Olen löytänyt monia tekstejä jossa väitetään että minulla on oikeasti toimiva harry potter taikasauva jotenka haluaisin tietää että onko näitä olemassa ja miten ne sitten toimivat ja mistä niitä saa jos sellaisia on olemassa.Kiitos jos vastaatte näin etukäteen!
onko olemassa harry potter tyylisiä taikasauvoja?
13
545
Vastaukset
- Chamber of Secrets
On, mutta niistä ei tule vahinkoa. Niitä sauvoja saa erikoisita verkkokaupasta, ehkä joudut tilaamaan sen ellei siellä ole kerron linkin.
- Toimivatko...
Toimivatko nämä sauvat oikeasti mutta eivät vahingoita ketään?
- Chamber of Secrets
pitäisi, koska niissä on nappi. Mutta ei vahinkoja seuraa.
- Chamber of Secrets
No, oikeasti ei, koska ne ei vahinkoa tee.
- hä
nappi?
- hä?
En minä ainakaan tuolta mitään napillisia sauvoja löydä?
- Chamber of Secrets
En ole aivan varma, koska en omista yleensä siinä on (ehkä) äänen tunnistaja, joka lausuu tietyn loitsun.
- kuko3
no on sellasii mut ne pitää ehk tilata
- Moi123moi
Mutta siis voiko niillä oikeasti taikoa?
- potterfani1984
No eihän nyt oikeesti mitään taikoja pysty tekee sillä.
- Moi123123
Eli mikään alohomora tms ei toimi? Tai tulejo?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621117Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661077- 481031
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373999Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153912Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717847- 89827
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182800Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka51703Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105699