tulleiden ilmoittaa asiasta eteenpäin --> Kuluttajavirastoon!
Ps. yksipuolinen eräpäivänsiirto on laiton, mutta jos haluatte päästä helpommalla heidän s.posteista ja viesteistä, niin maksakaa.. Säästätte päänvaivaa varmasti!- 7+2
Jeps.. ittellä menee automaattisesti roskapostin puolelle nuo 15€:n automaattiset eräpäivän siirto laskut.
- Renttusi
Yhtä isoa kusetusta kaikki. Samanlaiselta vaikuttaa jopa Fiksulaina, jota on radiossa mainostettu.
- infoa
Olen tilannut lähes kaikista mahdollista paikoista pikavippejä ja perunu ne 14 päivän aikana jolloin korkoja useimmissa ei ole tarvinnu maksaa ollenkaan. Tai jossakin tapauksessa jossa lasketaan tietyt korot (max 2-9 euroa).
Tässä listaa saastaisissa paikoista jossa pikavipin ottajaa yritetään kusettaa mm. vastaamalla sposti viesteihin monien pävien viiveellä tai vaatimalla perumisilmoituksen postitse kuin useissa paikoissa riittää pelkkä spostin lähettäminen.
Saastaisia paikkoja (välttäkää):
Euroloan
Suoravippi
Hyviä:
Monetti
Vippi.fi
OkMoney
Tärkeitä seikkoja:
- Peruukaa ajoissa vipit. (14 päivää aikaa) Esim euroloan ei hyväksy spostin välityksellä tapahtuvia perumisia. Jos lähetät viestin 10 jossa perut vipin lähettävät he todennäköisesti 15 vastauksen takaisin jossa kertovat kuinka peruminen tulisi tehdä. Eli he siis odottavat niin kauan kunnes päivämäärä on mennyt umpeen. Perukaa vippi siis heti muutaman päivän jälkeen spostin avulla. Mikäli vastausta tai hyväksyntää vipin perumiselle sähköisesti ei tule (parin päivän aikana) lahettäkää peruminen postin avulla (kirje postiin)
Perumisessa tulee yleensä olla nämä tiedot:
-Ilmoitus perumisesta
-Nimi ja henkilötunnus
-Paikka ja päiväys
-Omakätinen allekirjoitus
-Summa paljonko lainannu
Eli välttäkää EUROLOAN ja SUORAVIPPI lainoja!!
Tokikaan ikinä ei vippejä kannata ottaa mutta jos jostakin syystä on pakko niin älkää silloin ihmeessä maksako noita älyttömiä korkoja kun niitä saa ilmaiseksikin kun muistaa perua 14 päivän aikana. Toki ette saa toista kertaa samasta paikasta mutta eipä tuo paljoa haittaa. - Aeris-huijaus
Minäkin otin 20e vipin Aerikselta. Maksoin laskun , mutta viestejä tuli numerosta 16330 useita kuukausia että maksakaa..! Lähetin jopa kuittikopiot heille. Vipissä oli maksaja M-Aurora, sitä kerjäsi Aeris ja perintää kerjäsi Arply. Raivostutti ja otin yhteyden kuluttaja-asiamieheen. Hän otti yhteyden ko.firmaan ja sai samantien vastauksen, että ko.henkilöllä ei ole avoimia laskuja heillä. Viestit loppuivat.Todennäköisesti ULKOLAINEN HUIJARIFIRMA tämä Aeris .
- Ohhoh!
Onpas kotisivut ko palvelulla!
Enpä todellakaan uskaltaisi ottaa tuollaisesta paikasta yhtään mitään. Hulluutta! - 1+13
Tilaappa huviksesi puhelinlaskusta erittely... Voipi olla kivasti yllätyksiä siellä, kuten 2€:n summia vastaanotetuista tekstiviesteistä. Ja ovat todennäköisesti laskuttaneet yhteensä 40€ silloin kun otit sen 20€ vipin.
Jos jollain on päivisin tekemisen puutetta, voisi mennä tuonne firman osoitteeseen katselemaan että minkälaista porukkaa sieltä oven takaa mahtaa löytyä. Itse veikkaan että sieltä ketään löydy, joku käy joskus postit hakemassa. - peliMerKki
Joo,ulkolainen firma,eli virolainen! Pelkkää huonoa sanottavaa,koska ilmiselvästi haluavat ihan tahallisesti huijata.
