Syystä tai toisesta tänään (6.5.) on jälleen uutisoitu Juice-harvinaisuuden löytymisestä. Kyseessähän on Ilta-sanomien mainoskasetti, jossa on muutama erilainen versio Juicen tekemästä lehden mainoskipaleesta, Maailma yllättää.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/arkistoloyto-juice-leskinen-laulaa-ilta-sanomista-/art-1288387193333.html
Taisi olla huono uutispäivä, sillä samasta asiasta uutisoitiin myös vuonna 2006, kuten jutun lopussakin sanotaan. Ei siis edes mikään uutinen enää.
Löytyykö muuten keneltäkään tällä palstalla pyöriviltä (sikäli mikäli täällä enää kukaan pyörii) tuota alkuperäistä promo-kasettia?
Maailma tää yllättää
Kylähullu (the last)
2
306
Vastaukset
- Kylähullu (the last)
Niin ja tuo kappalehan sisällytettiin uutisen jälkeen myös 'Syksyn sävel'-sinkkuboksiin, joten se ei ole edes enää harvinaisuus. Sen sijaan kasetilta löytyvät muut versiot kappaleesta ovat julkaisematta.
- iso3kolmonen
Kasetilla ei itse asiassa ole kuin yksi versio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115237Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493392Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle913224Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku402926- 811847
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411580450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1271555Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311436Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1301234- 161149