elikkä talvella alko värkkään aluks pätkytti kylmänä vaihdoin lambda anturin, toimi jonkun aikaa normaalisti sitten jatkanut taas sitä kylmänä pätkimistä, koneen lämmettyä toimi taas ihan normaalisti. nyt sitten yhtäkkiä se on alkanut käymään kahdella tai kolmella pytyllä tulpat vaihdoin, ei auttanut, johot vaihdan kun vaan paketti saapuu. ekan kerran alko tuota tekeen kun käytin autoa pesussa siitä lähtien käynyt huonosti. välillä käy 4 pytyllä normaalisti, sitten taas kun sammuttaa ja käynnistää uudelleen alkaa käymään vajaasti.
oisko kellään mitään ideoita mikä voisi olla vikana?
volvo s40 -96 käy kolmella pytyllä
jompppaaa
2
2672
Vastaukset
- jompppaaa
nii ja kyseessä on 1.8 bensa kone
- Hmmmm........
Joko on selvinny?
Mulla oli aikanaan nissanissa semmonen vika, että virranjakajan koppa lämmettyään rupes jakamaan vajaita kipinöitä. Eli toisinpäin kun sulla.
Sähkövialta toi kuulostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as843413Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253043- 512942
- 592793
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582608Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)492588On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle542369Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802241- 692118
- 452112