- plaaplaaplaa
Itse laitoin tänään sähköpostia tuonne ku alkaa ihan tosissaan ketuttamaan ku koko ajan pilisee puhelin.. Saa nähdä toimiiko.
Hei
Teidän puhelinnumero lisätään markkinointikielto listalle.
Ystävällisin terveisin,
M-Aurora Oy
PL 208 00161 C/O ARPLY Oy Perintätoimisto
HELSINKI
f: 09 856 57 318
Hei, haluaisin kieltää teitä lähettämästä minulle tarjousviestejä
seuraavaan numeroon: xxx-xxxxxxx. Kiitos. - OIkeinVihainen
Joo, myös se Tromvelt taitaa olla huijausta, kun luvattiin pikavippia ilman kuluja, ja laskussa olikin 28 € kulut!!!
Eikä mitään yhteystietoja missään!!!- Pysykää nyt
helvetti sentään erossa noista paskapaikoista!
- Eroon tästä
plaaplaaplaa - Mihin osoitteeseen laitoit mailin, koska toi ylhäällä oleva osoite [email protected] ei ole enää toiminnassa?
- Miiruje
Itse sain viestit loppumaan (ainakin toistaiseksi) lähettämällä kiellon hetivipin sähköpostiin, kopioin mukaan Aeriuksen ja Tromveltin tiedot kaupparekisteristä.
Kiellän suoramarkkinoinnin numerooni xxxxxxxxxx. Vastaus tuli ja numero luvattiin laittaa markkinointikielto listalle, nähtäväksi jää, toimiiko. - yksi vaan
Hetivipistä en ole saanut koskaa vippiä...muutaman kerran aikoinaan laitoin viestiä mutta vastaus hylätty.nämä 2 muuta paikkaa myönsivät 60e ja 70e ja kuluineen maksettava 74e ja 93e takasin...aion maksaa jo alkuviikosta vaikka 2 päivää sitten sain lainat...molemmilta -14 päivää aikaa eräpäivään ...(en valinut sitä 30 päivää)
Puhelinlaskussa vain norm kulut hakemisesta -koska itelläni prepaid pystyn seuraamaan heti...pakko maksaa äkkiä pois ja ei ikinä ottaa enää näistä paikoista.kun luin nää jutut
Toistaiseksi en ole saanut kuin yhdet viestit missä ilmoitettiin laskun eräpäivät ja tarjous siirtää eräpäivää
Saa nähdä mihin sms rumbaan joutuu...mutta onneksi lataan prepaidille aina vähän rahaa eli jos yrittävät maksullisia sms viestejä pommitella ei onnistu koska saldo ei riitä niihin ...
ja euroloan on ollut ok samoin suoravippi omalla kohdallani.... - =(
Jouduin myöskin itse ottamaan ed mainituista firmoista vippiä. Maksoin ajallani mutta puhelin rimputti 4-6 x päivässä että maksunne on myöhässä. Hermostuin, laitoin asiakaspalveluun viestiä että olen maksut maksanut. Käskivät lähettämään tiliotteet maksuista että voidaan selvittää asiat. Ilmoitin että höpö, höpö lähetä mitään. Ja jos tekstarien lähetys ei lopu niin otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen - viestit loppuivat siihen. EI ENÄÄ KOSKAAN!!!!!
- 8+1
On se aika kumma että pyydetään jotain tuollaisia lähettämään, se vain kertoo että heillä ei ole minkäänlaista kirjanpitoa olemassa. Ei kyllä rikollisten paljon kannatakkaan kirjanpitoa pitää.
- virhe15
Taitaa kirjanpidossa olla hämärää juu.
