Viikko valvottu,mutta päätöksenteko edelleen varsin vaikeaa.
Täysin samanhintaiset autot,väliraha lähes sama.
Nyt käytössä oleva auto on Mazda 6 vuosimallia 2007.
Volvo V60 vai Suberb
235
5594
Vastaukset
- Päästöt alas !
Pikavastaus,sillä työt odottaa.
Jos sinua kiinnostaa VRF-tekniikka. " Volvo, Renault, Ford " niin hanki Volvo. Muista kuitenkin että, Tsekkiläinen työnlaatu on tänäpäivänä aivan toista luokkaa, varsinkin laadunvalvontapuolella.
Japanilaiset tekevät huolellisesti viimeisteltyjä riisipaperivalaisimia, siitä olemme varmasti samaa mieltä.- htsdhyrdtyrtytry
kerro millaista on VRF-tekniikka?
Diesel moottoripuolella on yhteistyötä PSA-konsernin ja fordin kanssa (sisältäen nyös entiset konsernimerkit... - S. Alli Oorela
htsdhyrdtyrtytry kirjoitti:
kerro millaista on VRF-tekniikka?
Diesel moottoripuolella on yhteistyötä PSA-konsernin ja fordin kanssa (sisältäen nyös entiset konsernimerkit...Tässä osavastaus, etsin F:n sinulle myöhemmin.
http://www.hs.fi/autot/artikkeli/Volvo ja Renault viimeinkin yhteen/HS20000426SI1TA02468
Älä heittäydy tyhmäksi,fiksu kaveri. - no huh huh
Haista paska älä vaan mee tuohon kommentoijan lankaan volvo ehdottomasti saat siitä vielä vuosien jälkeen jotain vaihdossa mutta vanhasta loorasta ei saa tuskin mitään ja on volvo muotoilultaan pikkasen eri kuin toi kasari muotoilua oleva tsekki ihme
- Sepi vaan
no huh huh kirjoitti:
Haista paska älä vaan mee tuohon kommentoijan lankaan volvo ehdottomasti saat siitä vielä vuosien jälkeen jotain vaihdossa mutta vanhasta loorasta ei saa tuskin mitään ja on volvo muotoilultaan pikkasen eri kuin toi kasari muotoilua oleva tsekki ihme
Ota kuule erkki selvää autojen jälleenmyyntiarvoista ennenkuin tulet tänne haistattelemaan. V60 on niin uusi malli, että sen jälleenmyyntiarvosta ei pysty vielä sanomaan, mutta vastaavan S60-mallin jälleenmyyntiarvo 3 vuoden ikäisenä on luokkaa 66-68 70 % kun taas Superbin vastaava jälleenmyyntiarvo on parempi, 73-77 %. Että silleen.
- ei ikinä Skodaa
Sepi vaan kirjoitti:
Ota kuule erkki selvää autojen jälleenmyyntiarvoista ennenkuin tulet tänne haistattelemaan. V60 on niin uusi malli, että sen jälleenmyyntiarvosta ei pysty vielä sanomaan, mutta vastaavan S60-mallin jälleenmyyntiarvo 3 vuoden ikäisenä on luokkaa 66-68 70 % kun taas Superbin vastaava jälleenmyyntiarvo on parempi, 73-77 %. Että silleen.
Volvo on Volvo ja Skeida vaan Skeida. Kun ostaa Volvon kehtaa sanoa millä autolla tuli. Kun kertoo tulleensa Skodalla saa aikaan sääliviä katseita.,vanha nimi painaa. Mielletään yhä Tsekkiromuksi vaikka voi olla aivan kelpo auto. Itse en huolisi millään hinnalla. aina joutuisi selittämään valintaansa. Miksi ostit tuolaisen yms
- G-mies J. Bond
ei ikinä Skodaa kirjoitti:
Volvo on Volvo ja Skeida vaan Skeida. Kun ostaa Volvon kehtaa sanoa millä autolla tuli. Kun kertoo tulleensa Skodalla saa aikaan sääliviä katseita.,vanha nimi painaa. Mielletään yhä Tsekkiromuksi vaikka voi olla aivan kelpo auto. Itse en huolisi millään hinnalla. aina joutuisi selittämään valintaansa. Miksi ostit tuolaisen yms
Tulitko taas lässyttämään? Itse ei ole koskaan tarvinnut selitellä ostoksiaan. Jos on niin jumittunut 70-80-luvulle, että ei pysty myöntämään itselleen että Skoda on auto siinä missä Volvokin, niin kannattaako tulla vielä tänne vielä paljastamaan oma tynnyrissä kasvaneisuutensa.
- håplaaa
G-mies J. Bond kirjoitti:
Tulitko taas lässyttämään? Itse ei ole koskaan tarvinnut selitellä ostoksiaan. Jos on niin jumittunut 70-80-luvulle, että ei pysty myöntämään itselleen että Skoda on auto siinä missä Volvokin, niin kannattaako tulla vielä tänne vielä paljastamaan oma tynnyrissä kasvaneisuutensa.
Hienoa Bond sähän lässytät ja selittelet itse täällä kympillä.Tuollainen tulee tynnyrissä kasvaneesta eli pönttö
- Uusista malleista
Sepi vaan kirjoitti:
puheenollen Skodan uusilla malleilla (Octavia, Superb ja Fabia) ei vielä millään ole ajettu yli 150 tonttua...
- Baijerin ihme
Uusista malleista kirjoitti:
puheenollen Skodan uusilla malleilla (Octavia, Superb ja Fabia) ei vielä millään ole ajettu yli 150 tonttua...
Harvemmin autoja myytäessä liioitellaan ajettuja kilometrejä yli sadalla tuhannella mutta näköjään joskus näinkin
http://www.nettiauto.com/skoda/superb/3888799
- 17+11=?
Miten ihmeessä sulla on aikaa ja puhtia miettiä autonvaihtoa noin pitkään? Minulle yleensä riittää 5-10 minuuttia. Viimeksi tosin meni puoli tuntia, kun piti koeajaakin (erimittaisten perheenjäsenten kanssa).
- V.N.
Vastaus nimimerkille 17 11=?
Kyseessä on 2. uusi auto.
t. Veini Nina - janiksen petke.
Naapuri mietti 10 min,pihalla seisoo nubira.
- -v70-.
Unohda Veini koko autonvaihto, nuku pari tuntia ja lähde töihin.. Ei nyt juma autonvaihto noin valtavaa ole..
- .-
Mulla on ollut V70 malli ja nyt Superb 1.8 TSI DSG7 ambition, vm-10 ja ajanut olen sillä 55 tkm. Laadukas peli, pakko sanoa, moottorin ääntä ei sisälle juuri kuule ja vaihteen vaihtumisen huomaa vain kierroslukumittarista, niin tasaseen tuo DSG niitä vaihteita lykkää ja onhan tuo pirteä peli tuolla moottorilla. Varustelu on ihan huippu. V60 lienee aika pieni sisätiloiltaan?
- "Ninsku 33v"
Turku- Helsinki-Turku 4.päivänä viikossa ja yksin. Sisätilat riittää,mutta ajettavuus/sisämelun vähyys kiinnostaa.
- Mc Dunnel
Volvo pesee Suberpiin 10-0. Jos samalla välirahalla saat älä epäröi.
- leppäköysi
Naapurin V70 ei ole koskaan pessyt minun Octaviani. Ite on täytynyt letkut viritellä ja jynssätä. Missä vika?
- .-
Niinhän sitä luulisi, pesipähän vaan Superb V70 Volvon Tekniikanmaailman testissä ja ei tuo V60 varmaankaan parempi ole kuin V70.
- hoplaa..
Sellainen ero on että kun joku kysyy millä tulit niin on paljon hienompaa sanoa että Volvolla kuin Skodalla. Skoda on vain Skoda ja herättää nenän nyrpistyksiä olkoot voittanut mitä Tekniikan Maailman testejä hyvänsä. Tm on muutenkin sellainen virkkuukoukkujen testaajalehti..Itse en edes vertaisi autoa ja Skodaa keskenään.
- Supersuperb
hoplaa.. kirjoitti:
Sellainen ero on että kun joku kysyy millä tulit niin on paljon hienompaa sanoa että Volvolla kuin Skodalla. Skoda on vain Skoda ja herättää nenän nyrpistyksiä olkoot voittanut mitä Tekniikan Maailman testejä hyvänsä. Tm on muutenkin sellainen virkkuukoukkujen testaajalehti..Itse en edes vertaisi autoa ja Skodaa keskenään.
No onhan se paljon hienompaa sanoa että tulin SUPERBILLA kuin että jollain ihmeen vee seittemälläkympillä. Voihan Vee.
- on vai Buahahahahah
Supersuperb kirjoitti:
No onhan se paljon hienompaa sanoa että tulin SUPERBILLA kuin että jollain ihmeen vee seittemälläkympillä. Voihan Vee.
Niin sinun mielestä Kansa mieltää Skeidan vain köyhien autoksi, valitettavasti, No petä sinä itseäsi ,aivan sama. Katso ettei ole Skeidaa housuissasi. Voihan Paska.
- Muahhaa muahhaa
on vai Buahahahahah kirjoitti:
Niin sinun mielestä Kansa mieltää Skeidan vain köyhien autoksi, valitettavasti, No petä sinä itseäsi ,aivan sama. Katso ettei ole Skeidaa housuissasi. Voihan Paska.
Kansalla tarkoitat varmaan Tapani Kansaa kun kirjoitit sen isolla kirjaimella. Buhhahaa buhhahhaa. Mene iltapesulle ja iltapisulle ja sitten nukkumaan.
- buahan´muaha
Muahhaa muahhaa kirjoitti:
Kansalla tarkoitat varmaan Tapani Kansaa kun kirjoitit sen isolla kirjaimella. Buhhahaa buhhahhaa. Mene iltapesulle ja iltapisulle ja sitten nukkumaan.
Tarkoitin joo, Tapani ajaa rahamiesten autolla eli Bmw.llä. Hyvin oivalsit vaikken etunimeä laittanutkaa. Tapani lisäsi vielä että Skoda on hänelle myös liian hidas auto. Men vaihdattamaan vaippasi siellä haisee skeida.
- Stefan Folk
buahan´muaha kirjoitti:
Tarkoitin joo, Tapani ajaa rahamiesten autolla eli Bmw.llä. Hyvin oivalsit vaikken etunimeä laittanutkaa. Tapani lisäsi vielä että Skoda on hänelle myös liian hidas auto. Men vaihdattamaan vaippasi siellä haisee skeida.
Yhden miehen mielipiteistä ei kannata paljon välittää, Kansa on jo vanha sekopää. Ei ylinopeussakkojen ottamiseen mitenkään välttämättä Bimmeriä tarvita.
- Tom People
Stefan Folk kirjoitti:
Yhden miehen mielipiteistä ei kannata paljon välittää, Kansa on jo vanha sekopää. Ei ylinopeussakkojen ottamiseen mitenkään välttämättä Bimmeriä tarvita.
Kansa pesee kuitenkin tämän palsta nuoret sekopäät milloin hyvänsä. Bimmeri on siihen oiva apuväline samoin kuin Tapsan tunnetut ajotavat.
- .-
hoplaa.. kirjoitti:
Mitä se marjanpoimija siellä vikisee, mitä hienoa siinä on, että tulin oikein Volvolla? Vittu mikä luuseri.
- öööö0oöööö
Tom People kirjoitti:
Kansa pesee kuitenkin tämän palsta nuoret sekopäät milloin hyvänsä. Bimmeri on siihen oiva apuväline samoin kuin Tapsan tunnetut ajotavat.
Kuulut varmaan itsekin mainitsemiisi nuoriin sekopäihin.
Kaahaaminen liikenteessä ei sitäpaitsi ole mitää ihannoitavaa, vaan osoitus kusipäisyydestä. - kokeile joskus
.- kirjoitti:
Mitä se marjanpoimija siellä vikisee, mitä hienoa siinä on, että tulin oikein Volvolla? Vittu mikä luuseri.
Kuule kaalisopankeittäjä Onhan se hienoa, koitas joskus tulla paikanpäälle upealla premium autolla eikä Skodalla.. Vitti mikä köyhä tampio. Noinhan se on kun ei ole herralla hienoista autoista kokemusta. Kysyppä jos joku lainais sulle Volvoa, tosin epäilen.
- ??????
öööö0oöööö kirjoitti:
Kuulut varmaan itsekin mainitsemiisi nuoriin sekopäihin.
Kaahaaminen liikenteessä ei sitäpaitsi ole mitää ihannoitavaa, vaan osoitus kusipäisyydestä.Kuka ja missä on ihannoitu kaahaamista?????
- .-
kokeile joskus kirjoitti:
Kuule kaalisopankeittäjä Onhan se hienoa, koitas joskus tulla paikanpäälle upealla premium autolla eikä Skodalla.. Vitti mikä köyhä tampio. Noinhan se on kun ei ole herralla hienoista autoista kokemusta. Kysyppä jos joku lainais sulle Volvoa, tosin epäilen.
Poju hei. Mun Superb maksaa yli 4 kymppiä, kakkosautona -07 Touran, ajettu 50 tkm. 210 neliön omakotitalo pääkaupunkiseudulla jne, älä SÄ köyhä viitsi selittää, kun et asioista mitään tiedä. Toi osoittaa juuri kuinka tyhmä sä olet, jos jollain on Skoda, hän on ilman muuta köyhä, mutta esim. mun tapauksessa, mä hankkisin oman Superbini hinnalla aivan kevyesti vaikka V70 ja uutena, vitun tampio.
- olet luuuseri
.- kirjoitti:
Poju hei. Mun Superb maksaa yli 4 kymppiä, kakkosautona -07 Touran, ajettu 50 tkm. 210 neliön omakotitalo pääkaupunkiseudulla jne, älä SÄ köyhä viitsi selittää, kun et asioista mitään tiedä. Toi osoittaa juuri kuinka tyhmä sä olet, jos jollain on Skoda, hän on ilman muuta köyhä, mutta esim. mun tapauksessa, mä hankkisin oman Superbini hinnalla aivan kevyesti vaikka V70 ja uutena, vitun tampio.
