Häkeistä

jaimel

5

199

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riippuu vähän

mihin tarkoitukseen häkki on.
      Onko fretti siellä yöt/työpäivän/koulupäivän ajan ja muuten vapaana?
      Viettääkö hän suuremman osan vapaana kuin häkissä?
      Tuleeko häkki olemaan enemmän sitä varten että on oma syömä/nukkumapaikka?

• jaimel

Fretti tulisi siellä olemaan koulupäivän, muuten vapaana paitsi silloin kun olemme poissa kotoa. Emme voi frettiä koko aikaa vapaana pitää kissan takia, joka tosiaan on ulkokissa, eli yleensä päivät ulkona ja yöt sisällä jos niitäkään.
      Onko siis tuo häkki idea ns. hyvä vai huono ? Kannattaisiko fretille 'rakentaa' ihan oma huone vai voisiko fretti elää onnellisesti tuollaisessa häkissä ne ajat kun olemme pois kotoa ?

• Sanoisin

että tuollainen varmaan kävisi siihen tarkoitukseen, sinne vaan riippumatto (ehkä parikin erikokoista) ja mahdollisetsi jotain virikkeitä vielä.
      Frettihän kuitenkin nukkuu suuren osan päivästä, joten jos sanotaan että on 8h häkissä kun olet poissa, ja sitten olla vapaana muutaman tunnin kunnes menette nukkumaan jolloin taas häkkiin, niin toimisi varmaan....

Kuitenkin niitä häkkejä on monenlaisia, nyt en suoraan muista enkä jaksa (anteeksi) ruveta etsimään, mutta esimerkiksi sellainen kolmekerroksinen häkki missä on kiipeilymahdollisuus, niin voisi olla vielä parempi.

Yksin ollessaan tosiaan fretti kuitenkin nukkuu paljon... Varsinkin talvisin, vaikka fretti onkin 24/7 vapaana niin ei sitä välttämättä paljon näe... =)

• jaimel

selvä, kiitos vastauksista =) !

• toinen mielipide

Koiran häkeissä on se huono puoli, että varsinkin pienet tyttöfretit saattavat tulla väleistä läpi. Lisäksi hampaat voivat hajota, jos yrittävät päästä häkistä pois. Suosittelisinkin mielummin frettiturvallista huonetta, jossa olisi selkeät nukkumis- ja vessa-alueet ja tilaa kipitellä. Jos nyt kuitenkin on ihan pakko fretti häkkiin laittaa, olisi tärkeää olla lattiapinta-alaa paljon, ei niinkään korkeutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      202
      2122
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      159
      1429
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1071
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      917
    5. 58
      908
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      831
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      823
    8. 93
      777
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      697
    10. Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!

Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta
      Pyhäjärvi
      109
      687
    Aihe