- ritakaarina
Näin on ..itse otin aeriukselta ja tromvelt ´lta samaan aikaan prepaidilla
luoton 50e ja 70e...aeriuksen maksoin heti ja ei mitään extraviestejä sieltä mutta ei myöskään uutta luottoa
tromvelt oli myöhässä ja sain eräpäiväsiirtolaksun mitä en maksanut
nyt pommiteltu sms visteillä useita kertoja päivässä ja uhkailtu jopa mm aloitimme oikeudellisten papereiden valmistamisen..????ei mitään laskua msitään perintäfirmalta ei myöhässä ees 30pvää jne...ja paras maksaa pois ja päästä eroon koko pas..aläjäfirmasta..onneksi en saanut toista vippiä aeriukselta ja hetivippi kerää vaan rahaa ei ikinä saanut luottoa siltä...mutta prepaidilla pystyy hyvin seuraamaan ja toistaiseksi kulut olleet ok..n 3 e-5e sms
laitoin emailin asiakaspalveluun ja pyysin heiltä rekisteriselosteen ym tietoja ja mikä firma on perimässä tätä laskua
jne....ei vielä vastausta ja tänään maksoin pois sen 15e
saa nähdä jättävätkö rauhaan
VAROKAA NÄITÄ FIRMOJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kantapän kautta piti oppia - pena684
Kannattaa todellakin varoa näitä virolaisia p.askafirmoja,eivät noudata hyviä luotonantotapoja!!!!
- ilpukka
Minäkin sain uskomattoman tarjouksen tromvelt nimiseltä firmalta.Siinä luvattiin 70e laina ilman kuluja 14 pävää. laitoin viestin TT 14 70 niinkuin pyydettiin.Sen jälkeen ei ole kuulunutt koko lainasta mitään.Siis huijausta.Nyt ymmärrän ettei kannata ottaa mitään kantaa näihin lupauksiin.
- --tiksuiita-
Mutta katsoppa seuraavaa puhelinlaskuasi-varmasti ottivat rahat sulta pois ja nauravat p.askaista naurua päälle...
Saakelin virolaiset mafiahuijarit! - Saxpi7
Itselläni on paranormaaleja kykyjä yms ja heti kun Aerikselta tuli textari niin oikeaan kylkeen tuli selittämätön kipu. Oli pakko pyytää erästä kaveria varmistamaan ettei tule mitään ongelmia kun muutenkin tuppaa olemaan jotain hämärähommia mun elämässä. Kipukin lakkasi heti kun ongelmakin hoidettu.
Muutenkin outoa.. Numeroni on ilmeisesti ollut jollain aikaisemmin kun saisi rahaa tilille pelkästään vastaamalla textariin. Jos kyseessä ei ole huijaus niin rahat menis liittymän edellisen omistajan pankkitilille. Taitais olla ilmaista rahaa sille kun ehkä hiukka vaikea periä takaisin jos ei ole itse pyytänyt lainaa. Joku HV. Olisko Hetivippi? Voi tietty olla huijauskin. Oliskin kätevää jos joku hakkerois ja lähettäis vastauksia mun liittymästä niihin textareihin kun mut on jo mielisairaaksikin leimattu "viranomaisten" toimesta aiemmin niin varmaan selittelyt uskottaisiin jne. - smuu
aeris pyytää minulta kuittia että olen maksanut, 2 kertaa olen kuitin lähettänyt ja vastaukseksi tulee heiltä sähköpostissa : hei, valitettavasti emme ole saaneet kuittia
- p0szterr
Kiireinen mies. Firman lankapuhelin ei ole käytössä. Matkapuhelimessa ei kerennyt puhumaan. ei kyllä kuullut asiaakaan vielä. Mutta yritys on kova saada mies linjan päähän.
- Vittuuntunut!!
onko kukaan tehnyt poliisien tutkinta pyyntöä? Mulle tulee kahella kappaleella viestin kautta perintä maksua 30.20e samoilla viitteillä ja tilinumeroilla. Muksu päivämäärä on eri. Elokuulta ja marraskuulta 2011. Ja penniäkää en maksa jos ei kirjallista laskua tule. Ja omasta mielestä en ole edes ottanut mitää tuolta. Jostain firmoista joskus, mut koskaa en ota mitää enää. Hakee lainaa pankista tai säästää tileistä tai on vaikka perse auki mielummin!!
- kerkko1244
Vittuuntunut!! kirjoitti:
onko kukaan tehnyt poliisien tutkinta pyyntöä? Mulle tulee kahella kappaleella viestin kautta perintä maksua 30.20e samoilla viitteillä ja tilinumeroilla. Muksu päivämäärä on eri. Elokuulta ja marraskuulta 2011. Ja penniäkää en maksa jos ei kirjallista laskua tule. Ja omasta mielestä en ole edes ottanut mitää tuolta. Jostain firmoista joskus, mut koskaa en ota mitää enää. Hakee lainaa pankista tai säästää tileistä tai on vaikka perse auki mielummin!!