Sulla on tosta kämpästäs vielä yli 40te velkaa. Olisit ostanu pienemmän niin oisit saanu paremman auton , ja kuka on pönttö? Mies kertoo omistavansa 40 Skodan rämän jonka hinnalla saisi 2 uutta Volvo v 70. Halvin v70 maksaa 39t€e eli sun Skeidas on omasta mielestä yli 80t€,auto. Vittu kyllä on jätkää lyöty linssiin Sun murjuskin on varmaan hinnoiteltu 2 kertaa kalliimmaksi todellisuutta ja sä hullu ostat. Mulla on muuten 120 t€,n Porge. Lisäkisi osake Stadin keskustassa, 400 neliön talo Westendissä. Omalla lentokoneella lennellää. Helikopteria ollaan ostamassa. SINÄ OLET OIKEASTAAN HELVETIN KÖYHÄ. Koita pinnistää että saat talolainasi maksettua. heh On sulla valtava laskutaito ..heh
- -Jarppe-
.- kirjoitti:
Tekstis todistaa, skeida on köyhäiin ja vähä yksinkertaiste auto:." Mun Superb maksaa yli 4 kymppiä" lisää ""mä hankkisin oman Superbini hinnalla aivan kevyesti vaikka V70 ja uutena," Tiätsä tampio et halvi v 70 maksaa noin 40 tonnii. Viddu mikä idiootti...
- pohojammaa
.- kirjoitti:
"Poju hei. Mun Superb maksaa yli 4 kymppiä, kakkosautona -07 Touran, ajettu 50 tkm. 210 neliön omakotitalo pä...." Kirijoottaa vähä yksinkertaanen kaveri joka vuasiansio on 68tonnia ja jolla on velekaa 43 tonnia..Voi ristus notta...
- okkei
olet luuuseri kirjoitti:
Sulla on tosta kämpästäs vielä yli 40te velkaa. Olisit ostanu pienemmän niin oisit saanu paremman auton , ja kuka on pönttö? Mies kertoo omistavansa 40 Skodan rämän jonka hinnalla saisi 2 uutta Volvo v 70. Halvin v70 maksaa 39t€e eli sun Skeidas on omasta mielestä yli 80t€,auto. Vittu kyllä on jätkää lyöty linssiin Sun murjuskin on varmaan hinnoiteltu 2 kertaa kalliimmaksi todellisuutta ja sä hullu ostat. Mulla on muuten 120 t€,n Porge. Lisäkisi osake Stadin keskustassa, 400 neliön talo Westendissä. Omalla lentokoneella lennellää. Helikopteria ollaan ostamassa. SINÄ OLET OIKEASTAAN HELVETIN KÖYHÄ. Koita pinnistää että saat talolainasi maksettua. heh On sulla valtava laskutaito ..heh
Mistäs toi 2uutta vollea??Sähä härnäät piruuttas..
- ei juma
-Jarppe- kirjoitti:
Tekstis todistaa, skeida on köyhäiin ja vähä yksinkertaiste auto:." Mun Superb maksaa yli 4 kymppiä" lisää ""mä hankkisin oman Superbini hinnalla aivan kevyesti vaikka V70 ja uutena," Tiätsä tampio et halvi v 70 maksaa noin 40 tonnii. Viddu mikä idiootti...
Samperi jos joku hullu maksaa Superbista yli 40 tonnii, hinnatha alkaa alle 30te. Ei vittu niin nuijaa ookkaan että maksaa koodasta yli 40 tuhatta
- jere vaan
.- kirjoitti:
Kundi hei. luuletsä tosissas olevan ainoo suomes jolla on omakotitalo ja pari autoo. Tsekkaa ympärilles . Muutama satatuhatta kämppää ja autoo löytyy, eli ei osoita et olis varakas, tai köyhä..,vitun tampio.
- .-
olet luuuseri kirjoitti:
Missä kohtaa mä olen väittänyt saavani 2 kpl V70 mallia? Mä sanoin, että mä hankkisin oman Superbini hinnalla, V7 kymppisen uutena, etkö lukea osaa?
Sulla on valtava omaisuus, toki myönnän, että noin paljon itselläni ei ole, enkä kaipaakaan. En kyllä ymmärrä, mitä sä höyryät tuolla mielikuvitusomaisuudellasi täällä. myönnetään kuitenkin se, mä olen helvetin köyhä omaisuuteni kanssa. - voi jesus..
.- kirjoitti:
Missä kohtaa mä olen väittänyt saavani 2 kpl V70 mallia? Mä sanoin, että mä hankkisin oman Superbini hinnalla, V7 kymppisen uutena, etkö lukea osaa?
Sulla on valtava omaisuus, toki myönnän, että noin paljon itselläni ei ole, enkä kaipaakaan. En kyllä ymmärrä, mitä sä höyryät tuolla mielikuvitusomaisuudellasi täällä. myönnetään kuitenkin se, mä olen helvetin köyhä omaisuuteni kanssa.Kyllä sää ristus nuija oot. Niiku joku tos jo kirjotti että piruuttaan härnää sua ja sää toope vastaat joka postaukseen ja mikä .pahinta vielä selittelet.. Joo ja täällä on kaikilla helevetinmoinen omaisuus eli et sää oo ainoo, mut tairat olla ainoo joka kertoo että on velekaakin.. Mullakin on oma kuuraketti ,7 autoo 4 kartanoo ja kaikki ostettu käteesellä.
- .-
voi jesus.. kirjoitti:
Kyllä sää ristus nuija oot. Niiku joku tos jo kirjotti että piruuttaan härnää sua ja sää toope vastaat joka postaukseen ja mikä .pahinta vielä selittelet.. Joo ja täällä on kaikilla helevetinmoinen omaisuus eli et sää oo ainoo, mut tairat olla ainoo joka kertoo että on velekaakin.. Mullakin on oma kuuraketti ,7 autoo 4 kartanoo ja kaikki ostettu käteesellä.
Missähän kirjoituksessa mä olen kertonut että on velkaakin, kyllä se on toi yks olettaja joka niin kirjoitti, en minä.
jere vaan kirjoitti:
Kundi hei. luuletsä tosissas olevan ainoo suomes jolla on omakotitalo ja pari autoo. Tsekkaa ympärilles . Muutama satatuhatta kämppää ja autoo löytyy, eli ei osoita et olis varakas, tai köyhä..,vitun tampio.
Täällä köyhä rassukat purkaa pahaa mieltään, kun ei ole varaa yli 4 kympin Superbeihin, kuka nyt alle 3 kympin Superbia haluaa, 1.4 TSI kone, manuaali, ja alhaisin varustus, ei saatana, kyllä se pitää olla highline 1.8 - 2.0 TSI DSG vaihteisto jne. Sit tuol joku -jarppe- luulee, et halvin V70 maksaa n. 40 tonnii, ei muuten maksa, halvin on 35-36 tonnia en tarkkaan muista, mutta näin vaan on.
- +++++++++++999999999
**** kirjoitti:
Täällä köyhä rassukat purkaa pahaa mieltään, kun ei ole varaa yli 4 kympin Superbeihin, kuka nyt alle 3 kympin Superbia haluaa, 1.4 TSI kone, manuaali, ja alhaisin varustus, ei saatana, kyllä se pitää olla highline 1.8 - 2.0 TSI DSG vaihteisto jne. Sit tuol joku -jarppe- luulee, et halvin V70 maksaa n. 40 tonnii, ei muuten maksa, halvin on 35-36 tonnia en tarkkaan muista, mutta näin vaan on.
Halvin V70 1,6 drive 36,700€ toinen versio samasta 38,7t€ loput 42 -55t€ eli kyllä se Volvo on aika paljon kalliimpi kuin Superb. Siis siitähän ei ole kysymys kellä on tai kellä ei ole varaa 40te. n autoihin vaan siitä kuka on valmis maksamaan sellaisen summan varsinkaan Skodasta. Kirjoitit kuka nyt haluaa alle 3 kympin Suberpin. Minä en haluaisi vaikka saisin sellaisen 10t eurolla. Tsekkiä ei meidän pihaan tule mistään hinnasta.Eikä se varmasti ole rahasta kiinni. Jopa sinä pystyt ostamaan jonkinlaisen Skodanreuhkan ainakin rahoituksella tai pankkilainalla. Halvin Superb 28t€ suurin osa30-40t€ pari mallia yli 40t€ ja yksi yli 50t€ kaikilla varusteilla mukaan tulee jopa kattila kaalisopankeittoa varten.
- pätkiikö muisti
.- kirjoitti:
Missähän kirjoituksessa mä olen kertonut että on velkaakin, kyllä se on toi yks olettaja joka niin kirjoitti, en minä.
4.5.2011 12:49
Avaa Sulje
Autonani on Superb 1.8 TSI DSG7 ja varustetaso Elegance maksoi vähän alle 40 tonnia, vuosiansioni viimeisimmän verotuksen mukaan 68.200,14.-, ehkä olen köyhä, mielestäni en. pääkaupunkiseudulla 200 neliön omakotitalo, arvo 420 tonnia, tallissa prätkää ja muuta "halpaa" Paskaa. Kauppa-autona meillä on -07 vuosimallin Touran, jolla ajettu 51 tkm, eli uuden karhea, velkaa ei ole kuin talosta, sitäkin 42 tonnia, olen siis köyhä. TOLLOLLE.
Menetit uskottavuutesi, valehtelijalla pitää olla hyvä muisti.. - valehtilijalle...
pätkiikö muisti kirjoitti:
4.5.2011 12:49
Avaa Sulje
Autonani on Superb 1.8 TSI DSG7 ja varustetaso Elegance maksoi vähän alle 40 tonnia, vuosiansioni viimeisimmän verotuksen mukaan 68.200,14.-, ehkä olen köyhä, mielestäni en. pääkaupunkiseudulla 200 neliön omakotitalo, arvo 420 tonnia, tallissa prätkää ja muuta "halpaa" Paskaa. Kauppa-autona meillä on -07 vuosimallin Touran, jolla ajettu 51 tkm, eli uuden karhea, velkaa ei ole kuin talosta, sitäkin 42 tonnia, olen siis köyhä. TOLLOLLE.
Menetit uskottavuutesi, valehtelijalla pitää olla hyvä muisti.."Autonani on Superb 1.8 TSI DSG7 ja varustetaso Elegance maksoi vähän alle 40 tonnia
Poju hei. Mun Superb maksaa yli 4 kymppiä, kakkosautona -07...."
Koita nyt päättää paljonko se maksoi.
Äläkä ala selitteleen et oi olis joku toinen. Siis kahdella samanlainen auto, samanlainen kakkosauto, Touran, ajettu samat kilsat. Samanlainen talo stadin nurkissa. Ei mee läpi edes suoli24 sivuilla.. Hyvää äitienpäivää. Hahahahahahahahahahah - .-
valehtilijalle... kirjoitti:
"Autonani on Superb 1.8 TSI DSG7 ja varustetaso Elegance maksoi vähän alle 40 tonnia
Poju hei. Mun Superb maksaa yli 4 kymppiä, kakkosautona -07...."
Koita nyt päättää paljonko se maksoi.
Äläkä ala selitteleen et oi olis joku toinen. Siis kahdella samanlainen auto, samanlainen kakkosauto, Touran, ajettu samat kilsat. Samanlainen talo stadin nurkissa. Ei mee läpi edes suoli24 sivuilla.. Hyvää äitienpäivää. HahahahahahahahahahahVastataan nyt kaikille apinoille kerralla. Täällä nää matkii toisiaan kuin apinat, kirjoittaa samaa tekstiä. Siis että pääkaupunkiseudulla ei ole useampaa taloutta, jossa olisi samat autot ajokilometreineen ja jopa vuosimalleineen, taidatte asua aika syvällä landella, jossa on pari savua 10 kilometrin välein, älkää ainakaan myöntäkö asuvanne pääkaupunkiseudulla, sillä sehän tekee teistä vielä tyhmempiä.
- HAHAHAHAHAH
.- kirjoitti:
Vastataan nyt kaikille apinoille kerralla. Täällä nää matkii toisiaan kuin apinat, kirjoittaa samaa tekstiä. Siis että pääkaupunkiseudulla ei ole useampaa taloutta, jossa olisi samat autot ajokilometreineen ja jopa vuosimalleineen, taidatte asua aika syvällä landella, jossa on pari savua 10 kilometrin välein, älkää ainakaan myöntäkö asuvanne pääkaupunkiseudulla, sillä sehän tekee teistä vielä tyhmempiä.
Älä selitä Toi oli tasan saman jätkän teksi eli sinun . Pikku neuvo ens kerta kun kirjoitat paskaa niin koita muistaa mitä kirjoitat Hahahhahah KYLLÄ MUAKIN VITUTTAIS HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
- -ahistaako-
.- kirjoitti:
Vastataan nyt kaikille apinoille kerralla. Täällä nää matkii toisiaan kuin apinat, kirjoittaa samaa tekstiä. Siis että pääkaupunkiseudulla ei ole useampaa taloutta, jossa olisi samat autot ajokilometreineen ja jopa vuosimalleineen, taidatte asua aika syvällä landella, jossa on pari savua 10 kilometrin välein, älkää ainakaan myöntäkö asuvanne pääkaupunkiseudulla, sillä sehän tekee teistä vielä tyhmempiä.
Ei ole poju samoja autoja , samoja taloja , samoja kakkosautoja , samoja kilometrejä eli kahta täysin identtistä edes Stadissa on se senverta pieni kylä.. Muista mitä valehtelet nuija.
- ps.42te
-ahistaako- kirjoitti:
Ei ole poju samoja autoja , samoja taloja , samoja kakkosautoja , samoja kilometrejä eli kahta täysin identtistä edes Stadissa on se senverta pieni kylä.. Muista mitä valehtelet nuija.
