Olen saanut merkillisiä viestejä ja soittoja

Mohikaani_27

viime päivinä?

* Toivottavasti soittajat lukee tämän? Olen uskossa Jeesukseen yhä edelleen, ei ihmiset voi määtitellä, olenko uskossa vaiko en, sen perusteella missä liikun tai millä liikun. Jopa sellaisiakin kiusoja, että " minut on tunnistettu"? No mitä sitten, en ole mikään rikollinen, en kärsi mitään kotiarestia, enkä muutenkaan riko lakia.

* Olen rehellinen kansalainen, kyllä minut saa tunnistaa, jos se jotakuta kaihertaa. Tuu vaikka kahville, puhutaan ja keskutellaan lempi aiheestani, mutta älä järjestä mitään teatteri tai muuta esitystä, tule vaan ihan sellaisena kuin olet, turha esittää mitään, sen kyllä jokainen tietää ja tuntee, milloin esitetään jotain, ja se on epäaitoa, enkä reakoi sellaiseen.

* Jeesuksesta ja Hänen Golgatan uhrista meidän syntisten edestä. Ilmoita vaan, kun olet tulossa?

12

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minäkin olen usein varoitellut, ettei kannata netissä antaa itsestään tunniste-tietoja, ellei halua itseään tunnistettavan.
      Sinä annat niitä turhankin paljon jatkuvasti.
      Minäkin tuossa huomasin että myit autoasikin kuvan kera, tuolla samalla nimimerkilläsi, rekisterinumeroinen ja yhteystietoinesi.

• Otan osaa.

Samoin sain myös eräs.. kun pyynnöstä kirjoitin ex-naapurini puuhista kertovan lehtiartikkelin tänne. Hänelle soitettiiin,mainittiin tää palsta ja voin kertoa että siinä oli jo rikoksen makua...
      Naapurista tehtiin vielä pilkkavideo youtubeen, jossa kyseinen lehtijuttukin näkyi kuvassa.
      Sen puhelun aikana ketään ei kylläkään uhattu.
      Mun pihalle ilmestyi noihin aikoihin pullollinen .. en kehtaa ees sanoa mitä, nestettä.. ja nettitikku.
      Voin sanoa että kyllä pelotti, ja ei unohdu..

So sad.. enää emme asu samassa talos, hän muutti vaimoineen pois.

Hienoa että sä otat noin rauhallisesti.. pyydät kylään. Ja ehkä se sulle soittelija onkin enemmän ystävä kuin viholline

• Herramme tulee! PIAN

Siunausta mohikaani, T.Metusalem. Voimia kaikkeen.Päivän Sana 5. toukokuuta 2011
        "Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni. Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan."
        Ps. 91:14-15 KR33/38

• Herramme tulee! PIAN kirjoitti:

Siunausta mohikaani, T.Metusalem. Voimia kaikkeen.Päivän Sana 5. toukokuuta 2011
        "Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni. Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan."
        Ps. 91:14-15 KR33/38

* Kiitos "Herramme tulee PIAN ". ja siunausta sinullekkin !

• ammattina auttaja
        Mohikaani_27 kirjoitti:

* Kiitos "Herramme tulee PIAN ". ja siunausta sinullekkin !

Haluan myös toivottaa siunausta Mohikaani_27!

Olen mielenkiinnolla lukenut kommenttejasi. Totean ensin, että elämme aikaa jolloin kaikki pinnallinen ja hekumallinen valtaa alaa! Tervettä Jumalan Sanan opetusta ei voi/saa enää kohta kirjoittaa tai julistaa! Toiseksi tulee mieleeni kirkkohistoriasta, että palaammeko vielä siihen keskiaikaan, jolloin polttoroviolla Jumalan miehet lopetettiin/poltettiin?

Muistakaamme KAIKKI ihmiset!
        Jumalan Sana ei pysähtynyt näihin hirmutekoihin. Jos Jumalan mies syttyi roviolla, niin Jumalan Sanan tuli syttyi ja levisi kulovalkean tavoin, niin että viimein se leimahti täälläkin, Pohjolan jääkansalle sulttaen kovat sydämet kohti taivasta!

Mohikaani_27 kirjoittamat sanat välillä kirvelevät ja jotkut ovat suuttuneet suotta. Minä toivon että Jumala synnyttäisi lisää tällaisia mohikaania tähän näivettyneeseen, lepsuun, pinnalliseen ja penseään maailman aikaan.
        Jumalan "kello" käy ja me emme pysty tuota kelloa rukkaamaan.Piste

• ammattina auttaja kirjoitti:

Haluan myös toivottaa siunausta Mohikaani_27!

Olen mielenkiinnolla lukenut kommenttejasi. Totean ensin, että elämme aikaa jolloin kaikki pinnallinen ja hekumallinen valtaa alaa! Tervettä Jumalan Sanan opetusta ei voi/saa enää kohta kirjoittaa tai julistaa! Toiseksi tulee mieleeni kirkkohistoriasta, että palaammeko vielä siihen keskiaikaan, jolloin polttoroviolla Jumalan miehet lopetettiin/poltettiin?

Muistakaamme KAIKKI ihmiset!
        Jumalan Sana ei pysähtynyt näihin hirmutekoihin. Jos Jumalan mies syttyi roviolla, niin Jumalan Sanan tuli syttyi ja levisi kulovalkean tavoin, niin että viimein se leimahti täälläkin, Pohjolan jääkansalle sulttaen kovat sydämet kohti taivasta!