AERIS HETIVIPPI TROMVELT ECREDIT -KAIKKI SAMAA VIROSTA KÄSIN OPEROIVAA P.ASKAPULJUA!!
EIVÄT OLE SAANET LAINANMYÖNTÖLUPAA SUOMEN VIRANOMAISILTA TOIMINNAN EPÄSELVYYKSISTÄ JOHTUEN.
NYT OVAT SIIRTÄNEET TOIMINNAN VIRON PUOLELLE.KUSETUSPULJU
VÄLTTÄKÄÄ !! !! EI OIKEUKSIA HARJOITTAA ESIM PERINTÄTOIMINTAA SUOMESSA.
JÄTTÄKÄÄ MAKSAMATTA,EIVÄT VOI LAITTAA OIKEUDELLISEEN PERINTÄÄN!!!!!!!
- henkkaaturpaan
jätkä saattaa laskuttaa 20 e per lähetetty viesti
välilä tulee viestiä että olemme aloittaneet oikeus asiakirjojen valmistusta
aeris tromvelt ecredit hetivippi paikoista
joka paikasta on vippi
sitten että hae 30e lainaa ilman kuluja vastaa viestiin XXXXXX
saattas maksaa enemmänki lähetetty viesti ku 20e
oisko mahollista että sillä on joku suomalainen töissä
ja ei oo tajunnu tätä huijausta- rgfrgrgrtgrg
nii joka laittaa viestejä ja emaileja
henkka ite on maanpaossa
- adikokau
Eli Hetivipin ja Aeriksen asiakkaille. Näin saatte paskaviestit loppumaan!!!!
Lähetin spostia ja näin vastattiin:
Hei, XXXX
Lähetä tekstiviesti MAINOSKIELTO numeroon 16330.
Tekstiviestin hinta on 0 €.
Ystävällisin terveisin,
Hetivippi
PL 208 00161 C/O ARPLY Perintätoimisto
HELSINKI
f: 09 856 57 318- 5+17
Hmm.. älkää missään nimessä lähettäkö mitään tuohon numeroon, mistä te voitte tietää kuinka paljon sinne tekstiviestin lähettäminen maksaa??? Sähköpostin lähettäminen jossa kieltää tekstiviestien lähettämisen ajaa saman asian. Joku voisi muuten selvittää ketä oikein hallinnoi esimerkiksi tuota 16330 numeroa, koska itselläni on maksullisten numeroiden estot päällä, molempiin suuntiin, ja silti vain juurikin näistä huijari paikoista tulee viestiä, mistään muualta ei tule.
- difrents
ite otin vipin tuossa joku aika sitten ja maksoin takasin mutta ei tuolta ainakaa oo kuulunu mittää kaikua takasin mutta tulostin kuitin ku maksoin laskun ?? aika kumma tuo firma ku ei enää lödy sitä sivua tai en minä ainakaa löytäny ! kai nuo paskiaiset on lisänny puhelin laskuun ku ol perkele melkei 200e
- SN88
Joo kiva kun löysin tän keskustelu palstan..Olen itse ottanu vipin Aeris Oy firmalta,maksoin jopa sen jo takaisin..Nyt sit koko ajan tulee huomautuksia ettei ole maksu suoritusta tullut...Pitäiskö huomenna soittaa kuluttaja asiamiehelle ja kertoa tuosta firmasta?? Vai mitä teen?? En tykkää nyt yhtään ett koko firma lähettää viestiä ettei maksu suoritusta ole tullut ja koko ajan haluaa ainakin 15€ maksukehotuksesta!
- joRma..
Joo ovat tosiaan tuollaisia häiriköitä,nuo viron firmat! Vaikka on maksanut laskun eräpäivänä,niin voi sitä pommitusta,että"laskusi on erääntynyt"
Jopa 10 tekstaria päivässä saattaa tulla..kiertäkää viron firmat kaukaa,please!
