Syystä tai toisesta tänään (6.5.) on jälleen uutisoitu Juice-harvinaisuuden löytymisestä. Kyseessähän on Ilta-sanomien mainoskasetti, jossa on muutama erilainen versio Juicen tekemästä lehden mainoskipaleesta, Maailma yllättää.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/arkistoloyto-juice-leskinen-laulaa-ilta-sanomista-/art-1288387193333.html
Taisi olla huono uutispäivä, sillä samasta asiasta uutisoitiin myös vuonna 2006, kuten jutun lopussakin sanotaan. Ei siis edes mikään uutinen enää.
Löytyykö muuten keneltäkään tällä palstalla pyöriviltä (sikäli mikäli täällä enää kukaan pyörii) tuota alkuperäistä promo-kasettia?
Maailma tää yllättää
Kylähullu (the last)
2
290
Vastaukset
- Kylähullu (the last)
Niin ja tuo kappalehan sisällytettiin uutisen jälkeen myös 'Syksyn sävel'-sinkkuboksiin, joten se ei ole edes enää harvinaisuus. Sen sijaan kasetilta löytyvät muut versiot kappaleesta ovat julkaisematta.
- iso3kolmonen
Kasetilla ei itse asiassa ole kuin yksi versio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972018- 981478
- 1121187
- 761067
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51877
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36822
- 33723