kuinka sinä varkautelainen aiot viettää kesäsi, mihin menet ja miksi?
kenen kanssa? mitä odotuksia sinulla on?
kuinka rentoudut? mikä tekee sinut onnelliseksi?
varkautelaisen kesä
4
112
Vastaukset
- Sinttudaa
Ikävä kyllä vietän sen ihan yksikseni kaupungissa asuen. Odotuksia ei suuremmalti ole, rentoudun ryypiskellessä. Onnelliseksi ei tee tällä hetkellä juuri mikään.
Noh, ainakin olin rehellinen. - kaikkien kaveri
Tosiasia on, että kesäloma kuluu muualla kuin Varkaudessa. Lomasta voi täällä mennä pari päivää. Loput menee asuntovaunun kanssa Pohjois-Eurooppaa kiertäen ja ja muutama päivä mökillä. Kotona käydään loman aikana vain nurmikko leikkaamassa ja pyykkihuoltoa tekemässä.
- Koko kesä mökillä
Kesä menee mökillä naapurikunnassa.
Myös sukua ja ystäviä käydään tapaamassa.
Muutama päivä alennusmyynneillä Helsingissä hotellilomalla.
Varkaudessa käydään Sampea ja samppanjaa tapahtumassa. Muuten ei täällä tule käytyä kuin noin kerran viikossa kukat kastelemassa ja pyykkiä pesemässä.
Odotan lämmintä kesää. Parhaita on kesäillat läheisten kera hyvä ruoan ja viinin parissa.
Onnelliseksi minut tekee perhe ja läheiset sekä rantasaunan lämpö. - ottopellekusinen
mun mielestä länsisuomesta on mukavee tulla Warkauteen lomailemaan. kiireettömyys ja tietty pysähtyneisyys kuuluu lomanviettoon. Menkää vaan Varkautelaiset kiertämään Jukujukumaita. Saadaan lomalaiset olla rauhassa Hätähousuilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770