- AnnEliMäki
Siis joo, varoitetaan nyt kaikkia, että pikavippifirmoissa on aikamoisia metkuilijoita. On olemassa ihan järkeviä firmoja ja pienessä määrin voi pikavippi joillekin ihan tosissaan toimiakin hyvin. Mutta tämä vaatii harkintaa. Hätiköiden ei kannata ottaa pientäkään vippiä, koska muuten voi tulla huijatuksi tai pahimmassa tapauksessa joutua vippikierteeseen.
On olemassa kuluttajien itse kirjoittamia sivustoja, kuten http://fi.wikipedia.org/wiki/Pikavippi tai vaikka http://pikavippi-fi.blogspot.com/ (noita blogeja tuntuu olevan liikkeellä aika paljonkin). Niitä kun selailee ja vertailee, voi saada paljon tasapainoisemman kuvan alasta ja vaihtoehdoista. Itse olen hyötynyt tuosta, vaikka tietty kaikilla on subjektiiviset painottuneet näkemykset. Niin kauan kuin ei kuuntele vippiyritysten mainosmiesten tyhjiä puheita totuuksina, niin on aika turvallisilla vesillä.
Itse olen ainakin pari kertaa käyttänyt tiukassa paikassa pikavippiä, kun free lancerin tulot ovat joskus vähän hajanaisia ja työnantajat viivyttelevät palkkioiden maksua. Fiksuksi ja luotettavaksi olen havainnut ainakin Risicumin, itselläni ei ainakaan ole heidän kanssaan koskaan ole tullut ongelmia - monet muut pitkään mukana olleet firmat ovat varmasti yhtä hyviä, en epäile yhtään. Ja en siis ole itse pikavippialalla, eikä minulla ole mitään syytä sinällään puolustella yrityksiä, mutta ei kannata myöskään langeta liioitteluun mustamaalaamisessa vain joidenkin huonojen tapausten vuoksi!
Tämän sanottuani haluan kuitenkin vielä kerran painottaa, että älkää ottako tuntemattomilta yrityksiltä lainaa. Niin sanotusti "rehdit" pikavipit ovat aina liioitellun kalliita! Eli jos havittelemasi lainan korko vaikuttaa yllättävän alhaiselta, yritys repii sinulta varmasti sitäkin enemmän rahaa jotakin hämäräperäistä reittiä. Kuten nyt tämän Aeris Oy:n tapauksessa on monille käynyt! Varovaisuutta ja malttia kaikessa!
Ja tosiaan niin kuin tässäkin ketjussa on jo sanottu, kuluttaja-asiamies on olemassa hätätapauksia varten. Rohkeasti vain yhteyttä, jos joutuu huijatuksi! - SN88
Mulle tuo Aeris Oy laittaa koko ajan vieläkin laskuja...nyt yrittävät periä 25,08€ en tietenkään maksa heille mitään,koska alkuperäisen laskun olen jo maksanu..Uhkailee oikeudella ym..En vielä ole soittanu kuluttaja-asiamiehelle,mut ilmeisesti kannattais.Vai mitä mieltä olette??
- kyrpä1
Annat vaan olla ja vaihdat puh nron
- kiss of judas
Todellakin vain uhkailevat oikeudella.Laiton firma,eivät ne todellakaan ikinä pistä mitään oikeuteen!!
- haistakoot vitun
mulle tulee välillä maksumuistutus niiltä maksamattomasta lainasta
ja välillä viesti että hae 50 euron laina ilman kuluja vastaamalla viestiin
oiskohan kallis viesti - huijattuko
mulle tuli maksukehoitus maksuja tromveltilta,joku airis,eCrerit,hetivippi,monta sataa.En tiedä mitkä firmat edes joku eCredit edes on.En koskaan ole ottanut pikavippejä.Ainoastaan nordearahoitusta ja ellosta.Mistä noo perättömät laskut tulee.Tein rikosilmoituksen,ja katoin netistä firmat,oli sähköpostiosoite,ja lähetin,etten heiltä ole vippejä ainakaan itse koskaan ottanut,eikä mun tilille heidän nimisestä "firmasta" ole koskaan mitään rahaa tililleni saanut.Kumma,ku kyseisistä firmalta tulevista laskuissa ei ole puhelin numeroa,vain fax numero,ja sähköposti.
