HögforsGST hakee hitsaajia

tuubikaari

Huomasin ilmoituksen Mol:in sivuilla. Minkähanlainen firma mahtaa olla kyseessä työpaikkana?
Minkälaisia palkkoja maksavat?

11

660

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AiJaa???

Onkos kyseinen firma Varkaudessa?

• tuubikaari

Näyttää olevan Leppävirralla , mutta kuitenkin. Ihmetyttää vain kun pitää sitä kautta työntekijöitä hakea.

• Ihan arvelen vaan

Jos ne saa siten jotain työllistämistukiavustuksia. Ottavat työttömiä töihin???

• U-railo
        Ihan arvelen vaan kirjoitti:

Jos ne saa siten jotain työllistämistukiavustuksia. Ottavat työttömiä töihin???

Ei ole ammattitaitoisia hitsaajia työttömänä.

• korkeapainehitsari
        U-railo kirjoitti:

Ei ole ammattitaitoisia hitsaajia työttömänä.

Lähinnä liimapuikolla oon vedelly lakisaumaa. Kempin suikka löytyy myös.
        Ai että aamulla töihin? Ja eväät mukaan?

• urkuri uolevi

ihan varmasti on hitsaajia kun Danfosskin lopetti Leppävirralla , mutta onko palkanmaksuhaluja ammattimiehille vai haetaanko jotain 8-11 euron miehiä ,mikä tuntuu olevan palkan tarjonta leppäkirkolla

• U-railo

Puhe oli ammattitaitoisista, ei leppävirtalaisista.

• voi helv

Soita ja kysy,siinähän on numerot.

• Nimimerkki Erkki

Lisää työpaikkailmoituksia Varkauden suunnaltakin, kiitos.

Ei kuulkaa hyvältä näytä. Eihän Andritz tai Foster voi jokaista Varkaudessa valmistuvaa inssiä palkata töihin, on pakko lähteä työn perässä pois Varkaudesta ja kohti etelää. Siellä alkavat työpaikat olla 2010-luvun Suomessa, Oulun, Jyväskylän ja Tampereen alueiden lisäksi.

Varkaus ukkoutuu ja mummoutuu, nuoret lähtevät pois kun ei ole töitä! Siis, ihan kaikille ei riitä töitä, joillakin onnekkailla kuitenkin on, ja hyvä niin.

• Liika on liikaa

Se vaan on niin että insinöörejä on liikaa. Osa insinööreistä lähtee Helsinkiin bussikuskiksi tai taksisuhariksi.

• Jumppahuitti

Mielestäni ihan ok paikka, hyviä tyyppejä töissä. Palkat lämmönjakokeskusten kokoojana isolla puolella 12-19 egee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      122
      5115
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3658
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1504
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1391
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1292
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1198
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1117
    Aihe