Moi volvo puranen, siihen kun sanoit että pitää päättää minkä auton ostaa, niin saatan tietouteen sellaisen asian, että minulla on volvo 940 Tdic vm94-95.
Minä vain haluaisin tietää, kannattaako diesel 940 vaihtaa bensaan? Kiitos vastauksista!
Puraselle
3
225
Vastaukset
- volvo_puranen
Ostitko kyseisen auton vai oliko se teillä ennestään ja miksi vaihtaa toimivaa dieseli autoa joka kuluttaa vähemmän kuin bensa-auto.Jos autolla ajetaan paljon niin dieslei on kyllä hyvä asia.Tietenkin jos-30 astetta pakkasta ja ilman lämmitystä joutuu käynnistelemään dieseliä niin sekään ei ole kivaa. Kyllä se konehuone kertoo milloin se mylly pitää vaihtaa sen kyllä huomaa sitten
- volvoville
Ostin volvon 3 vuotta sitten opiskelumatkojen ajamiseen, silloin kilometrejä tuli 60 000 vuoteen, volvolla oli ajettu 277 000 km ja nykyään mittarissa on 400 000 km.
- volvoville
Sitä kysyisin että kannattaako vaihtaa 3 vuotta ollut diesel volvo bensa volvoon, jos ajoa tulee tulevaisuudessakin melko paljon, kiitos vastauksista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512