- Pesiskausi käyntiin
Mulle tulee jatkuvasti laskuja (eCredit, Aeris, Hetivippi ja Tromvelt) ilmoitin heille etten ole heidän asiakas ja laskuista on tehty rikosilmoitus, ja silti niitä satelee lisää. Seuraavaksi selvitän missä päin Helsinkiä on postilokero 208 ja menen istuskelemaan pesismailan kanssa sinne. Alkaahan pesiskausikin... Pesispallona toimii kyllä henkilö joka käy postilokerolla.. Vituttaa kun noita ei saada pois millään ilmeellä, kusettajia.
- Huijauksen kohde!!
Pesiskausi käyntiin kirjoitti:
Mulle tulee jatkuvasti laskuja (eCredit, Aeris, Hetivippi ja Tromvelt) ilmoitin heille etten ole heidän asiakas ja laskuista on tehty rikosilmoitus, ja silti niitä satelee lisää. Seuraavaksi selvitän missä päin Helsinkiä on postilokero 208 ja menen istuskelemaan pesismailan kanssa sinne. Alkaahan pesiskausikin... Pesispallona toimii kyllä henkilö joka käy postilokerolla.. Vituttaa kun noita ei saada pois millään ilmeellä, kusettajia.
Myös minä olen saanut kyseisltä firmoilta maksukehoituksia nyt kaksi kertaa. Ja en tosiaankaan ole ottanut heiltä mitään vippiä ikinä, enkä liioin mistään muustakaan pikavippi paikasta. Olen kanssa tehnyt rikosilmoituksen noista laskuista. Ihmettelin myös sitä niinkuin moni muukin, että miksi laskuissa ei ole puhelinnumeroa.
- SN88
Rikosilmoitus on tehty Aeris Oy:n toiminnasta ja samalla myös Arply nimisestä perintätoimistosta joka on Aeriksen toimeksiantaja.En ole kuulemma ainoa joka on heidän toiminnastaa tehny ilmoituksen.Jatkossa jos laskuja vielä tulee niin poliisi kehotti laittamaan viestiä Aerikselle tai Arplylle että heistä on tehty rikosilmoitus,jos vaikka laskujen lähettäminen loppuisi siihen.
- PinnaPalanu
Joo ehdottomasti rikosilmotus heti ja niillä laskuilla kannattaa pyyhkii persettä.
Ja itse voin kanssa lähtee pesismailan kanssa oottelemaan, ei nimittäin paljoo haittaa, et se paskiainen ei omin sormin enää jatkossa kirjota mitään!!
- aerisonhanurista
minulle tulee jatkuvasti sähköpostia siitä etten muka ole maksanut laskua aerikselle ajallaan., maksoin kyllä myöhässä mutta maksoin perintäkulutkin,, ja silti vaan puskee koko ajan erisuuruista laskua emailiin.. en vittu tosiaankaan aio maksaa penniäkään sinne.. niin täyttä paskaa koko firma. laitoin heille sähköpostia että teen rikosilmoituksen ko yrityksestä.. saa nähdä mitä tulee palautetta
- KOLLI68
NIIN MINÄKIN JA MENI LUOTTOTIEDOT EILEN...
- heashe
Ei kai noitten laskuja kannata maksaa olleenkaa ecreditin aeriksen ja tromveltin hetivipin ..
Jospa jättäiskin ne kaikki maksamatta..
Kukaan kokeillu? - tepic
Joo ei tartte/kannata maksaa! Lainatkaa kaikki sieltä, ja laittakaa nuolemaan näppejä.
- 7+4
ÄLKÄÄ HAKEKO SIELTÄ LAINAA! Te ette voi tietää etukäteen mitä he teiltä puhelinlaskussa veloittavat. Parhaiten heidän toiminta loppuu kun sieltä ei ketään hae. Itseltäni ainakin otettiin 20€ 20€, kun hain 20€ vippiä. Eli jouduin maksamaan tuplana summan puhelinlaskussa. Ja jos olette sen virheen tehnyt että olette sieltä hakeneet, heidän laskut voi jättää noteeramatta. Heidän toimintansa on laitonta. Tässä osviittaa mihin summiin lasku voi kohota noin 1vuoden jälkeen.
