olla varattu, no nyt voikin sit luovuttaa jos asia on noin????
Ai sä taidatkin
6
369
Vastaukset
- kulje outoja teitäsi
Ajattelitko ehkä että sinua täällä loputtomiin odottelen. Ei se kuulu minun tapoihin ja sehän on yksi tapa päästä ylitse ikävästä . Miten siinä sit käy jää nähtäväksi. luovuttaa outo ilmaiasu kun ei oikeesti mitään ole yrittänytkään
- Ai olenko?
Kas kummaa, miksei mulle ole sitä kukaan kertonut? Vai onko mut varattu
johonkin nhl-seuraan? Sekin taitais olla todellisempaa. :) - minä myös
Mennäänkö samalla soutuveneellä sinne nhl-seuraan? Ei tarttis yksin soutaa...
- Ai olenko?
Mennään vaan. Puolessa välissä vaihdetaan soutajaa.
- eipätaidatoteutuu
minä pysyn vanhananapiikana jos teet saman I.Hunni 90-luvulla.Jotin Yllättävää
- haluatko todella
Hei, jos joku on varattu niin eihän se ole mikään este, se on vaan hidaste, siis
jos kaksi aikuista todella toisensa haluaa...tsemppiä sinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483