Niin ja sokerina pohjalle kahdella kirjoittajalla sama kirjoitustyyli ja samat kirjoitusvirheet. Joo ei tosiaan pidä paikkaansa..
- -kyl kyl-
ps.42te kirjoitti:
Niin ja sokerina pohjalle kahdella kirjoittajalla sama kirjoitustyyli ja samat kirjoitusvirheet. Joo ei tosiaan pidä paikkaansa..
Jeps ,oot tasa oikees. kyl katsii muista mitä selostaa, muute käy kute tolle talovelalliselle. mennee pussit sekasi. ja kehtaa vie selittä kuis muka stadis ois kaks just samallaisi taloutta romuine. ja et vie molemmat kirjottais tän suomi sivuil. helpommi lotostaki saa kahesti täyven potin
- huh huh
ps.42te kirjoitti:
Ton joo sanan perään tulee pilkku, vitun apukoululainen.
- nro 1
-kyl kyl- kirjoitti:
Jeps ,oot tasa oikees. kyl katsii muista mitä selostaa, muute käy kute tolle talovelalliselle. mennee pussit sekasi. ja kehtaa vie selittä kuis muka stadis ois kaks just samallaisi taloutta romuine. ja et vie molemmat kirjottais tän suomi sivuil. helpommi lotostaki saa kahesti täyven potin
Opettele kyl kyl kirjoittamaan, vittu mitä siansaksaa. Tollo.
- ygbuhnimkoygbhunij
nro 1 kirjoitti:
Etkö ymmärtänyt tekstiä lapsi.. Kysy äidiltäs tulkkausapua...Olet AASI
- ikäsi 12v????
huh huh kirjoitti:
Tuleeko pilkku oho. olet nähtävästi täysin kuutamolla kun toi pilkku puuttui. No ei hätää, tulosta teksti ja näytä aamulla opettajalle niin se kertoo sulle asia ytimen..
- ottakaa oppia
nro 1 kirjoitti:
Minusta on oikein mukavaa kun te alakoululaiset olette täällä antamassa kommentteja. Se on hyvää harjoitusta tulevaa ajokorttiikää silmälläpitäen. Täällä on noita kirjoitusvirheitä ja totutte niihin ,ei mene sitten sormi suuhun jos sellainen on mopokorttikirjallisissa. Kyllä se harmittais jos pilkkuvirheen vuosi ei ymmärrä kysymystä ja jää kortti saamatta, varsinkin jos on isosiskon skootteri ajovalmiina.
- oleppa hyvä
huh huh kirjoitti:
,
- TSI TSI
pohojammaa kirjoitti:
"Poju hei. Mun Superb maksaa yli 4 kymppiä, kakkosautona -07 Touran, ajettu 50 tkm. 210 neliön omakotitalo pä...." Kirijoottaa vähä yksinkertaanen kaveri joka vuasiansio on 68tonnia ja jolla on velekaa 43 tonnia..Voi ristus notta...
Kiva kiusata näitä apinoita, laulaa kuorossa samaa virttä, kuin jotkut papukaijat, aivotkin yhtä suuret kuin linnuilla. Yksi luule keksineensä pyörän (siis sama kirjoittaja joskus ja joskus) ja toiset orkesterina laulaa samaa laulua, siinä lintujen joukossa tyhmyys tiivistyy. Samaa mieltä ton yhen kanssa, Superb on ykkönen tällä hetkellä.
- Rehupiikle
TSI TSI kirjoitti:
Kiva kiusata näitä apinoita, laulaa kuorossa samaa virttä, kuin jotkut papukaijat, aivotkin yhtä suuret kuin linnuilla. Yksi luule keksineensä pyörän (siis sama kirjoittaja joskus ja joskus) ja toiset orkesterina laulaa samaa laulua, siinä lintujen joukossa tyhmyys tiivistyy. Samaa mieltä ton yhen kanssa, Superb on ykkönen tällä hetkellä.
No eihän niitä ole kuin yksi tai kaksi jotka suoltaa häirikköviestejä oikein urakalla. Lapsia tai henkisesti lapsen tasolla. Ristus notta keskustelu ei voi olla asiallista.
- skeida=paska
TSI TSI kirjoitti:
Niin kun yks keksii että Skodan paska on ykkönen niin täällä kaltaisesi meuhkaa oikein urakalla kuinka hyvä kys auto on, Kyseessä on kuitenkin vain Skeida , Ladaan verrattava romu jonka nimeä ei kehtaa kellekkään sanoa.
- Ristus notta
skeida=paska kirjoitti:
Niin kun yks keksii että Skodan paska on ykkönen niin täällä kaltaisesi meuhkaa oikein urakalla kuinka hyvä kys auto on, Kyseessä on kuitenkin vain Skeida , Ladaan verrattava romu jonka nimeä ei kehtaa kellekkään sanoa.
Olet sinä semmoinen pelle että toiset ei pysy perässä. Nuo väitteet romuista perustuvat ihan oman otsaluusi sisällä tapahtuvaan häiriöprosessiin etkä oikeasti tiedä tästä automerkistä mitään. toistat vain sitä jonka isot pojat ovat 20 vuotta sitten laittaneet liikkeelle.
Ajat ovat muuttuneet. Usko jo. - paskat muuttuneet...
Ristus notta kirjoitti:
Olet sinä semmoinen pelle että toiset ei pysy perässä. Nuo väitteet romuista perustuvat ihan oman otsaluusi sisällä tapahtuvaan häiriöprosessiin etkä oikeasti tiedä tästä automerkistä mitään. toistat vain sitä jonka isot pojat ovat 20 vuotta sitten laittaneet liikkeelle.
Ajat ovat muuttuneet. Usko jo.Sen verta kyllä tiedän noista että on niitä meikäläisellä 4 ollut, mutta enää ei tule ainuttakaan. Eka oli Octavia vanha takavetoromu, Sitten on ollut 1000 mb. Sen jälkeen on ollut 2 näitä uusia eli -98 ja 2006 vuosimalliset. Enää ei tuota merkkiä kokeilla. Riittää. Ajat eivät tosiaankaan ole muuttuneet ainakaan auton keston osalta , päin vastoin. Tuo vanha takaveto Octavia oli varmasti kestävin Skoda mitä ikinä on tehty.,
- sivusta seuraaja...
-Jarppe- kirjoitti:
Näin sivusta seuraajana on pakko kysyä? Kumminkohan on käynyt?, joko tämä Skodan romu on noussut tasollaan tosi ylös tai tämä Ruotsalais-Kiinalainen auto Volvo on tullut tasoltaan tosi alas??? Eikös ne olleet saman hintaisia??
- veräjä
.- kirjoitti:
tarkoittaaks toi pk-seudulla omistaminen,ettei maaseudulla ole varaa siis asua,on joutunut pk-seudulle rakentamaan?..autoista oli kysymys !!!
- Vaikea valinta
Kyllä tuo superb on omassa hintaluokassaan kova luu.
Ainoa miinus tulee tuosta rengasmelusta, jota on liikaa.
Luultavasti tuo on juuri se ainoa myyntiä rajoittava ominaisuus.
En tiedä, onko tuo jotenkin konsernin sisäinen sopimus tuo äänieristäminen.
Menettäis reilusti yli 50 000 e:n autot täysin merkityksensä, jos saman paketin sais alta neljänkympin.
Ainakin Volvo V70 selvästi superbia hiljaisempi auto. Volvo V60:stä ei kokemusta...
Todella harmi juttu kyllä tuo rengasmelu superbissa. Vaikeuttaa varmaan monien muidenkin valintaa. - Silentat radiolla
Sama juttu Golfissa. 120km/h vauhdissa turha avata radiota. Meteli on ihan mieletön. Ja jos hattuhylly jää kotiin,niin on mentävä silenta-liikkeeseen.
Melu tulee siis takaosasta.- Anonyymi
Kaikki Skodat ja Wolksvaakkenit on tehty niille uskollisille, jotka luulevat vielä nyt 2021, että volkkarihan se on auto. Niinhän niitä mainostetaankin. Itse ei mitään oikeastaan ymmärretä.
Osa muistakin niillä joutuvat syystä tai toisesta ajelemaan tai ainakin ajelevat, vaikka parempia olisi tarjolla kuinka paljon tarjolla.
- 18
Koeajoin Skoda Superb 1.6 TDI GreenLinen ja kyllähän eteni
kevyesti ja äänettömästi kuin kuiskaus.
On se ihme peli isoksi autoksi kun kulkee maantiellä alle 3.4 litran
kulutuksella.
Eipä siellä paljon renkaat jurnuta vastaan.
Hieno ja äänetön auto kertakaikkiaan. - suosittelen
Saab 9-3 SportCombi!!!
- Itsellä oli
Koeajossa s60 ja Superb. Jos tarvii paljon tavaratilaa ja ison takapenkin niin Superb on ylivoimainen. Miinuksena että on armottoman tyylitön ja pappa niin ulkoa kuin sisältä. Volvo on tosi hauska ajaa ja melut kurissa.
- Sinulla ei
Sinulla ei todellakaan ollut koeajossa Skoda Superb.
- Kyllä todellakin oli
Sinulla ei kirjoitti:
Sinulla ei todellakaan ollut koeajossa Skoda Superb.
170 hv diisel-automaatti. Ei ollut pöllömpi ajettava, volvoa meluisampi muttei häiritsevästi (toisin kuin accord joka oli myös koeajossa). Kätevää oli se takakontin avaussysteemi. Mutta se muotoilu ulkoa ja sisältä, mitään "jujua", tyyliä ja nuorekkuutta turha hakea. Vanhan miehen perus-kulkine.
- Sana "järkevä"
Kyllä todellakin oli kirjoitti:
170 hv diisel-automaatti. Ei ollut pöllömpi ajettava, volvoa meluisampi muttei häiritsevästi (toisin kuin accord joka oli myös koeajossa). Kätevää oli se takakontin avaussysteemi. Mutta se muotoilu ulkoa ja sisältä, mitään "jujua", tyyliä ja nuorekkuutta turha hakea. Vanhan miehen perus-kulkine.
kuvannee tilannetta. Ei siinä mitään noista mainitsemistasi ominaisuuksista ole. Taka- ja tavatatiloiltaan todella iso, kohtuu hyvin varusteltu ja epäilemättä tekniikaltaan hyvä auto. Miinuksena että hinta nousee parhaimmalla varustetasolla kovin korkeaksi, muotoilu on tyylitön ja vanhahtava mallia pitkä, kapea ja korkea valtavin keula-ja peräylityksin.
- V70 Musta
VAG ja rengasmelu. Ei millään hyvällä,mutta minä ihmettelen.
- Katsastusmies evp
Ajoltaan Volvo ylinvoimainen. Tiloiltaan Skoda huomattavasti väljempi ja järkevämpi.
- Paitti että
Volvo on leveempi
- kokoomusnuori.
Paitti että kirjoitti:
Volvo on leveempi
Minä ostasin Volvon,jos väliraha on sama. Jotenkin se itäbloki ja ne ns vanhan kansan miehet kummittelee.
- 3. Skoda
Paitti että kirjoitti:
Volvo on leveempi
Muutaman sentin. Akselivälikin vain sentin pidempi,mutta tavaratila puolta pienempi.
- Anonyymi
Järkevämpi? Mitähän tuo tarkoittaa? Oliko kirjoittaja joku, joka tietää järkevyydestä jotakin?
Ajoltaan? Tarjoittiko ehkä että ajettavuudeltaan? Juurikin näitä jotka avaavat ajatuksiaan, vaikka eivät asioista mitään tiedä, kauhistelen!
- Ei kodaa
VOLVO
- Ei skeidaa
VOLVO
- elä mieti
no tarviiko tuota miettiä??tietysti volvo!ajattele miten hullua laittaa skodaan sama summa!!ja v60 on vielä todella tyylikäs.toisin kuin skoda.
- 17+13
Elä ja mietippäs itse. Käytä 5 min ja mene nettiautoon ja katso volvojen pyyntihinnat! Alle kymmenen vuotiaita volvoja saa melkein kiittämällä. Fakta on se että skoda säilyttää arvonsa huomattavasti paremmin kuin volvo tai muut "ranskikset".
- osaatko lukea??
17+13 kirjoitti:
Elä ja mietippäs itse. Käytä 5 min ja mene nettiautoon ja katso volvojen pyyntihinnat! Alle kymmenen vuotiaita volvoja saa melkein kiittämällä. Fakta on se että skoda säilyttää arvonsa huomattavasti paremmin kuin volvo tai muut "ranskikset".
Joo kävin katsomassa Hyvät oli 10 vuotiaiden Skodien hinnat .alkaen halvin 2400€kallein 5000€ Volvot halvin 3000€ kallein 18t€.. Toi 18 te ei ole ainakaan minulle aivan pieni raha. Näyttäis että noita Skodia saa lähes kiittämällä..
- ihime..
17+13 kirjoitti:
Nytkö Volvo onkin Ranskalainen eikö se olekkaan Kiinalainen. No ennemmin ranskis kuin tsekki..
- MM
Sä rassukka et taida Skodista tietää mitään. Kun puhutaan Superbista, puhutaan jostain ihan muusta, kuin mielikuviin jääneestä 120 mallista. Superb ei kauas mene E-sarjan mersusta. C-sarja taas jää kauaksi superbista tilojensa vuoksi.
- tsekkien mosse
MM kirjoitti:
Sä rassukka et taida Skodista tietää mitään. Kun puhutaan Superbista, puhutaan jostain ihan muusta, kuin mielikuviin jääneestä 120 mallista. Superb ei kauas mene E-sarjan mersusta. C-sarja taas jää kauaksi superbista tilojensa vuoksi.