Automaattinen eräpäivän siirto:
Summa: €86.72
Erittely/Specifikation:
(M) Hetivippi eräpäivänsiirto 7 vrk €15.00
Korko €0.72
Huomautuskulut €20.00
Perintäkulut €51.00
Itse vippilasku:
Eräpäivä/Förfallodag: 21.04.2012
Summa: €120.10
Erittely/Specifikation:
Hetivippi 14pv 30€ €30.00
Käsittelymaksu €17.00
Korko €2.10
Huomautuskulut €20.00
Perintäkulut €51.00
Eli 30€ pikavippi on nyt vähän päälle 200€. Tässä on hyvä esimerkki siitä että toivottavasti hallitus ei pelkästään puutu tuohon korkokattoon, koska sillä ei ole mitään vaikutusta vippikeisarien tekemiin voittoihin. Ne voitot tehdään juuri käsittelymaksu nimillä, missä ei ole mitään rajoituksia.- 9+14
Tarkennus... Eli tuossa alussa sanoin hakeneeni 20€ vippiä, se vippi oli Aerikselta. Sen laskut on suurin piirtein samanlaiset.
- 1kyrpä
9+14 kirjoitti:
Tarkennus... Eli tuossa alussa sanoin hakeneeni 20€ vippiä, se vippi oli Aerikselta. Sen laskut on suurin piirtein samanlaiset.
Meni käräjille elisan lasku460 vaativat ekas mutta tiputtaneet summan350
Poistaneet nuitten huijaamat 20e viestit
Vissiin yrittäneet velottaa 2e niistä mitä ne ite mulle laitto
monesti päivään
- hrw<g
Vieläkö Flexcash perii näitä laskuja?
- ZZ
Ei hoida Flexcash enää. Perintää hoitaa Arply, jolla ei ole edes perintälupaa. Samojen huijarien pulju, kuin itse Aeriskin.
- nytloppupiinaus!!!!!
M-Aurora Oy, Aeris Oy, Tromvelt Oy, EC Finland Oy ovat samojen taustahenkilöiden hallinnoimia yrityksiä. Ne toimivat laittomasti ja hyvin kyseenalaisella tavalla, lähettelevät aiheettomiakin laskuja ja maksullisia tekstiviestejä yms. Aluehallintovirasto on tehnyt niistä tutkintapyynnöt poliisille, koska ainakaan aluehallintoviraston toimivallan puitteissa näitä yrityksiä ei saada toimintaansa lopettamaan.
Puhelinnumeron vaihtaminen ja salaiseksi muuttaminen voisi auttaa ainakin siinä, että viestejä ei enää tule. Yritysten toiminnasta voi myös tehdä ilmoituksen poliisille.
terveisin
Tuija Karsimus
Ylitarkastaja
Elinkeinovalvonnan tulosryhmä
Peruspalvelut, oikeusturva ja luvat -vastuualue
Etelä-Suomen aluehallintovirasto
Regionförvaltningsverket i Södra Finland
Birger Jaarlin katu 15, PL 150, 13101 Hämeenlinna
Tämä viesti on kirjoitettu 5.4. 2012 - xa-88
Siis oon ottanu noilta firmoilta lainaa ja puhelinlaskut ollu sen mukasia.Kannattaako lainat sitten maksaa takaisin ollenkaan,jos firmoilla ei ensinnäkään ole lupaa toimia Suomessa ja toisekseen ei heillä ole lupaa ilmoittaa maksuhäiriömerkintää taikka aloittaa perintätoimia?
- 18+16
No voit ihan itse päättää maksatko rikollisille. Jos maksat niin sinua kustu kunnolla silmään laskuttamalla puhelinlaskussa törkeitä summia, ja sen lisäksi vielä pitäisi maksaa heille vippi takaisin. Ei taida tuntua kivalta? Se mitä siitä seuraa kun et maksa on se että sieltä rupeaa tulemaan päivittäin tekstiviestejä maksuista, mikä on kotirauhan rikkomista. Sen lisäksi sähköpostiin tulee viestejä. En voi vieläkään ymmärtää miten tuollaiset voivat vieläkin toimia, miksei Viestintävirasto ota heiltä palvelunumeroita pois sekä nettiosoitteita.... Ei vissiin kiinnosta viranomaisia.