Mohikaani_27 kirjoittamat sanat välillä kirvelevät ja jotkut ovat suuttuneet suotta. Minä toivon että Jumala synnyttäisi lisää tällaisia mohikaania tähän näivettyneeseen, lepsuun, pinnalliseen ja penseään maailman aikaan.
        Jumalan "kello" käy ja me emme pysty tuota kelloa rukkaamaan.Piste

"palaammeko vielä siihen keskiaikaan, jolloin polttoroviolla Jumalan miehet lopetettiin/poltettiin?"

Se oli oikeasti päinvastoin.
        "Jumalan miehet" polttivat rovioilla ihmisiä eläviltään ja enimmäkseen vielä naisia.
        Sama jatkuu nykyisin pienemmässä mittakaavassa Afrikassa.

• itse oot syyllinen

Itse olet aiheen antanut niihin merkillisiin soittoihin ja viesteihin! Miksi sinä annat itsestäsi julkikuvan, kun kerran haluat olla piilossa? Syytä vaan omaa itseäsi ja hölmöyttäsi mohikaani! Ja kuinka sinä muka voit kertoa Jeesuksesta Pelastajana, kun itse elät synnissä ja et kuuntele varoituksen sanoja, joita sinulle annetaan! Lopeta pelleily!

• * Tuomari se sieltä taas omahyväisyydessään latelee tuomioitaan. Mitä sinä teet uskovaisten palstalla? Sunlaisillesi on julkijumallattomia palstoja foorumilla yllinkyllin, mitä täällä teet kiukkuas purkamassa, ja katkeruuttaas kylvämässä, se saastusttaa koko palstaa, hengessä tunnistetaavaa riivaajan yhteyttä sinulla ja vietilläsi! Täysin roskaakin ala-arvoisempaa kommentointia sun viestisi, etko sitä tajua?

• itse oot syyllinen
        Mohikaani_27 kirjoitti:

* Tuomari se sieltä taas omahyväisyydessään latelee tuomioitaan. Mitä sinä teet uskovaisten palstalla? Sunlaisillesi on julkijumallattomia palstoja foorumilla yllinkyllin, mitä täällä teet kiukkuas purkamassa, ja katkeruuttaas kylvämässä, se saastusttaa koko palstaa, hengessä tunnistetaavaa riivaajan yhteyttä sinulla ja vietilläsi! Täysin roskaakin ala-arvoisempaa kommentointia sun viestisi, etko sitä tajua?

Niinpä! Mitä sinä teet täällä kiukkuasi ja vihaasi ja katkeruuttasi purkamassa? Sinunlaisillesi on muunkaltaisia palstoja. Eikä se ole suinkaan täällä! Sinä niitä tuomioita olet ollut latelemassa ja kiukuttelet ja mollaat muita palstan kirjoittajia! Se se vasta saastuttaakin palstaa! Olet muka uskovainen, vaikka olet täysi pelle! Sun uskollesi nauraa aidanseipäätkin ja vanhat varikset! Se vaan on niin itseironista narsismia tuo sinun itseihailusi, ettei voi muuta kuin nauraa hölmöydellesi! Sinun hengentuntemuksesi tiedetään. Kiukkua, kiukkua, vihaa, vihaa, huutoa, huutoa, herjausta, herjausta, toisten loukkaamista, jne.... Eiköhän sinun viestisi ole enemmän riivajien läheistä kuin minun, joka kerron totuuden! Ja mitä sinä muka tiedät vieteistäni? Et sitten niin yhtään mitään! Sekoilet vaan pahan kerran vihassasi ja katkeruudessasi!

• Mohikaani_27 Orginal
        itse oot syyllinen kirjoitti:

Niinpä! Mitä sinä teet täällä kiukkuasi ja vihaasi ja katkeruuttasi purkamassa? Sinunlaisillesi on muunkaltaisia palstoja. Eikä se ole suinkaan täällä! Sinä niitä tuomioita olet ollut latelemassa ja kiukuttelet ja mollaat muita palstan kirjoittajia! Se se vasta saastuttaakin palstaa! Olet muka uskovainen, vaikka olet täysi pelle! Sun uskollesi nauraa aidanseipäätkin ja vanhat varikset! Se vaan on niin itseironista narsismia tuo sinun itseihailusi, ettei voi muuta kuin nauraa hölmöydellesi! Sinun hengentuntemuksesi tiedetään. Kiukkua, kiukkua, vihaa, vihaa, huutoa, huutoa, herjausta, herjausta, toisten loukkaamista, jne.... Eiköhän sinun viestisi ole enemmän riivajien läheistä kuin minun, joka kerron totuuden! Ja mitä sinä muka tiedät vieteistäni? Et sitten niin yhtään mitään! Sekoilet vaan pahan kerran vihassasi ja katkeruudessasi!

" itse oot syyllynen", etkö voisi vaan olla puuttumatta avauseeni, ei sun oo mikään pakko vastailla ollenkaan. Jos viestini ei sua miellytä, jätä lukematta, simppeliä, eikö ? Mutta parjaa vaan . Mun mestari rääkättiin muodttomaksi, mitä nyt sitten sun tyhmä vihan pitosi, itseäs vaan vahingoitat, et mua ?

• ichthus

Sinuna laittaisin maksullisen linjan auki: Soita Mohikaanille 9,90€ c/min ppm.
      Ei muuta kuin viestintävirastoon linjaa tilaamaan. :D

• Mohikaani_27 Orginal

* Miksi pitäis soittaa Mohikselle ?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      71
      3848
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      92
      3234
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      111
      2528
    4. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      17
      1707
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      74
      1495
    6. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      99
      1383
    7. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      57
      1341
    8. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      127
      1281
    9. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      55
      1093
    10. Huippu, kaupunki ostaa hotellin

Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä
      Ähtäri
      56
      1060
    Aihe