Kuule ressukka Se Superbkin on tosiaankin Skåååda ja Skåådana pysyy. Ja Superb jää kauas taakse jopa kaatumatautisesta A Mersusta. Superb on auto joka aiheuttaa naurua siitä ulos tullessa. Vai jää C-sarja kauas tilojen vuoksi. No kuin jos verrataan Actrokseen ???Skoda on Skoda vaikka kaalisopassa keittäis. Hyi. Huonosti hintansa pitävä halppis, olkoot sitten Supera/b tai c
- Raimo D
Suberb on hieman tilavampi.
- SB-huippu
Hieman? Älä naurata. 200 cm koripalloilijalle jää takapenkillä vielä tilaa, vaikka edessä olisi normimittainen 183 senttinen kaveri. missään muussa ns. ylemmän keskiluokan autossa noin ei ole.
- tvyubniujm
SB-huippu kirjoitti:
Hieman? Älä naurata. 200 cm koripalloilijalle jää takapenkillä vielä tilaa, vaikka edessä olisi normimittainen 183 senttinen kaveri. missään muussa ns. ylemmän keskiluokan autossa noin ei ole.
Jos tarkoitat että Skoda on ylempää keskiluokkaa niin kyllä Suomessa on helvetin huono autokanta..
- olli 333,7
Automaattinen täysjarrutus uhkaavassa tilanteessa ja kaistavahti.
Ihan mukavia turvallisuusvarusteita.
Siksi myös Volvo
leveys 186 - vulva 70
Miksi pettää itseään ja ostaa volvo? Renaultti on sama paska eri paketissa ja paljon halvempi. Volvo ratsastaa vanhalla maineella jota sillä ei ole ollut enään kymmeneen vuoteen. V/S 70 vuosimalliin 2000 asti oli sentään auto jota nyt voi enään volvoksi kutsua.
- ctvyubinmo,
No miksi pettää itseä ja ostaa Skoda. Lada on sama auto eri paketissa. Skoda ei voi ratsastaa edes vanhalla maineella .Se on aina ollut VAIN SKODA..
- Lapset tutimaan
ctvyubinmo, kirjoitti:
No miksi pettää itseä ja ostaa Skoda. Lada on sama auto eri paketissa. Skoda ei voi ratsastaa edes vanhalla maineella .Se on aina ollut VAIN SKODA..
Skoda nimenomaan ratsastaa yli satavuotisella maineellaan. Olet täysin tietämätön, minkäainen loistoauto Skoda on ollut 1930-luvulla. Tekivät muuten Hispano-Suizaakin lisenssillä.
- ekonomi
Lapset tutimaan kirjoitti:
Skoda nimenomaan ratsastaa yli satavuotisella maineellaan. Olet täysin tietämätön, minkäainen loistoauto Skoda on ollut 1930-luvulla. Tekivät muuten Hispano-Suizaakin lisenssillä.
Skoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG tai 5-vaihteinen 1.6 TDI
GreenLine on parasta mitä rahalla saa ja paljon jää
vielä säästöönkin. - meehän poju maatte
Lapset tutimaan kirjoitti:
Muistan kyllä sellaisen loistoauton kuin Skoda 1000mb. Meillä oli sellainen. Voi ristus kyllä sitä kaikkea paskaa on tehty ,oliskohan ollut Rolls-Roycen lisenssillä tvalmistettu. Skoda ei ole ikinä olut loistoauto. Ei 100vuotta sitten eikä nyt. Lisäisin vielä että meillä oli myös sellainen loistoauto kuin Skoda 110 r . Sellaista Coupea sinä et ole edes nähnyt.
- cvtybunim
meehän poju maatte kirjoitti:
Muistan kyllä sellaisen loistoauton kuin Skoda 1000mb. Meillä oli sellainen. Voi ristus kyllä sitä kaikkea paskaa on tehty ,oliskohan ollut Rolls-Roycen lisenssillä tvalmistettu. Skoda ei ole ikinä olut loistoauto. Ei 100vuotta sitten eikä nyt. Lisäisin vielä että meillä oli myös sellainen loistoauto kuin Skoda 110 r . Sellaista Coupea sinä et ole edes nähnyt.
Ps kirjoitukseni sisältää helvetisti virheitä eli tiedän sen itsekkin , ei tartte korjata ja jos et ymmärrä tekstiä niin aivan sama.
- Lapset ja lapsellise
Sinun isoisäsikään ei varmaan ollut syntynyt silloin kun Skoda teki sen aikaisia loistoautoja. Tutustu eenokki historiaan ennenkuin sönkötät.
- ota selvää
Kuule sehän on toi Renaultti Skodan kanssa samaa paskaa, tossa faktaa: Sodan jälkeiset mallit 1101/1102 (1946), 1200 (1952), 440 (1955) ja Octavia (1959) pohjautuivat teknisesti sotaa edeltäneeseen Popular-malliin. 1960-luvulle tultaessa aika oli ajanut niiden ohi. Myös tehdas oli vanhanaikainen ja tehoton, sillä käsityön osuus oli suuri eikä valmistuslinjoja oltu suunniteltu sellaisille volyymeille että ne olisivat kyenneet tuottamaan autoja kysyntää vastaavia määriä.
Vuonna 1964 Mladá Boleslavissa vihittiin käyttöön Renaultin kanssa yhteistyössä tehty nykyaikainen tehdas. Automaation taso oli korkealla ja tehtaan tuotantokapasiteetti harppasi ylemmäs. Samalla esiteltiin täysin uusi Škoda-malli, 1000MB, jossa moottori oli sijoitettu taakse. Tämän tekninen perusratkaisu säilyi valmistuksessa 1980-luvun lopulle saakka. Vaikka 1000MB oli aikanaan ajanmukainen niin teknisesti kuin muotoilultaankin, siinä oli lastentauteja jotka huononsivat Škodan mainetta. Ongelmia oli alussa erityisesti moottorin voitelussa ja jäähdytyksessä.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Škoda_Auto - skeida nyt ja aina
Lapset ja lapsellise kirjoitti:
Sinun isoisäsikään ei varmaan ollut syntynyt silloin kun Skoda teki sen aikaisia loistoautoja. Tutustu eenokki historiaan ennenkuin sönkötät.
Haista sinä paska Lue historia itse Ja se pitää paikkansa ei isoisä eikä senkään isoisä ollut syntynyt koska Skoda ei ole milloinkaan tehnyt loistoautoja ei edes hyviä polkupyöriä..Minä tiedän noista Skodan romuista varmasti enemmän kuin sinä , on niitä sen verta monta meillä ollut ja vannon ettei enää tule ikinä. Vai loistoautoja buahahahahahah Saatanan sönkköidiootti.
- loistoa joo
Siinä kenopäälle linkki, loistoautoja tosiaan ,siinä katkelma" Vaikka Škoda oli viimeistelyltään itäautojen paremmasta päästä, se oli kuitenkin jäänyt jälkeen länsieurooppalaisesta tasosta. Materiaalit olivat heikkoja ja työn laadussakin oli toivomisen varaa"
http://fi.wikipedia.org/wiki/Škoda_Auto - _jukkis_
Kuule vaari ,tiätsä et ny ollaan 2000 luvulla . Mitä helvetin välii on satavuotta vanhoil asioilla. Tarkotatko et skeidal ei o mikään muuttunu sataan vuoteen. Eiköhä olis aika uudistuu. Mää en ainaska osta mitää 1930 luvu rämää joka kulkkee 70km/h olkko mikä helveti Suitsa tahansa.
- .-
skeida nyt ja aina kirjoitti:
Haista sinä paska Lue historia itse Ja se pitää paikkansa ei isoisä eikä senkään isoisä ollut syntynyt koska Skoda ei ole milloinkaan tehnyt loistoautoja ei edes hyviä polkupyöriä..Minä tiedän noista Skodan romuista varmasti enemmän kuin sinä , on niitä sen verta monta meillä ollut ja vannon ettei enää tule ikinä. Vai loistoautoja buahahahahahah Saatanan sönkköidiootti.
Okei beibi, take cool. Onko pää kipeä? ota tosiaan neiti ihan rauhassa ja paa hame päälle, ettei rupee lätty lätisee, homo.
- toi oli hyvä...
.- kirjoitti:
Okei beibi, take cool. Onko pää kipeä? ota tosiaan neiti ihan rauhassa ja paa hame päälle, ettei rupee lätty lätisee, homo.
Oivia vastauksi nuijalta jolle meni jauhot suuhun Buahahahahahahah Kuis kun neiti on homo , eiks neiti ole yleensä lesbo. No kyllä säkin vielä opit kun tulet siihen ikään et alkaa sukupuoliasiat kiinnostaa ja jää ruosteiset Skåådat takaalalle. Mutta kysele nyt ensin vaikka siskoltas noita termejä homo lesbo bi yms että tiedät vastaisuudessa mistä kirjoitat. hahahahaha
- ????????????????????
.- kirjoitti:
Sähän oot söpö kun uhoat, Mut oot sää tosissas homo kun noin kirjoitat: "ettei rupee lätty lätisee, homo." Eiks muute tähä aikaan illasta kantsis ottaa hame pois päältä eikä panna päälle???Ootko ihan oikeesti Amerikkalainen kun englantia kirjoittelet??
- .-
toi oli hyvä... kirjoitti:
Oivia vastauksi nuijalta jolle meni jauhot suuhun Buahahahahahahah Kuis kun neiti on homo , eiks neiti ole yleensä lesbo. No kyllä säkin vielä opit kun tulet siihen ikään et alkaa sukupuoliasiat kiinnostaa ja jää ruosteiset Skåådat takaalalle. Mutta kysele nyt ensin vaikka siskoltas noita termejä homo lesbo bi yms että tiedät vastaisuudessa mistä kirjoitat. hahahahaha
Tää oli huono, siskolta ei voi enää kysyä, on jo kuollut ja itsekkin painan jo viidennellä vuosikymmenellä, joten eiköhän noi termit jo tutuksi ole tulleet, jauhot ei ole koskaan mennyt suuhun, mutta aina on vittuilijoilla ollut nenä paisunut, muutamasta jabista.
- öö88öö88öö88öö8
loistoa joo kirjoitti:
Siinä kenopäälle linkki, loistoautoja tosiaan ,siinä katkelma" Vaikka Škoda oli viimeistelyltään itäautojen paremmasta päästä, se oli kuitenkin jäänyt jälkeen länsieurooppalaisesta tasosta. Materiaalit olivat heikkoja ja työn laadussakin oli toivomisen varaa"
http://fi.wikipedia.org/wiki/Škoda_AutoWikipedian aritkkeli on jonkun taitamattoman kirjoittama, katsos kun wiki ei ole mikään fakta juttu vaan ne on sinne joku kirjoittanut oman näkemyksensä mukaan. Ne loistoautot olivat nimenomaan ENNEN kuin alkoi tuo Wikipedian otsikoima "sosialismin aikakausi".
Tämä englanninkielinen Wiki on sentään vähän laajempi
http://en.wikipedia.org/wiki/Škoda_Auto
Siinä on mainittu mm. tuo 1940-luvun Skoda Superb. - eemil von skoda
_jukkis_ kirjoitti:
Kuule vaari ,tiätsä et ny ollaan 2000 luvulla . Mitä helvetin välii on satavuotta vanhoil asioilla. Tarkotatko et skeidal ei o mikään muuttunu sataan vuoteen. Eiköhä olis aika uudistuu. Mää en ainaska osta mitää 1930 luvu rämää joka kulkkee 70km/h olkko mikä helveti Suitsa tahansa.
moi jukkis. 30-luvulla ei ollut suoli-palstaa jossa olisi voinut keskustella mikä auto on on paras. Tai että onko meidän iskä voimakkaampi kuin teidän iskä. Enivei, Skoda oli aikanaan parhaita autoja joita Euroopassa tehtiin. Ihmiset haluavat vain muistaa nuo huonot ajat jotka olivat Neuvostoliiton aiheuttamia.
- olet runkkari
.- kirjoitti:
Tää oli huono, siskolta ei voi enää kysyä, on jo kuollut ja itsekkin painan jo viidennellä vuosikymmenellä, joten eiköhän noi termit jo tutuksi ole tulleet, jauhot ei ole koskaan mennyt suuhun, mutta aina on vittuilijoilla ollut nenä paisunut, muutamasta jabista.
Sinä ja sun jabisi , riisitautinen. Ole vaikka satavuotias niin ainakin sukupuolitermit sulla on hukassa..Ja jauhot on menny suuhun tälläkin palstalla useita kertoja . Vai on neiti homo ja herra lesbo buahahah taidat olla runkkari.
- ööööööööööööööööööoo
öö88öö88öö88öö8 kirjoitti:
Wikipedian aritkkeli on jonkun taitamattoman kirjoittama, katsos kun wiki ei ole mikään fakta juttu vaan ne on sinne joku kirjoittanut oman näkemyksensä mukaan. Ne loistoautot olivat nimenomaan ENNEN kuin alkoi tuo Wikipedian otsikoima "sosialismin aikakausi".
Tämä englanninkielinen Wiki on sentään vähän laajempi
http://en.wikipedia.org/wiki/Škoda_Auto
Siinä on mainittu mm. tuo 1940-luvun Skoda Superb.On tolla muitakin tietolähteitä kuin Wiki. Koitas googlettaa. Mua ei henkilökohtaisesti kiinnosta joku alle 1940 luvun auto. Pyrin ennemminkin ajeleeen edes 60 vuotta nuoremmilla. mut kukin tyylillään. Onnea veivaukseen vai joko on sähköstartti.
- ihme.....
.- kirjoitti:
Siis tämäkö yli 40 vuotiaan tekstiä:" Okei beibi, take cool. Onko pää kipeä? ota tosiaan neiti ihan rauhassa ja paa hame päälle, ettei rupee lätty lätisee, homo" Mihin helvetti tämä maa on menossa??? Ja lisää "Tää oli huono, siskolta ei voi enää kysyä, on jo kuollut ja itsekkin painan............"
- Skodaton köyhä
skeida nyt ja aina kirjoitti:
Tutkipa huviksesi, millaisia autoja Skoda valmisti 1930-luvulla. Katsopa vaikka vanhoja uutisfilmejä, joissa kuvataan valtiovierailuja.
- nyt on 2011
Skodaton köyhä kirjoitti:
Tutkipa huviksesi, millaisia autoja Skoda valmisti 1930-luvulla. Katsopa vaikka vanhoja uutisfilmejä, joissa kuvataan valtiovierailuja.
Ketä kiinnostaa 80 vuotta vanhat romut???. Meinaatko ettei 1930 luvusta mikään ole muuttunut. ?????Pitäiskö nyt esim Jenkkien pressalle hankkia edustusautoksi Skoda. Voin kertoa .Obama repii kyllä perseensä.
- jikow
meehän poju maatte
6.5.2011 21:43
"Muistan kyllä sellaisen loistoauton kuin Skoda 1000mb. Meillä oli sellainen. Voi ristus kyllä sitä kaikkea paskaa on tehty ,oliskohan ollut Rolls-Roycen lisenssillä tvalmistettu. Skoda ei ole ikinä olut loistoauto. Ei 100vuotta sitten eikä nyt. Lisäisin vielä että meillä oli myös sellainen loistoauto kuin Skoda 110 r . Sellaista Coupea sinä et ole edes nähnyt."
Hollantilaiset vanhojen autojen harrastajat suorittivat kahden auton
vertailutestin. Testiautot olivat alkuperäiskuntoon entisöityjä takamoottori
autoja, ilman mitään reiger recaro virityksiä.
Autot olivat VW 1600 TL ja Skoda 110r .
Kun testin lopussa testikuljettajien autoille antamat pisteet ynnättiin
niin voittajaksi selvisi Skoda 110r. - jikov
jikow kirjoitti:
meehän poju maatte
6.5.2011 21:43
"Muistan kyllä sellaisen loistoauton kuin Skoda 1000mb. Meillä oli sellainen. Voi ristus kyllä sitä kaikkea paskaa on tehty ,oliskohan ollut Rolls-Roycen lisenssillä tvalmistettu. Skoda ei ole ikinä olut loistoauto. Ei 100vuotta sitten eikä nyt. Lisäisin vielä että meillä oli myös sellainen loistoauto kuin Skoda 110 r . Sellaista Coupea sinä et ole edes nähnyt."
Hollantilaiset vanhojen autojen harrastajat suorittivat kahden auton
vertailutestin. Testiautot olivat alkuperäiskuntoon entisöityjä takamoottori
autoja, ilman mitään reiger recaro virityksiä.
Autot olivat VW 1600 TL ja Skoda 110r .
Kun testin lopussa testikuljettajien autoille antamat pisteet ynnättiin
niin voittajaksi selvisi Skoda 110r.On ollut kupla, tl ja 110r .Suunnilleen samaa kaikki. Skoda EHKÄ noista talvella lämpimin vakiona , kesällä keitti. Mun autoista kupla oli lämpöisin bensalämmittimen vuoksi. Skoda oli huonoin ajaa, sivutuulella järkyttävä, eikä kuplakaan häävi ollut. Lisäksi muistan Skodan vaihteensiirron olleen aivan karsea. Muuten kyllä oli "urheilullinen" Paljon mittareita ja vaihdekeppikin muistaakseni reijitetty. Auto oli oranssi väriltään. En kaipaa autoa, varmastikkin suht harvinainen tänä päivänä..
- jikow
Että ihan wikipediaa lainataan.
Olen osallistunut wikibedian muokkaukseen Skoda autojen
Zetor traktoreiden osalta jo 8 vuotta.
Kaikki mitä wikibediaan on kirjoitettu, ei ole faktaa.
"Tieto" elää koko ajan asianharrastajien toimesta.
Skodan ja Zetorin osalta on paljon arkistoja hävinnyt
taivaan tuuliin.
Historia on niin kuin se kirjoitetaan.
Kirjassa kirjoitettu teksti säilyy, wikibediassa ei.- Fabbi
skeida nyt ja aina
6.5.2011 22:13
"Haista sinä paska Lue historia itse Ja se pitää paikkansa ei isoisä eikä senkään isoisä ollut syntynyt koska Skoda ei ole milloinkaan tehnyt loistoautoja ei edes hyviä polkupyöriä..Minä tiedän noista Skodan romuista varmasti enemmän kuin sinä , on niitä sen verta monta meillä ollut ja vannon ettei enää tule ikinä. Vai loistoautoja buahahahahahah Saatanan sönkköidiootti."
Eikö jo yhden Skodan romun ostaminen riittänyt,
niitäkö piti sitten ostaa niin monta, että koko suvun pää sekosi ? - vastaus.
Fabbi kirjoitti:
skeida nyt ja aina
"Haista sinä paska Lue historia itse Ja se pitää paikkansa ei isoisä eikä senkään isoisä ollut syntynyt koska Skoda ei ole milloinkaan tehnyt loistoautoja ei edes hyviä polkupyöriä..Minä tiedän noista Skodan romuista varmasti enemmän kuin sinä , on niitä sen verta monta meillä ollut ja vannon ettei enää tule ikinä. Vai loistoautoja buahahahahahah Saatanan sönkköidiootti."
niitäkö piti sitten ostaa niin monta, että koko suvun pää sekosi ?Niin kysy sitä mun faija vainaalta.. Mä olen pitäny siittä huolen et enää niitä ei meidän pihalle tule.
- mitä kummaa
Kyllä ton Skeidan faktat löytyy ilman Wikiäkin eihän se ole muuta kun Googlettaa..Eiks Wikiä olis saanu lainata, luuletsä omistavas sen ja sulta tarttis kysyy lupa.. Zetori löytyy meidänkin pihasta mallia 25A , eikä varmasti ole ainoo Suomes. On ollu meillä uudeta asti. Veivillä käyntiin ja sitä rataa.
- T.U. Sumu
Fabbi kirjoitti:
skeida nyt ja aina
niitäkö piti sitten ostaa niin monta, että koko suvun pää sekosi ?Java 350 oli hyvä moottoripyörä.
- jikow
"Veivillä käyntiin ja sitä rataa."
Zetor 25A käynnistyy kyllä starttimoottorin voimin.
Eli tuonkin Zetorin 2-sylinterisen 4-tahti dieselmoottorin
kammella käyntiin veivaamisen ja sitä rataa etenevän
käynnistyksen voit laittaa wikiin.
En omista wikiä mutta olen rekisteröitynyt sinne.
Vapaaseen tietosanakirjaan kirjotellaan joskus ihan
kuulohavainnon perusteella. Olihan tuolla suomenkielisessä
wikissä alkuvuosina kerrottu Zetor 25 mallien moottorin
olevan 2-tahti diesel.
Semmoisen "tiedon" oikaisin oikeaksi tiedoksi kyllä.
Skodan huonomaineisuus on mielipide, eikä faktatietoa.- superb-fani
Mutta olipahan Superb upea: http://www.history-of-cars.com/php/skoda/1939-superb-4000-ohv.php
- jikoville!!!!!!!!!!!
Meidän Zetorista oli kyse. ja se ei startilla inahdakkaan. Siihen tarvitaan pieni ruiskaus pilottia, imusarjaan . Sit käytetään puolipuristinta ja veivataan. Puolipuristin alas ja kas Zetori käy. Toinen vaihtoehto on mäkistarttaus.. Startti ei ole toiminut ainakaan 20 vuoteen. ei ole edes akkua paikallaan.. Laita muistiisi tai wikiin aivan sama. Zetori on vm1957. Niin ja tiedoksesi , toimii tosiaan ILMAN AKKUA., koska olisit kuitenkin kirjoittanut että Zetorissa on akku. Meidän ei ole..
- fcvtgyhuiko0lp
superb-fani kirjoitti:
Mutta olipahan Superb upea: http://www.history-of-cars.com/php/skoda/1939-superb-4000-ohv.php
Minä pidin kyllä tuota 1000Mb.tä paremman näköisenä. Toi linkin Superp näyttää jotenkin vanhanaikaiselta..
- Fabia Diesel (N)
Aloittajalle
Ota Skoda ,sillä jälleenmyyntiarvo on huippuluokkaa.
Lisäksi ajat voluumimerkillä,joka hyödyttää sinua
mm. halvoilla huoltohinnoilla vrt VW.
ystävällisin terveisin: valmistusmaan laaduvalvontaan tyytyväinen- joijoij
Kyllä noi Skodan jälleenmyyntiarvot on nähty. Katsele itsekkin esim Nettiauto. Autoliikkeet. Kelt.pörssi Yms yms
- jusku vaan
joijoij kirjoitti:
Kyllä noi Skodan jälleenmyyntiarvot on nähty. Katsele itsekkin esim Nettiauto. Autoliikkeet. Kelt.pörssi Yms yms
Kaikki muut on jo kokeiltu,
mutta ei Skodaa,sukurutsausta ja Elisan-liittymää. - No selkis.
jusku vaan kirjoitti:
Kaikki muut on jo kokeiltu,
mutta ei Skodaa,sukurutsausta ja Elisan-liittymää.Miten voit sitten kommentoida asioita, kun et kerran ole edes kokeillut Skodaa? Perustat juttusi ihan vaan kuulopuheisiin kuten useimmat tällä palstalla mesoavista.
- Persu-uskovainen
Nää vastustajat on oikeistolaisia. Vanha luokkajako ei tule koskaan poistumaan.
- kommu-nisti
Sekoomukselaisia. Vain Audi A4 kelpaa.
- Tarkkailul. Iskä
Mikä ihme tuossa Audi A4:ssä oikein viehättää.
Silläkö isä kohottaa poikansa itsetuntoa. - Nina V
Tiistaina ratkeaa. Kaverit ( 4)äänestää,ratkaiseeko puheenjoht ääni,eli minun.
- Raippe 69v
Suberb on laadukkaampi. Ei mulla muuta.
- tfvgybuhinjk
Superb on Skooda jos olis Superbee niin sit olis vähän eriasia.
- pållån haju
Kaksi toisensa poissulkevaa asiaa.
= sivarit ja julkkissivarit- Skodaust
Kyllä minä ostaisinn noista kahdesta ehdottomasti Suberbin , Volvolla on aina ollut huono maine pienessä kokoluokassa. Eli jos haluat volvon OSTA V70 tai muu ISO VOLVO! En tiedä mihin tuo uusi V60 perustuu mutta epäilen ettei se pärjää isommilleen. esimerkiksi sattunut silmiini parivertailu farkiusta jossa V70 voitti kepeästi pikkuveljensä. Kun taas Suberb on malliston suurin auto.
Miksi näitä edes mietitään toisiaan vastaan? Octaviaahan tuon volvon vastustajaksi pitäisi miettiä? jotta pysytään samassa kokoluokassa, Vai olenko ihan hakoteillä?
Suberb jo siksi että se on isompi ja mielestäni selkeästi parempi valinta millä puntarilla tahansa mitattuna. - fghjkl
Skodaust kirjoitti:
Kyllä minä ostaisinn noista kahdesta ehdottomasti Suberbin , Volvolla on aina ollut huono maine pienessä kokoluokassa. Eli jos haluat volvon OSTA V70 tai muu ISO VOLVO! En tiedä mihin tuo uusi V60 perustuu mutta epäilen ettei se pärjää isommilleen. esimerkiksi sattunut silmiini parivertailu farkiusta jossa V70 voitti kepeästi pikkuveljensä. Kun taas Suberb on malliston suurin auto.
Miksi näitä edes mietitään toisiaan vastaan? Octaviaahan tuon volvon vastustajaksi pitäisi miettiä? jotta pysytään samassa kokoluokassa, Vai olenko ihan hakoteillä?
Suberb jo siksi että se on isompi ja mielestäni selkeästi parempi valinta millä puntarilla tahansa mitattuna.Skodalla on huono maine kaikissa kokoluokissa. Sen auton nimi on kaikissa kokoluokissa Skeida ja se riittää selityksiksi..
- 17
Kartanon heruus vaihtui viime syksynä.
http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/vertailutestissa-kaksi-isoa-farmaria-skoda-superb-combi-ja-volvo-v70- vai herruus muuttui
Siis yhden suomalaisen vertailun perusteella.. Älä höpäjä.
- 17
vai herruus muuttui kirjoitti:
Siis yhden suomalaisen vertailun perusteella.. Älä höpäjä.
vai herruus muuttui
9.5.2011 17:48
"Siis yhden suomalaisen vertailun perusteella.. Älä höpäjä"
Enemmin luotan kyllä Tuulilasi lehden toimittajien autotesteihin
kun sinun höpinöihin. - 19
17 kirjoitti:
vai herruus muuttui
kun sinun höpinöihin.Voi helvetin typerys. Onko Tuulilasi ainut lehti josta herra on kuullut. Maailmassa ilmestyy tuhansia autoalan lehtiä mutta tää Skeidatampio vetää johtopäätökset yhden ainoa lehtijutun perusteella. Itse en ainakaan osta mitään autoa jonkun autolehden toimittajan tekemän jutun perusteella. Kannattais ehkä itse tehdä vertailut. Jos sinä olisit jonkun lehden toimittaja niin tod näk Skeida voittaisi vertailussa Rollssin ja senkö mukaan luksusautojen valta on vaihtonut. ole AASI
- ***RAMI***
17 kirjoitti:
vai herruus muuttui
kun sinun höpinöihin.Skoda, yksinkertainen auto yksinkertaisille ihmisille.
- ***RAMI***
19 kirjoitti:
Voi helvetin typerys. Onko Tuulilasi ainut lehti josta herra on kuullut. Maailmassa ilmestyy tuhansia autoalan lehtiä mutta tää Skeidatampio vetää johtopäätökset yhden ainoa lehtijutun perusteella. Itse en ainakaan osta mitään autoa jonkun autolehden toimittajan tekemän jutun perusteella. Kannattais ehkä itse tehdä vertailut. Jos sinä olisit jonkun lehden toimittaja niin tod näk Skeida voittaisi vertailussa Rollssin ja senkö mukaan luksusautojen valta on vaihtonut. ole AASI
Tuo on totta. Faktat perustuvat toimittajien mieltymyksiin, ihmisiä hekin..
- Herkko P
***RAMI*** kirjoitti:
Skoda, yksinkertainen auto yksinkertaisille ihmisille.
Toyota,huono ruosteinen romu typeryksille.
- jikow
19 kirjoitti:
Voi helvetin typerys. Onko Tuulilasi ainut lehti josta herra on kuullut. Maailmassa ilmestyy tuhansia autoalan lehtiä mutta tää Skeidatampio vetää johtopäätökset yhden ainoa lehtijutun perusteella. Itse en ainakaan osta mitään autoa jonkun autolehden toimittajan tekemän jutun perusteella. Kannattais ehkä itse tehdä vertailut. Jos sinä olisit jonkun lehden toimittaja niin tod näk Skeida voittaisi vertailussa Rollssin ja senkö mukaan luksusautojen valta on vaihtonut. ole AASI
"Voi helvetin typerys. Onko Tuulilasi ainut lehti josta herra on kuullut. Maailmassa ilmestyy tuhansia autoalan lehtiä mutta tää Skeidatampio vetää johtopäätökset yhden ainoa lehtijutun perusteella. Itse en ainakaan osta mitään autoa jonkun autolehden toimittajan tekemän jutun perusteella. Kannattais ehkä itse tehdä vertailut. Jos sinä olisit jonkun lehden toimittaja niin tod näk Skeida voittaisi vertailussa Rollssin ja senkö mukaan luksusautojen valta on vaihtonut. ole AASI "
Onko tuo ainoa vertailutesti jonka Skoda on voittanut, häh?
Rauhoitu hyvä mies ja lopeta jo lippiksen tamppaaminen. - fgyhu9o0k
jikow kirjoitti:
"Voi helvetin typerys. Onko Tuulilasi ainut lehti josta herra on kuullut. Maailmassa ilmestyy tuhansia autoalan lehtiä mutta tää Skeidatampio vetää johtopäätökset yhden ainoa lehtijutun perusteella. Itse en ainakaan osta mitään autoa jonkun autolehden toimittajan tekemän jutun perusteella. Kannattais ehkä itse tehdä vertailut. Jos sinä olisit jonkun lehden toimittaja niin tod näk Skeida voittaisi vertailussa Rollssin ja senkö mukaan luksusautojen valta on vaihtonut. ole AASI "
Rauhoitu hyvä mies ja lopeta jo lippiksen tamppaaminen.Ei se kyllä niin montaa testiä ole voittanut että sen perusteella Volvon kartanoautoherruus viedään ,joka on lähtöisin 60 luvulta. Ajalta jolloin sinä opettelit ajamaan Zetorilla Hankkijan lippis päässä. Helvetin kommunisti.
- tgfvybhujiko
Herkko P kirjoitti:
Toyota,huono ruosteinen romu typeryksille.
Sinullako on sekä Skoda että Toyota , nähtävästi. Itse en ikinä osta kumpaakaan.
- jikov
jikow kirjoitti:
Rauhoitu hyvä mies ja lopeta jo lippiksen tamppaaminen.Tiesitkö jikow mikä on suurin ero Skodan ja Zetorin ajettavuudessa?? Zetorissa istuu korkeammalla.
- jikow
fgyhu9o0k kirjoitti:
Ei se kyllä niin montaa testiä ole voittanut että sen perusteella Volvon kartanoautoherruus viedään ,joka on lähtöisin 60 luvulta. Ajalta jolloin sinä opettelit ajamaan Zetorilla Hankkijan lippis päässä. Helvetin kommunisti.
Kyllä se kartanon herruus Volvolta on nyt viety, että volinat pois.
Skoda Superb on uusi isäntä ja Volvo pelkkä kartanon kuohittu kolli.
Valtaa ei anneta, valta otetaan.
Tuulilasi lehden Kartanon herruus kisassa olleen Skoda Superbin
hinta oli 44977 eekkeriä ja kuohituksi kolliksi muuttuneen
Volvo V70 hinta. 53649 eekkeriä.
Niin se maailma muuttuu ja kehitys kehittyy. - jikov
jikow kirjoitti:
Niin se maailma muuttuu ja kehitys kehittyy.Haista nyt Jikowi skeida . Yks testi. Miten tuollaisella autolla mitään kartanon herruutta pitää kun se TM:N testissäkin oli puolet ajasta korjaamolla. Taitaa kartanon tavarat jäädä ajelematta Silloin kun Volvo alkoi tekeen kartanoautoja Skoda taisteli 1000mb,sä kanssa moottoriongelmista. Kestääkö 10tkm vai peräti 15. NykyinenTm,n testissä ollut tais kestää 30tkm, että on se hiukan parantunut 50vuodessa. Kommunismi kaatuu vaan ei muutu jikowin maailma..
- Dsg nytkyttää
jikow kirjoitti:
Niin se maailma muuttuu ja kehitys kehittyy.On kuule paljon hienompaa sanoa että livuin paikalle Volvolla kun että tulin nykien Skodalla.
- Fabbi
jikov kirjoitti:
Haista nyt Jikowi skeida . Yks testi. Miten tuollaisella autolla mitään kartanon herruutta pitää kun se TM:N testissäkin oli puolet ajasta korjaamolla. Taitaa kartanon tavarat jäädä ajelematta Silloin kun Volvo alkoi tekeen kartanoautoja Skoda taisteli 1000mb,sä kanssa moottoriongelmista. Kestääkö 10tkm vai peräti 15. NykyinenTm,n testissä ollut tais kestää 30tkm, että on se hiukan parantunut 50vuodessa. Kommunismi kaatuu vaan ei muutu jikowin maailma..
Selittele mitä selittelet. Skoda Superb Combi on kartanoautojen king.
Kuinkahan ylivoimainen Skoda Superb mahtaisi olla jos Superbin
alkaen hinta olisi 10000 euroa kalliimpi kuin vastaavan Volvon?
Tai Skoda Octavian hinta alkaen 35000 euroa? - Pappi,jos jos jos
Fabbi kirjoitti:
Tai Skoda Octavian hinta alkaen 35000 euroa?Älä nyt jumalauta selitä että joku Tsekkiläinen autonkuvatus olisi joku kingi. HAHAHAHAH Pysy pönttö uskossas ja syö kaalisoppaa. Skeida ei ole kingi missään luokassa nyt eikä tulevaisuudessa . Se on vai Skeida. joka on tehty Tsekeissä,maassa jossa ei ole kartanoita vaan röttelöitä. Niin olis ja olis ja olis kuinkahan isot munat olis tätillä jos se olis setä..Mikset ala urheileen , selittää ja jossitella jo osaat...
- HEI FABBI
Fabbi kirjoitti:
Tai Skoda Octavian hinta alkaen 35000 euroa?hah hah hah toi oli hyvä kuis lääkkeet jäikö ottamatta???
- Ei ikinä SOKOTAA
Fabbi kirjoitti:
Tai Skoda Octavian hinta alkaen 35000 euroa?Olkoot miun puolest Skeida vaikka kartanoiden jumala ni meijän pihaan ei sellaist tule alkakoot sit hinnat vaikka sadast eurost. Kyl jottain rajaa..
- Rabbi.
Fabbi kirjoitti:
Tai Skoda Octavian hinta alkaen 35000 euroa?Ostaiskohan Skodamiehet Bentleytä JOS hinnat alkaisivat n 8000,eeroo. Tai Maybacheja JOS hinta oli 1000 eeroo kalliimpi kuin vastaava Bentley. Tai Lincoln limosiineja jos hinta olis alkaen 2000 euroa. Kuinkahan halpa Skoda olisikaan JOS se olisi 9000 eeroo halvempi kuin 8000 euron Bentley.
- Kolhoosin herruus
jikow kirjoitti:
Niin se maailma muuttuu ja kehitys kehittyy.nyt ainakin kuuluu suvereenisti skootalle.
- 17
Ei kun herruus. Tästä Suomi24 sontalootasta puuttuu muokkaus
ominaisuus. - Make666666
Ottamatta kantaa siihen, kumpi näistä mainioista autoista arvoisan kirjoittajan olisi syytä valita, haluan kertoa oman tarinani autonvaihdosta.
Ajelin 23 vuotta Opelilla, viimeksi 2008 mallin Vectra dieselillä ja olin oikein tyytyväinen. Nyt, kevättalvella ryhdyin aktiivisesti vaihtamaan Opelia johonkin toiseen merkkiin. Loppusuoralla olivat A4 ja uusi VW Passat. Kunnes maaliskuun alussa näin lauantaihesarissa ilmoituksen V60-Volvosta.
Volvo-myyjä tarjosi heti kättelyssä Opelista tonnitolkulla enemmän kuin muut. Kun sitten kävin ajamassa V60:sen D3-koneella, olin myyty. Olen 185 cm pitkä ja perheessäni on viisi henkeä - Volvo V60 ei todellakaan ole millään tavalla pieni auto. Se on 20 cm lyhyempi kuin V70, mutta vastaavasti leveämpi. V60:sen akseliväli on pidempi kuin vaikkapa Passatissa.
Voin varauksetta suositella V60:sta kaikille. Oma metallimusta Volvoni on todella makean näköinen ja 163 hv diesel antaa mukavan kyydin. Viimeistely tässä autossa on aivan erityisen hienolla tasolla. Hintaa kertyi 48 tonnia ja risat mutta aion ajaa tällä ainakin seuraavat kuusi vuotta 35 tonnin vuositahtia. Opel piti vaihtaa kolmen vuoden välein.- älä usko Jaskaa
No tässähän on selvästi volvo-diileri asialla.
Miksiköhän Volvo lupasi tonnitolkulla enemmän hyvitystä - no kun muuten ei autot kävisi kaupaksi?
Metallimusta auto on hautausurakoitsijan auto. - jikov
älä usko Jaskaa kirjoitti:
No tässähän on selvästi volvo-diileri asialla.
Miksiköhän Volvo lupasi tonnitolkulla enemmän hyvitystä - no kun muuten ei autot kävisi kaupaksi?
Metallimusta auto on hautausurakoitsijan auto.Metallinmusta sopii arvokkaaseen autoon, kuten Volvoon , harmaa sopii Skodaan...
- wannabe ministeri?
jikov kirjoitti:
Metallinmusta sopii arvokkaaseen autoon, kuten Volvoon , harmaa sopii Skodaan...
Kuvitteleeko ihmiset olevansa ministereitä tai valtion virkamiehiä kun ne hankkii mustan auton? Edelleenkin olen sitä mieltä että se näyttää hautausurakoitsijan vankkurilta. Harmaasta ei sitäpaitsi ole kukaan puhunut mitään, sehän on Toijotan väri.
- vasta kysymys
wannabe ministeri? kirjoitti:
Kuvitteleeko ihmiset olevansa ministereitä tai valtion virkamiehiä kun ne hankkii mustan auton? Edelleenkin olen sitä mieltä että se näyttää hautausurakoitsijan vankkurilta. Harmaasta ei sitäpaitsi ole kukaan puhunut mitään, sehän on Toijotan väri.
Kuvitteleeko ihmiset olevansa kartanonherroja kun ne ostavat Skeidan , kartanoautojen kingin BUAHAHAHAHAH..
- bing bong
vasta kysymys kirjoitti:
Kuvitteleeko ihmiset olevansa kartanonherroja kun ne ostavat Skeidan , kartanoautojen kingin BUAHAHAHAHAH..
taidat olla itse ihan kartanolla
- sing song
bing bong kirjoitti:
taidat olla itse ihan kartanolla
Huono vastaus, eikä edes hauska. Yritä uudelleen.
- ding dong
sing song kirjoitti:
Huono vastaus, eikä edes hauska. Yritä uudelleen.
No tässä sitten: olet ihan pihalla. Oet ihan ulalla. Olet ihan sekopää. Olet ihan lapsellinen.
- song bong
ding dong kirjoitti:
No tässä sitten: olet ihan pihalla. Oet ihan ulalla. Olet ihan sekopää. Olet ihan lapsellinen.
Ja taas yö valvottu???? Ainakin tuosta tekstistäsi päätellen...Hae nyt hyvä mies jonkillaista apua ongelmiisi..
- Volle60
Sama juttu täällä. Katsottiin vaimolle autoa, johon mahtuisi kolme lastenistuinta. Vaihtoehtoina oli A4, MB C-sarja, Skoda Superb, VW Passat ja Volvo V60.
MB putosi ensimmäisenä, kolme penkkiä ei mahtunut mitenkään. Seuraavaksi sai lähteä VW, olemme omistaneet yhden Passatin ja uusi on vain facelift. Lisäksi Passat on ollut ylivoimaisesti runsasvikaisin automme. Seuraavana lähti Superb, kolme penkkiä ei vain mennyt sinne kunnolla, pituutta olisi kyllä ollut vaikka koko suvulle.
Viimeinen taistelupari oli siten A4 ja V60. Audi oli mielestämme hieman parempi ajettava. Kolme penkkiä sopi sinne, mutta aikamoisen taiteilun jälkeen. Volvoon ne menivät sitten "heittämällä". Lisäksi takapenkin parlamentti oli kaikista tyytyväisin Volvoon. Pihaan tuli siis V60 D3 Aut.
Katsotaan nyt sitten miten Volvo toimii ja käy. - suMMa suMMarum
Volle60 kirjoitti:
Sama juttu täällä. Katsottiin vaimolle autoa, johon mahtuisi kolme lastenistuinta. Vaihtoehtoina oli A4, MB C-sarja, Skoda Superb, VW Passat ja Volvo V60.
