menkat tuli takas kahden ja puolen vuoden tauon jälkeen! ja ihan itestään! vuoroin nauroin, vuoroin itkin. voi sitä onnen määrää. on ihana alkaa tervehtyä pikkuhiljaa. pakko oli vain kirjoittaa tästä jonnekin, koska ei ole oikein ketään muuta, kelle kertoa. :-) toivottavasti jollakulla toisellakin on ollut yhtä hyvä päivä!
eilen pääs itku..
8
290
Vastaukset
- blubbbbbbbbbs
IHANAAA! olen onnellinen sun puolestasi :)
muistan itsekin miten hyvältä se tuntui kun sai menkat takaisin,
olet voittaja - anoreksiankourissa
oi onnea !
Omia odottelen !
Olen parantumisprosessissa anoreksiasta.
Tekisin MITÄ vaan ETTÄ SAISIN KUUKAUTISENI takaisin D: - näpsäneiti
muakin nyt jänskättää, että tuleeko seuraavat ja kuinka säännöllisesti, mutta ei muuta kun odottelemaan...
- ednos
Onneksi olkoon! Itsellä oli EDNOS ja paino oli normaalin bmi alapäässä alimmillaan, mutta menkkoja ei ollut ja nyt kun oon terapeutin avulla päässyt korkeampaan painoon niin menkat tuli takaisin ja olin myös tosi onnellinen!
- shdfhdh
Mulla oli puolentoista vuoden tauon jälkeen, ja säikähdin niin kamalasti että laskin kalorit alaemmas ja nyt ne taas loppus. en vaan tajuu, mulla on aina ollu bmi vähintään 21, ne vaan loppus ku vähän söin vähemmän, mut en takas niitä halua, niin se vaan menee..
- fjesfrdrfgd
mulla bmi 19 eikä ikinä oo menkat jääny pois.paitsi epäsäännölliset on ollu. tulee kerran 1-2kk:ssa
- toipumas
onnea sulle ! :) omia vielä odottelen.. ja kauan saankin varmaan odotella, tai en tiiä mutta tuntuu ettei mitään tapahdu ..ulkoisesti. ja rannoillekki ois joskus täs kesällä kiva päästä ilman kokoaikaista epäitsevarmuutta..
- näpsäneiti
toisetkin nyt tuli, ja kolmannet. tosin jo kahden viikon päästä niistä toisista. ennen sairastelua menkat oli tosi runsaat mutta nyt tulee tosi niukasti. jännää.. mutta pääasia että edes tulee 8) onnea teille muillekin, jotka ootte samassa tilanteessa ja tsemppiä teille, joilta vielä puuttuu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee743180Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."362030Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1661773Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2921308Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki301198Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin911160- 1001086
Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201074En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711070- 26991