Huomasin ilmoituksen Mol:in sivuilla. Minkähanlainen firma mahtaa olla kyseessä työpaikkana?
Minkälaisia palkkoja maksavat?
HögforsGST hakee hitsaajia
11
660
Vastaukset
- AiJaa???
Onkos kyseinen firma Varkaudessa?
- tuubikaari
Näyttää olevan Leppävirralla , mutta kuitenkin. Ihmetyttää vain kun pitää sitä kautta työntekijöitä hakea.
- Ihan arvelen vaan
Jos ne saa siten jotain työllistämistukiavustuksia. Ottavat työttömiä töihin???
- U-railo
Ihan arvelen vaan kirjoitti:
Jos ne saa siten jotain työllistämistukiavustuksia. Ottavat työttömiä töihin???
Ei ole ammattitaitoisia hitsaajia työttömänä.
- korkeapainehitsari
U-railo kirjoitti:
Ei ole ammattitaitoisia hitsaajia työttömänä.
Lähinnä liimapuikolla oon vedelly lakisaumaa. Kempin suikka löytyy myös.
Ai että aamulla töihin? Ja eväät mukaan?
- urkuri uolevi
ihan varmasti on hitsaajia kun Danfosskin lopetti Leppävirralla , mutta onko palkanmaksuhaluja ammattimiehille vai haetaanko jotain 8-11 euron miehiä ,mikä tuntuu olevan palkan tarjonta leppäkirkolla
- U-railo
Puhe oli ammattitaitoisista, ei leppävirtalaisista.
- voi helv
Soita ja kysy,siinähän on numerot.
- Nimimerkki Erkki
Lisää työpaikkailmoituksia Varkauden suunnaltakin, kiitos.
Ei kuulkaa hyvältä näytä. Eihän Andritz tai Foster voi jokaista Varkaudessa valmistuvaa inssiä palkata töihin, on pakko lähteä työn perässä pois Varkaudesta ja kohti etelää. Siellä alkavat työpaikat olla 2010-luvun Suomessa, Oulun, Jyväskylän ja Tampereen alueiden lisäksi.
Varkaus ukkoutuu ja mummoutuu, nuoret lähtevät pois kun ei ole töitä! Siis, ihan kaikille ei riitä töitä, joillakin onnekkailla kuitenkin on, ja hyvä niin.- Liika on liikaa
Se vaan on niin että insinöörejä on liikaa. Osa insinööreistä lähtee Helsinkiin bussikuskiksi tai taksisuhariksi.
- Jumppahuitti
Mielestäni ihan ok paikka, hyviä tyyppejä töissä. Palkat lämmönjakokeskusten kokoojana isolla puolella 12-19 egee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117