kaiken aikaa.....
Sinua Ikävöin Lähelle Minua Ikävöin Ikuisesti Sinuun Ihastunut
Haluaisin Unohtua Kainaloosi Upottaa Ikäväni Noihin
ihaniin silmiisi katsoa Joka Päivä
Joka Päivä
16
428
Vastaukset
- koodii
S-i-l-m-i-i-s-i h-u-k-u-i-n. semmosta siellä ;)
- KoodiOK
Ei mun silmiä ole just ihan kasteltu eiku katseltu...
Mitä niistä näit? - SeRakkaudenKoodi ;-)
Niin minäkin hukuin. Iso pala sydämestäni on viety, taitaa kuulua nyt sinulle ;-) EN halua sitä takaisin, jos haluat sen pitää omanasi ****. Sydän huutaa sinua lähelle. Tule luokseni, haluaisin juuri sinut. Haluaisin lähelle, iholle, silmiin ja sydämeen.
Sait minut liikuttuneen tilaan, kauniit viestit täällä saa silmäkulman kosteaksi ;-) Muutenkin huomasin, että olet paljon enemmän kuin osasin odottaa monelta kantilta ;-) Tiedän sataviisi syytä miksi sinut haluaisin.... Tosin eihän syillä ole väliä, silloin kun tunteet ja intuitiot puhuu. Kaipaan! - 4+6
KoodiOK kirjoitti:
Ei mun silmiä ole just ihan kasteltu eiku katseltu...
Mitä niistä näit?Alan uskoa, että sattaisin olla myös kiinnostunut, näin suunnatonta lämpöä. Toivottavasti näit saman. Olen.
Ja toivottavasti se tuntemus auttaa jommankumman meistä uskaltamisen kynnyksen yli. Minulla se syy on ujous ja epävarmuus itsestäni. MItä se sinulla on? Uskaltaisitko sinä paremmin? Tavattaiinko la? - N-1-5-9
SeRakkaudenKoodi ;-) kirjoitti:
Niin minäkin hukuin. Iso pala sydämestäni on viety, taitaa kuulua nyt sinulle ;-) EN halua sitä takaisin, jos haluat sen pitää omanasi ****. Sydän huutaa sinua lähelle. Tule luokseni, haluaisin juuri sinut. Haluaisin lähelle, iholle, silmiin ja sydämeen.
Sait minut liikuttuneen tilaan, kauniit viestit täällä saa silmäkulman kosteaksi ;-) Muutenkin huomasin, että olet paljon enemmän kuin osasin odottaa monelta kantilta ;-) Tiedän sataviisi syytä miksi sinut haluaisin.... Tosin eihän syillä ole väliä, silloin kun tunteet ja intuitiot puhuu. Kaipaan!Joo Pidän sen palan sydämmestäsi koska minunkin on sitten ehjä kun sinulla on se toinen pala
vielä Jos olet hän?laitatko minulle jotain viestiä että tiedän että olet hän nron.tiedät tai näytä se muuten
Joko Päivä milloin saamme olla kahden? - Se hurjapää ;-)
N-1-5-9 kirjoitti:
Joo Pidän sen palan sydämmestäsi koska minunkin on sitten ehjä kun sinulla on se toinen pala
vielä Jos olet hän?laitatko minulle jotain viestiä että tiedän että olet hän nron.tiedät tai näytä se muuten
Joko Päivä milloin saamme olla kahden?Jos olet hän klo 13:23, 9:18, 12:12 on suora vinkki, joka kyllä yksilöi. Olemme tänään viestitelleet, jollain medialla, muttei mitään henkilökohtaista. Hänelle sanoisin, jos kiinnostaa tutustua lähemmin, olen paljastanut itseni (apua). Eli hänen vuoronsa... La kyllä sopisi.
- m....
Kun olisitkin kanssani täällä, hyvää yötä kaivaten
- jollen minä
sinua saa...
- koodii
Missäpäin "kaivelet" ?
- kutisee silmät
Silmiä kaivelen Suomessa.
- hätävara
Totally pointless.
- N-1-5-9
Jokainen Päivä olet mielessäni
- meneekös?
Jarille?
- --
J-P?
- N-1-5-9
meneekös? kirjoitti:
Jarille?
ei ole jarille
etunimessä 5 kirjainta
pks:lle
- N-1-5-9
Joka Päivä kaiken aikaa.....
Olisinpa Luonasi Etten Tuskastuisi
Minulla Ikävä Eniten Sinua
Suru Unelmasta Unohtumattomasta Rakastumisesta Ellen Näekkään
Mies Olisitko Ihastunutkaan Sinä Ikävöin Niin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760