MB putosi ensimmäisenä, kolme penkkiä ei mahtunut mitenkään. Seuraavaksi sai lähteä VW, olemme omistaneet yhden Passatin ja uusi on vain facelift. Lisäksi Passat on ollut ylivoimaisesti runsasvikaisin automme. Seuraavana lähti Superb, kolme penkkiä ei vain mennyt sinne kunnolla, pituutta olisi kyllä ollut vaikka koko suvulle.
Viimeinen taistelupari oli siten A4 ja V60. Audi oli mielestämme hieman parempi ajettava. Kolme penkkiä sopi sinne, mutta aikamoisen taiteilun jälkeen. Volvoon ne menivät sitten "heittämällä". Lisäksi takapenkin parlamentti oli kaikista tyytyväisin Volvoon. Pihaan tuli siis V60 D3 Aut.
Katsotaan nyt sitten miten Volvo toimii ja käy.Suomalaisessa keskivertoperheessä harvemmin on tarvetta KOLMELLE lastenistuimelle yhtäaikaa, joten mikään yleispätevä mittatikku auton valintaan se ei varmaankaan ole.
- 8+11=?
Volle60 kirjoitti:
Katsotaan nyt sitten miten Volvo toimii ja käy.Tämä taas osoittaa, että kun usko on kova niin pienimmästä autostakin löytyy yhtäkkiä tilavin takapenkki :)
Usko kun on kova niin sillä ei ole väliä että toisissa on jopa 10cm enemmän leveyttä takapenkillä. - Volle60
8+11=? kirjoitti:
Tämä taas osoittaa, että kun usko on kova niin pienimmästä autostakin löytyy yhtäkkiä tilavin takapenkki :)
Usko kun on kova niin sillä ei ole väliä että toisissa on jopa 10cm enemmän leveyttä takapenkillä.Ei siihen uskoa tarvita, vain kolme lastenjakkaraa... Osassa näistä autoista vain on keskipenkki tehty käyttökelvottomaksi lastenistuimelle turvavöiden sijoittelulla.
Huvittavin esimerkki on uusi Bmw X3, takapenkillä tilaa ihan kelvosti, mutta keskipaikalla turvavöiden vastakappaleiden väli noin 20cm. Ei siihen penkkiä laiteta vaikka olisi kuinka uskoa. Volvossa keskipaikka on penkille käyttökelpoinen hyvin sijoittettujen vöiden ansiosta.
- jikov
Musta on hieno väri, tyylikäs. Vaikeasti puhtaana pidettävä toki. Itse en tunne Toyotan värisävyjä, mutta jos näin kerrot niin tunnut olevan asioista perillä. Skoda on autona harmaa siksi siihen sopii harmaa värikin, tai vaikkapa olemaan väritön.
- Taksimies.
Briliant-käsittely ja sen jälkeen pesu on tosi helppoa.
Lika lähtee harjattomassa pesussa ja omalla vaatimattomalla
80 euron painepesurilla. - wash 'n go
Taksimies. kirjoitti:
Briliant-käsittely ja sen jälkeen pesu on tosi helppoa.
Lika lähtee harjattomassa pesussa ja omalla vaatimattomalla
80 euron painepesurilla.Mitä? Pesevätkö Volvon omistajat itse autonsa?? Ja vielä halvalla painepesurilla??
Lika ei muuten harjattomassa pesussa koskaan lähde kunnolla. - Yllätyitkö???
wash 'n go kirjoitti:
Mitä? Pesevätkö Volvon omistajat itse autonsa?? Ja vielä halvalla painepesurilla??
Lika ei muuten harjattomassa pesussa koskaan lähde kunnolla.On aikaa harrastella ja pestä Volvoa. Volvon hyvälaatuisesta kalliista maalipinnasta lika tosiaan irtoaa jopa halvalla painepesurilla. Skodassa kaikki on toisin. Halvan auton huonolaatuisesta maalipinnasta ei tahdo lika irrota muuta kuin hiekkapuhalluksella tai teräsharjalla. Kuten itsekkin olet todennut "Lika ei muuten harjattomassa pesussa koskaan lähde kunnolla."
- ggh679luu4575966
Yllätyitkö??? kirjoitti:
On aikaa harrastella ja pestä Volvoa. Volvon hyvälaatuisesta kalliista maalipinnasta lika tosiaan irtoaa jopa halvalla painepesurilla. Skodassa kaikki on toisin. Halvan auton huonolaatuisesta maalipinnasta ei tahdo lika irrota muuta kuin hiekkapuhalluksella tai teräsharjalla. Kuten itsekkin olet todennut "Lika ei muuten harjattomassa pesussa koskaan lähde kunnolla."
Älä jätkä provoile. Kyseessä on autolehden tekemä testi, jossa ei suinkaan keskitytty yhteen automerkkin vaan yleisesti. Harjaton pesu jättää maalipintaan samean kalvon.
Maalipintojen eroista sinulla varmaan on tarkka analyysi, ethän muuten voi tuollaista paskapuhetta heittää? Kai ihminen on sanojensa mittainen ja puhuu vain faktaa?
Itse muuten pesetän autoni aina fiksausfirmassa käsinpesuna. Minulla riittää rahaa kunnon pesuihin ettei tartte itse nysvätä. Volvoonko sinulla meni kaikki rahat ettei riittänyt kuin 80 egen pesuriin? - heheheheh
ggh679luu4575966 kirjoitti:
Älä jätkä provoile. Kyseessä on autolehden tekemä testi, jossa ei suinkaan keskitytty yhteen automerkkin vaan yleisesti. Harjaton pesu jättää maalipintaan samean kalvon.
Maalipintojen eroista sinulla varmaan on tarkka analyysi, ethän muuten voi tuollaista paskapuhetta heittää? Kai ihminen on sanojensa mittainen ja puhuu vain faktaa?
Itse muuten pesetän autoni aina fiksausfirmassa käsinpesuna. Minulla riittää rahaa kunnon pesuihin ettei tartte itse nysvätä. Volvoonko sinulla meni kaikki rahat ettei riittänyt kuin 80 egen pesuriin?Niin en tiedä kun ei minulla ole Volvoa.. Ei sinun rahasi ainakaan kunnon autoon riittänyt, pesisit itse ja säästäisit niin saisit ostettua itsellesi auton. Jatka hinkkaamista teräsharjalla.""Lika ei muuten harjattomassa pesussa koskaan lähde kunnolla."
"Itse muuten pesetän autoni aina fiksausfirmassa käsinpesuna. Minulla riittää rahaa kunnon pesuihin ettei tartte itse nysvätä2 Ei näköjään riittänyt kunnon autoon. hahhah. - suhari.
Yllätyitkö??? kirjoitti:
On aikaa harrastella ja pestä Volvoa. Volvon hyvälaatuisesta kalliista maalipinnasta lika tosiaan irtoaa jopa halvalla painepesurilla. Skodassa kaikki on toisin. Halvan auton huonolaatuisesta maalipinnasta ei tahdo lika irrota muuta kuin hiekkapuhalluksella tai teräsharjalla. Kuten itsekkin olet todennut "Lika ei muuten harjattomassa pesussa koskaan lähde kunnolla."
Halvan auton huonolaatuinen maalipinta on kuin helppoheikin hanskat
nahka lähtee ja väri jää käteen. - ggh679luu 5 otsaan
ggh679luu4575966 kirjoitti:
Itse muuten pesetän autoni aina fiksausfirmassa käsinpesuna. Minulla riittää rahaa kunnon pesuihin ettei tartte itse nysvätä. Volvoonko sinulla meni kaikki rahat ettei riittänyt kuin 80 egen pesuriin?Vittu, "markan rahalla" saa vaikka minkälaisia testejä tahansa.
Vittu,kyllä me taksimiehet käytämme harjatonta pesua 3 kertaa viikossa
ja ihan halvoissa (citymarket) pesupaikoissa.
Varmasti kiilttää ja on puhdas maalipinta,edellyttää kyllä uutena tehtyä maalipinnan käsittelyä.
Olet niitä stanan vanhan liiton vasemmistolaisia,jotka elävät vielä aikaa jolloin ainut vaha oli keltainen SIMOnitsi. Ei kommunisti.
- Vanha ja ikiaikainen
itä - länsi -asetelma.Kumpaan viiteryhmään samastuu sen kertoo autovalinta ruotsalainen vai venäläinen.
- dadadamdadadam...
Ehdottomasti Skoda! Vanhana Volvo fanina kävin koeajamassa tuon uuden v60 ja ei siitä mitään hyvää löytyny! Eikä noissa v60 isommissakaan koneissa ole minkäänlaista puhtia vaikka kovasti sitä lupailevatkin...volvo oli joskus hyvä muttei enää..
- höpötät.
Niin onhan se tosiasia että jos Volvon koneesta penkitetään 200hv ja Skodan koneesta 180hv niin Skoda on tehokkaampi. Löytyy puhtia. hah Minä kävin testaamassa Skodan ei voimaa eikä ajoominaisuuksia. ...Skoda oli joskus huono ja niin se on vieläkin. Ps Mikä ihme nytkytys siitä DSG vaihteistosta tuli??? Aivan haitarista koko laatikko, manuaali olisi parempi vailnta kahdesta huonosta.
- Jos.
Haluaa vanhaa tekniikkaa,silloin valinta on ilmanmuuta Volvo,mutta jos seuraa nykyaikaa, laadukkuus,ajo-ominaisuudet puoltaa ehdottomasti Skodaa. Eli jos auto valitaan puhtaasti järjellä,ilman tunteita ja uskomuksia on valinta Skoda. Hyvänä esimerkkinä toimii Mercedes,jonka useimmat ostaa tunteella,jolla ei ole järjen kanssa mitään tekemistä.
- DSG 7
Sitä minäkin ihmettelin mikä siinä Volvon kaksoiskytkin vaihteistossa
nytkytteli. Vai onko Getrag/Ford kaksoiskytkin vaihteisto
vielä lapsenkengissä. - niinpä...
Joo tää Skodan nykytekniikka on oivaa DSG vaihteistoineen. Sivutuuli herkkä , nykivä vaihteisto, vikaherkkä.. Ei selvinnyt tämä upea tekniikka TM:N testiäkään ilman korjaamokäyntiä. Siinä sitä laadukkuutta...Ennemmin vanhaa toimivaa tekniikkaa kuin tätä uutta surkeaa.. olkoot sitten valinta Skoda tai Volvo..
- Fabbi
Kannattaa jankuttajien lukea Tuulilasi n:o 12/2010.
On se Skoda Superb Combi 2.0 TDI 170 Eleganse DSG sentään
auto. Volvo V70 D3 Momentum A joutuu nöyrtymään Skodalle lähes
kaikessa. Volvo kuluttaa litran enemmän sadalla kilometrillä, eli
perinteinen momentinmuunnin automaatti välittää voimaa huonolla
hyötysuhteella. Tai sitten Volvon hidaskäyntinen diesel on vanhanaikainen.
Skodan perään voi kytkeä 1800 kg jarrullisen perävaunun. Volvoon
vain 1600 kg painavan puntin.
Skodan ohituskiihtyvyys 80-100 km on 6.3 sek ja Volvon 8.3 sek.
Nollasta sataan Skodalla kestää 8.9 sek ja Volvolla 9.9 sek.
Kaupunkiajossa Skoda kulutti 8.5 l/100 km Volvo 11 l/100 km.
Ajovaloumpio Skodaan maksaa 521 € Volvoon 1003 €.
Sisäilmasuodatin Skodaan 15 € ja Volvoon 63 €.
Vertailutestin varaosapaketti josta varmasti 80% jossakin auton elinkaaren
vaihteessa joutuu uusimaan maksaa Skodaan 2215 €.
Vastaavasta kokoelmasta Volvo autoilija maksaa 3981 € - hyi Skeidaa
Ja siitä huolimatta minä en vilkaisekkaan Skodaan olkoot sinun ja Tuulilasin mielestä niin hyvä kuin tahtoo. Miksi tänne laitat hintatietoja kulutuksesta ja esim osista . Autoilu maksaa, ja tottakai halpisautossa on halvemmat osat. Skoda ei ole auto , ei nyt eikä tulevaisuudessa. Lisänä se että kehtaa kertoa tulleensa Volvolla eikä millää Tsekki reuhkalla jolle nauraa naapurin aitakin. Autolla tarttee olla hiukan statusarvoakin jota ei välttämättä mitata rahassa ja jos se Volvolla on 5 niin Skodalla se on 0.. Volvoa tulee verrata muihin premium autoihin kuten Mersu Bemari, Audi, kun taas Skeidaa ehkäpä Volkkariin , Toyotaan , ynnä muihin kakkosautoihin.
- sama.
Ps lisäksi ihmettelen miksi vertaat täällä keskenään Skeidaa ja Volvo v70. Aloittajahan harkitsi Volvon v60 mallia. Pysy asiassa..Alottajan postaus: "Volvo V60 vai Suberb"
- pappiu
Fabbi kirjoitti:
Siinä sinulle premiumia!
http://www.nettiauto.com/volvo/440/Siinä sinulle kartanon kingi http://www.nettiauto.com/skoda/favorit/3971253
- Fabbi
Hieno auto, ihan kuin Volvo.
Kartanon kingillä on vielä vahanakin Volvon hinta vaikka
uutena myytiin Skodan hinnalla. - niinpä..
On joo kun sais vain kilpiin. Näkyy siinä seisovan toisen samantasoisen laatuauton, Ladan vieressä. Kyllä kelpaa, osta molemmat..
- Varsinais_Suomi
Aloittajalle ! Onnea oikean valinnan johdosta.
Sano rekkamiehelle,että "pudottaa" autosi
maalipinnankäsittelyliikkeen pihaan,että kukaan ei naarmuttaisi autoasi ennen pintakäsittelyä. Eli liike pesee pois myös varastoimisrasvat ja pölyt.
Tämä on täysin mahdollista,ainakin meilläpäin. - Brilli-Antti
Juuri noin. Käsittelyn jälkeen lika lähtee kuin kuppa töölöstä.
