yksi mukava mies lensi yli laidan. En pysty! Haluan sydämeni takaisin, että voin taas rakastaa. Palauta se!
http://www.youtube.com/watch?v=JiuhU6FkMhA
Näin kävi TAAS P
15
369
Vastaukset
- Natti Ruisku
No sori, ei ollut tarkoitus sua niin sekaisin saada, että alat Antti Tuiskua kuunteleen ;-)
- sun takia
Vai niin!
- ''''p*****
Multakin on joku sydämmen vienyt, ennen kuin tajusinkaan, haluan sen myös takas, se ei silti riitä, haluan sen mukana jotain muutakin, jos en saa, niin sydämmeni voi heittää roskikseen, se on siinä tapauksesssa käyttökelvoton, se ei syki muille.
- P :)
Onko noin? Kiva kuulla. Ihmettelen mikset ota yhteyttä kun näet,että minä olen vain vetäytynyt "kuoreeni".
- wuh wuh ärrrrr
ja taasko pääsi käymään niin.. hyvä biisi muuten ja kyl sä sen sydämmes saat kuhan tuut pyytään
- wyh,wuh
No en tuu pyytään ja tää asiahan ei minulle varsinaisesti kuulu ,mut uskoo ken tahtoo ?
http://www.youtube.com/watch?v=FzT40o2e7ac&feature=related
- SiwullineN
...vai "TAAS PRKL", mitäs heitit. Mistäs tiät vaikka olis potkassut tyhjää, ei kai sellainen voi mitään palauttaa... höh
- <3 poks
Niinpä.
- sun takia
<3 poks kirjoitti:
Niinpä.
kyllä hän on elossa.Vois jopa olla toi ruisku tuolla ensimmäisenä.
- En tiedä missä
sun sydämes on, tuskin täällä. Omanikin on varastettu.
- vanha roisto
miksi sä sen sydämmes sille annoit edes? vai viekö se kaikkien sydämmen?
- sun takia
niin sanopa se. Paskat! Pitäköön tai heittäköön sen laidan yli, jos ei ole jo niin tehnyt. En tee sillä enää yhtään mitään, vaikka ihan kaunis mielestäni olikin.
- vanha roisto
sun takia kirjoitti:
niin sanopa se. Paskat! Pitäköön tai heittäköön sen laidan yli, jos ei ole jo niin tehnyt. En tee sillä enää yhtään mitään, vaikka ihan kaunis mielestäni olikin.
mikä siellä rinnassa sykkii? kaunis sydän se siellä. kukaan sitä voi sulta viedä. rakkaus on mahdoton juttu,mutta sydämmesi on sulle rakas ja tuttu. voimia sulle
- sun takia
mielettömän kauniisti sanottu kiitos siitä ja kaikkea hyvää vanhalle roistolle
- vanha roisto
kiitos ja sain tosta muuten uuden idean.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781032
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm89812J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 59738
- 119734
- 109675
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114583- 47570
- 18528
Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64502