Joka Päivä

N-1-5-9

kaiken aikaa.....
Sinua Ikävöin Lähelle Minua Ikävöin Ikuisesti Sinuun Ihastunut
Haluaisin Unohtua Kainaloosi Upottaa Ikäväni Noihin

ihaniin silmiisi katsoa Joka Päivä

16

428

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koodii

S-i-l-m-i-i-s-i h-u-k-u-i-n. semmosta siellä ;)

• KoodiOK

Ei mun silmiä ole just ihan kasteltu eiku katseltu...
        Mitä niistä näit?

• SeRakkaudenKoodi ;-)

Niin minäkin hukuin. Iso pala sydämestäni on viety, taitaa kuulua nyt sinulle ;-) EN halua sitä takaisin, jos haluat sen pitää omanasi ****. Sydän huutaa sinua lähelle. Tule luokseni, haluaisin juuri sinut. Haluaisin lähelle, iholle, silmiin ja sydämeen.

Sait minut liikuttuneen tilaan, kauniit viestit täällä saa silmäkulman kosteaksi ;-) Muutenkin huomasin, että olet paljon enemmän kuin osasin odottaa monelta kantilta ;-) Tiedän sataviisi syytä miksi sinut haluaisin.... Tosin eihän syillä ole väliä, silloin kun tunteet ja intuitiot puhuu. Kaipaan!

• 4+6
        KoodiOK kirjoitti:

Ei mun silmiä ole just ihan kasteltu eiku katseltu...
        Mitä niistä näit?

Alan uskoa, että sattaisin olla myös kiinnostunut, näin suunnatonta lämpöä. Toivottavasti näit saman. Olen.

Ja toivottavasti se tuntemus auttaa jommankumman meistä uskaltamisen kynnyksen yli. Minulla se syy on ujous ja epävarmuus itsestäni. MItä se sinulla on? Uskaltaisitko sinä paremmin? Tavattaiinko la?

• N-1-5-9
        SeRakkaudenKoodi ;-) kirjoitti:

Niin minäkin hukuin. Iso pala sydämestäni on viety, taitaa kuulua nyt sinulle ;-) EN halua sitä takaisin, jos haluat sen pitää omanasi ****. Sydän huutaa sinua lähelle. Tule luokseni, haluaisin juuri sinut. Haluaisin lähelle, iholle, silmiin ja sydämeen.

Sait minut liikuttuneen tilaan, kauniit viestit täällä saa silmäkulman kosteaksi ;-) Muutenkin huomasin, että olet paljon enemmän kuin osasin odottaa monelta kantilta ;-) Tiedän sataviisi syytä miksi sinut haluaisin.... Tosin eihän syillä ole väliä, silloin kun tunteet ja intuitiot puhuu. Kaipaan!

Joo Pidän sen palan sydämmestäsi koska minunkin on sitten ehjä kun sinulla on se toinen pala

vielä Jos olet hän?laitatko minulle jotain viestiä että tiedän että olet hän nron.tiedät tai näytä se muuten
        Joko Päivä milloin saamme olla kahden?

• Se hurjapää ;-)
        N-1-5-9 kirjoitti:

Joo Pidän sen palan sydämmestäsi koska minunkin on sitten ehjä kun sinulla on se toinen pala

vielä Jos olet hän?laitatko minulle jotain viestiä että tiedän että olet hän nron.tiedät tai näytä se muuten
        Joko Päivä milloin saamme olla kahden?

Jos olet hän klo 13:23, 9:18, 12:12 on suora vinkki, joka kyllä yksilöi. Olemme tänään viestitelleet, jollain medialla, muttei mitään henkilökohtaista. Hänelle sanoisin, jos kiinnostaa tutustua lähemmin, olen paljastanut itseni (apua). Eli hänen vuoronsa... La kyllä sopisi.

• m....

Kun olisitkin kanssani täällä, hyvää yötä kaivaten

• jollen minä

sinua saa...

• koodii

Missäpäin "kaivelet" ?

• kutisee silmät

Silmiä kaivelen Suomessa.

• hätävara

Totally pointless.

• N-1-5-9

Jokainen Päivä olet mielessäni

• meneekös?

Jarille?

• --

J-P?

• N-1-5-9
        meneekös? kirjoitti:

Jarille?

ei ole jarille
        etunimessä 5 kirjainta
        pks:lle

• N-1-5-9

Joka Päivä kaiken aikaa.....

Olisinpa Luonasi Etten Tuskastuisi
      Minulla Ikävä Eniten Sinua
      Suru Unelmasta Unohtumattomasta Rakastumisesta Ellen Näekkään
      Mies Olisitko Ihastunutkaan Sinä Ikävöin Niin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe