Olen kolmekymppinen mies ja kasvoissani on aknearpia, sekä pahasta vesirokosta jääneitä syviä kuoppamaisia arpia. Aknearvet ovat vuosien saatossa haalistuneet, mutta jotkin rokoarvet ovat jääneet häiritseviksi.
Voiko tälläisiä suuria kuoppamaisia rokonarpia korjata leikkauksella? Asia on vaivannut minua pitkään ja olisin valmis maksamaan paljon, jotta arvet olisivat edes hieman vähemmän näkyviä.
Rokonarpien korjausleikkaus?
kuunaama
1
94
Vastaukset
- Dermabrasio
Ainakin pääkaupunkiseudulla on useitakin lääkäriasemia, joilta voisit löytää avun. Varmasti löytyy muualtakin Suomesta. Omia kuoppa-arpiani on hoidettu aluksi laserilla ja sen jälkeen TCA:lla ja ihon hionnalla. Hoidot on tehnyt ihotautilääkäri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954