- xa-88
18+16 kirjoitti:
No voit ihan itse päättää maksatko rikollisille. Jos maksat niin sinua kustu kunnolla silmään laskuttamalla puhelinlaskussa törkeitä summia, ja sen lisäksi vielä pitäisi maksaa heille vippi takaisin. Ei taida tuntua kivalta? Se mitä siitä seuraa kun et maksa on se että sieltä rupeaa tulemaan päivittäin tekstiviestejä maksuista, mikä on kotirauhan rikkomista. Sen lisäksi sähköpostiin tulee viestejä. En voi vieläkään ymmärtää miten tuollaiset voivat vieläkin toimia, miksei Viestintävirasto ota heiltä palvelunumeroita pois sekä nettiosoitteita.... Ei vissiin kiinnosta viranomaisia.
Eli nämä firmat eivät siis voi ilmoittaa maksuhäiriömerkintää minhinkään, vai?
- Lemmy99
xa-88 kirjoitti:
Eli nämä firmat eivät siis voi ilmoittaa maksuhäiriömerkintää minhinkään, vai?
No mihin ne ilmoittaisi?? Käräjille ne ei vie ja tuota 60pv.n maksuhäiriömerkintää ei käytä kun pajatsomahan alaiset puljut! Ja heilläkin se on oma systeeminsä, mikä ei näy julkisessa asiakastiedoissa.
- merkintää
Kyllä näköjään merkinnän laittoivat!
- malttamato
Entä sitten, jos on maksanut vippinsä mutta Aeris on ehtinyt laittaa siitä luottotietomerkinnän?
- 20+15
Noh, sinä nostat syytteen luottotietojesi laittomasta/turhasta pilaamisesta ja vaadit korvauksia, eikös niin?
- rtrtrtrtrtrtrtrt
pistäkööt käräjille eihän siinä oo ku yks lasku muittenjoukossa
mutta ei maha mennä kulut läpi - w<uery
SAATANA!!"#E
Poliisit ei näemmä tutki mitään!
Ovatko he samassa kimpassa, sain itsekin aiheettoman merkinnän!!
Laitan nyt valituksen poliisin tutkinnasta oikeuskanslerille!! - malttamato
No niin. Nyt on Asiakastieto poistanut sen virheellisen luottotiedon. Vaan kuka vastaa sen jo aiheuttamasta vahingosta?
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/50671-suomen-asiakastieto-perui-maksuhairiomerkintoja-perintatoimisto-arply-oyn-laskuissa Hei!
Kaikille teille, jotka olette "velkaa" kyseisille yhtiöille. (Tromvelt, Hetivippi, Ecredit, Aeris..)
Pyytäisin että laittaisitte viestiä minulle.
Aion haastaa oikeuteen nämä yhtiöt mm. kiskonnasta, petoksesta ja kotirauhan häirinnästä sekä viestintärikoksesta.
Ja jos halukkaita löytyy, niin tehdään toki kesllä Tallinnan risteily, jossa käydään
Arply OU luona porukalla tutustumiskäynnillä!
Joukkokanne vaan tasaisi kuluja.
Vapaasti saa olla yhteydessä.
[email protected]- vituttaa
aivan kusetus firma.....paska paikka saatana....ei oo ees puhelin numeroo.....
kusetti mua...mut kusetti vääräää ihmistä saatana...tämä ei jäää tähän. - polvilumpiomurskaksi
mistä sais tämän kyseisen firman omistajien nimiä.
ajattelin käydä kylässä. kusetti multaa 30 euroa. - Asiakas laina
Minulle on tuulut monta kertta viesti, että hake laina lopulta pättin se lähetiin laina hakemus 50 € 14 päivä ,että vaikka en hväksynyt rahan sopimuksen kirjotiin takaisin ei kiitos, silti raha ei tulut tilille, mutta lasku on tullut minulle se on hamara???????.
Lasku on 78 € pitää maksa ja kirjotiin víesti takaisin ,että en sanut raha ja en tehnyt sopimus ja en maksa laskua.
Mitä pitää tehdää. - GP Arvontatoimisto
NONIIN . Kattokaas tämä :
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10801894
Siitä se taas lähtee ! Aika epeleitä, sanoisin ! - noniiin asiaan.
Vastine tehty haasteeseen, katsotaan kuinka käy:) infoan heti kun saan vastauksen:)
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 455851
- 485356
- 483728
- 143675
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise963376- 313136
- 592894
- 582746
- 532400
- 381854