- 18
outo vertaus
v60 on pieni kansanmalli mutta suberb taas parasta taksiluokkaa kun sisätiloja verrataan
v60 on kansanmalli kun verrataan taas kaikkea premiumia , äänieristeet , sisämateriaalit ... jopan oven sulkeutuminen
outo vertaus - '007
V60
Käykää koeajamassa. Ihan toista luokkaa kun nämä kinnerit. - OSTA SE AUTO
Sit mie voin ostaa volvon tai mie voin ostaa volkkarin tai mie voin ostaa skodan tai mie voin ostaa riisikipon.No osta edes jotain vaikka autolehtiä.
- Hi-LUX
Volvo V60 on belgialainen auto . Volvo V50 hollantilainen.
Toyota on aito japsi ei englantilainen. - Skoda = kinder
Skodista karmivaa faktaa, joka kertoo todella surkeasta työnlaadusta tai sitten jos tai muusta mystisestä skeidasta, työkaverilla 45tkm ajettu octavia, vei kiireellä kauppaaan kun ei löytynyt huollossa mitään vikaa vaikka auto sammui kesken matkan samaa vikaa myös serkuun octaviassa, eli pahin vika mitä autossa voi olla....
V60 kahden litran bensa turbolla ja powershift (kaksoiskytkin) vaihteistolla on upea peli, mikäs sillä on taittaa matkaa adaptiivisellä keskarilla ja kuunnella hyvää musiikkia laadukkaista stereoista ja kun penkitkin ovat kiistämättä parhaat mitä autoissa vain voi olla, jos joku muuta väittää niin on todellakin kateellisen panettelua....
Ja V60 valmistetaan ruotsissa V50 belgiassa..- 15687942357015846987
Minullakin kummin serkun kaiman autossa oli jotain vikaa en-nyt-juuri-muista-mitä.
Ja sen valmistusmaa kannattaa kyllä tarkistaa uudelleen, ovenpielessä saattaa lukea Sweden, mutta oikea valmistusmaa löytyy alumiinilätkästä jostain konehuoneesta. - Fiskars/ Huber
V 60 on ruotsalainen umpirauta. Muistatteko monark polkupyörän ja husgvarna ompelukoneet, elektrolux- hellat,börn borg alusvaatteet, ruotsinlaivat isoine hytteineen.
- 1+13= SDG¤%YHJJ
Fiskars/ Huber kirjoitti:
V 60 on ruotsalainen umpirauta. Muistatteko monark polkupyörän ja husgvarna ompelukoneet, elektrolux- hellat,börn borg alusvaatteet, ruotsinlaivat isoine hytteineen.
Se muuten kirjoitetaan Husqvarna. Ja Björn Borg. Ei kannattais lähteä kirjoittelemaan jos vieraskielisten nimien kanssa on noin hakusessa.
Ja eikös ne ruotsinlaivat ole pääsääntöisesti tehty Suomessa Wärtsilän telakalla? - B-luokan hytti
1+13= SDG¤%YHJJ kirjoitti:
Se muuten kirjoitetaan Husqvarna. Ja Björn Borg. Ei kannattais lähteä kirjoittelemaan jos vieraskielisten nimien kanssa on noin hakusessa.
Ja eikös ne ruotsinlaivat ole pääsääntöisesti tehty Suomessa Wärtsilän telakalla?Ruotsinlaivat tehty Suomessa ?
Älä hyvä ihminen naurata. - Hyvä ihminen¨
B-luokan hytti kirjoitti:
Ruotsinlaivat tehty Suomessa ?
Älä hyvä ihminen naurata.Kerro sinä mikä siinä naurattaa?
- Onnea valinnalle!
Joko sait hiekkalaatikolta autonostoneuvoja? Kumman ostit?
Ha ha ha ha ha!
Pelle!- Onnea !!
Kova oli krappis etkä pystynyt nostamaan kaljakoria ocun paksiin,ilman että paska tuli housuihin. Pelle !
- Skeidalla ajava
Autoja ei voi verrata keskenään muuta kuin hinnaltaan. Ovat täysin eri tyyppiset tilojen ja ominaisuuksien puolesta.
Me päädyttiin täysin vastaavassa tilanteessa Superbiin, eikä ole tarvinnut katua. Skodan ainoa huono puoli on rengasmelu. Varustelu parempi kuin Volvossa, vaikka ottaisin Volvon summum paketin...
Ja Superbbia ei tarvitse hävetä. Itse vanhana vannoutuneena Volvomiehenä, kerron ylpeästi ajavani Superbia ja jokainen siinä istunut on ihmetellyt hyvää viimeistelyä ja korkeaa varustelua... - Skoda rules
Volvolta ei löydy farmaria, johon voisi edes verrata Superbia ja ainakaan se ei ole V60, joka on pikkuauto. V70 häviää myös tiloiltaan ja 80 sarjassa ei farkkua edes ole.
- V60 tavaratila
V60 tavaratila on samaa kokoluokkaa Fabiafarkun kanssa.
- ...
Jos päätöksenteko on edennyt tuohon pisteeseen ja vaihtoehdot ovat 50/50 niin viimeiseski voinet käyttää mutu-tekniikkaa, eli yksinkertaisesti; kumpi hotsittaa enempi?
Jos sekään ei toimi niin niin voit ajatella vaihtoehtoja muita ihmisiä ajatellen; haluatko että ihmiset kadehtivat tai pitävät sinua tärkeilevänä - osta Volvo, vai haluatko että ihmiset eivät arvota sinua mitenkään autosi perusteella ja haluat sulautua keskivertojoukkoon isompia intohimoja herättämättä - osta Skoda.- Viime kädessä
kysymys kuuluu onko mukavampi sanoa kavereille ja sukulaisille että vaihdoin tossa just Skoodaan vai sanoa että hain tossa alle uuden Volvon. Noh, pohtikoon jokainen tykönään mutta ainakaan omalta osaltani ei tarvitse kauaa pohtia..
- Ensi kädessä
Viime kädessä kirjoitti:
kysymys kuuluu onko mukavampi sanoa kavereille ja sukulaisille että vaihdoin tossa just Skoodaan vai sanoa että hain tossa alle uuden Volvon. Noh, pohtikoon jokainen tykönään mutta ainakaan omalta osaltani ei tarvitse kauaa pohtia..
Kysypä näin päin: onko mukavampi sanoa että vaihdoin tossa just vulvaan vai että hain tossa alle uuden Skodan.
- 1234509876
Tärkeilevä oli ihan oikea sana.
- Volvomies h/ver
Viime kädessä kirjoitti:
Juuri noin. Joillekin vasureille se on kuitenkin pohtimisen paikka.
Ja "vihreä kukko" sylissä tullaan kotiin.
- kineticci
Vuosien saatossa kaikista autoista tulee lopulta skodia...
Jos ei oikeasti ole varaa V60:seen, ei kannata käydä kokeilemassa. V---ttaa vaan ajella skeidalla sen jälkeen- Summummummumumumum
Et vissiin osaa lukea?
Aloittajan viestissähän luki että TÄYSIN SAMANHINTAISET, VÄLIRAHA SAMA.
PS. Eikä vituta yhtään.
- vertaa....
Jos sinun pitää valita avec iltajuhlaan, kummanko otat ja kummastako kuuntelet muidenkin kommentteja:
-parikymppisen muodokkaan kaunottaren vai 5-kymppisen räjähtäneen ostarikapakan ruusun?
Mieti sitä.- No mutta
kysymys ei ole relevantti, sillä sinä nyt et ainakaan saa sitä parikymmpistä kaunotarta vaan joudut tyytymään omaan räjähtäneeseen muijaasi
- Kumman saisi
No mutta kirjoitti:
kysymys ei ole relevantti, sillä sinä nyt et ainakaan saa sitä parikymmpistä kaunotarta vaan joudut tyytymään omaan räjähtäneeseen muijaasi
suosiolla skodaan ja kumman volvoon. Nooh...parikymppiset missukathan suorastaan jonottavat päästäkseen skodillakkeihin?
- Itä-Iivari
No no, vanha(naikaise)ssa vara parempi. Itse valitsen sekä autoksi että naiseksi hyvää, jo neuvostoajat nähnyttä mallia.
- Skoda vs Volvo vs...
Suberbilla 1.8 TSI DSG Elegance pari varustetta.Ajettu n. 90 000
Huollossa ollut 2x (30k 60k), ei mitään vikaa ja "järjetön" takajalkatila tavaratila.
Nyt vaihdoin Volvoon V60 D5 tomsku.
Ainoa syy oli, koska Supebriin ei mitään uutta...Volvon machine D5/2012, YES.
Vastaavaa tehoa jne. Pakko vaihtoehto Audi ja hinnat...
Eli Vaggen kuskina olisin ottanut VW:n, mutta, tässsä keississä pakko muuttuu Ruåttalaiseks.
BTW. Koeajakaa ne vehkeenne viikonlopun yli, tunti ei sano mit....
Ainakin Stadissa menee valoisssa.
T: Ei Skoda, Ei Volvo, Eikä mikään muukaan fani. Testatkaa oma suosikki, siksi hienoja autotaloja Suomi pullollaan.... - Volviander
Ei kukaan oikeasti pohdi ostaako Volvon vai skodan!!!!!!!!!
Vastaus on tottakai VOLVO!!!!
Ei mikään kekkoslovakialainen humiseva pellilaatikko, volkkarin tekniikalla!!!! - Mihin matkatavarat?
Hei teille kaikille. On huvittavaa lukea perheellisten ja mukamas järjellä autoa valitsevien miesten juupas/eipäs juttuja... :)
Seuraava kysymys on teille V60:n valitseville perheellisille, joille on tärkeää, että kaksi tai jopa 3 turvakaukaukaloa menee takapenkille. Mihin laitatte Volvossa matkatavarat vai jätättekö ne muiden kuljetettavaksi? V60:n tavaratila on hetkessä täynnä jo yksistä lastenrattaista! On siinä selittelemistä vaimolle, kun autoon täytyy ottaa vetokoukku kärry perään ja/tai suksibox katolle, jotta ne yhden yön matkatarvikkeet saadaan kulkemaan mukana....
Eli valinta on V70 tai jokin muu... V60 on juppifarkku ja siitä ei pääse mihinkään. - Skoda valloitti
Myyntitilastoja
sija 18 Skoda Suberb 1747 kpl muutos 2010/2011 -3,3
sija 26 Volvo V60 1303 kpl muutos 2010/2011 897,7
Lähde :iltalehti - Nenä pystyssä
V70 tai A4, niin itsetunto kohoaa, niin kuskilta kun hänen perheeltäkin.
Olen käytännössä nähnyt tämän , nyt 50 vuoden ikäisenä . - volvo is best
no joo,skoda ei ole auto joten kun autoa olit ostamassa niin ota volvo saat ainaki laatua....
- Valintojen maailma
Itäauto vastaan kiinalainen traktori ;) .
Merkkisokeus on pahimpia sokeuksia planeetan päällä. - tietämätön
vw,seat,skoda,audi entinen DKV. Mitäeroa näilläon ? Taitaaolla samatekniikka
- ffffffffffffffffffff
En yhtään ihmettele ettet löydä eroa, kun kirjoituskaan tunnu sujuvan.
- Ratkaisu tehty
Uusi V40 . Ikinä en ole ajanut niin hyvällä autolla. Talviauto, TM testivoittaja.
Kahdelle aikuiselle ja parille pikkulapselle , maan mainioin kulkupeli. - ................
Pidähän sä lättys kiiinni, ettei ala turpoomaan parin jabin seurauksena. Vielä pahempaa jos siihen meni liki 2 vuotta. Mut katos kun pointti ei ollutkaan siinä.
- VW2013
ite en ostais kumpaakaan.....ihan niiden jälleenmyyntiarvon takia! Koska....Volvo ei oo enää VOLVO...ja Skoda on tsekkiläinen "auto"....
- Ingejööri.
Nämä on vähän makuasioita. Itse ostaisin Volvon jo pelkän auton ulkoasun perusteella ja muutenkin ajoominaisuuksien mukaan. Mutta Skoda on halpa eikä ole premiumauto, kuten Volvo.
Autoja on sinänsä vaikea vertailla, kun toinen merkki hakee tyyli / turvallisuustietoisia asiakkaita, kun toinen hakee hintalaatusuhteen tarkkoja olevia asiakkaita joita ei kiinnosta status. - ------------
Ingejööri. kirjoitti:
Nämä on vähän makuasioita. Itse ostaisin Volvon jo pelkän auton ulkoasun perusteella ja muutenkin ajoominaisuuksien mukaan. Mutta Skoda on halpa eikä ole premiumauto, kuten Volvo.
Autoja on sinänsä vaikea vertailla, kun toinen merkki hakee tyyli / turvallisuustietoisia asiakkaita, kun toinen hakee hintalaatusuhteen tarkkoja olevia asiakkaita joita ei kiinnosta status.Oletpa sä tietämätön autojen hinnoista, Fabia voi olla halpa mutta Superb ei ole.
Älä juntti niputa eri malleja merkin alle. Katos ei se A-sarjan mersukaan maksa sitä mitä E-sarjan mersu. Tollo.
- Elä helevetissä
valvo enää enempää, on jo kaks ja puol vuotta kulunut valveilla asiaa pähkäillessä. Käyp vielä niin ettet tarvii enää kumpaakaan, kuus kantajaa huolehtii kyydistä.
- Anonyymi
Molemmatnkelpo autoja. Voitolle jäät jos heivaat japsin pihalle.
Jos Vomvo v60 kiinnostaa ja dieseliå meinasit niin sitä hybridimallia näyttäisi saavan edullisesti. Hybridiå ostavat kun eivät dieseliä kehtaa ottaa.- Anonyymi
Jos aloittaja päättyy yli 10 vuotta harkittuaan vinkkisi perusteella, voi tuo hybridi sekoittaa "uutena" kuviota..
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 301426
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!731270- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18992Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per179883