Pitipä varsin hupimielessä tehdä pitkästä aikaa depo veikkaukselle ja pelata siellä singleinä veikkausliigan kohteita. Depo on hurja 100€ ja Kelly-panostuksella painelen menemään niin kauan kunnes olen katki.
Tipsaanpa huvikseni täst' lähin vetoni ilman perusteluja tänne niin saan minäkin paskaa niskaani.
Tänään painetaan seuraava kohde:
FC Haka - VPS 2,55-3,20-2,55
VPS OA 1,02
Panos 1,30€
Veikkausliigaa 1
2
70
Vastaukset
- VeikkoVeikkausliiga
Korjataanpas heti kun näin aamulla silmät viiraa.
FC Haka - VPS 2,55-3,20-2,55
VPS OA 1,05
Panos 3,50€- VeikkoVeikkausliiga
Tiedättekös muuten miksi edes ajattelin tipsailla tänne? Syy on monopoli ja sen persereikäisyys. Veikkauksen kertoimet ovat yleensä aika perseestä johtuen palautusprosentista, mutta nähdäkseni veikkauksen kertoimienlaskijat ovat eniten perillä veikkausliigasta ja sm-liigasta. Mut monopoli on perseestä. Itse pelaan muualle kaikki vetoni ja veikkausliiga on ollut murheenkryyni koko vetohistoriani ajan. Senpä takia noihin "tipseihini" ei ole kovin paljoa luottamista. Mut oppia ikä kaikki.
Tipsaajat yleensä ovat aika perseestä. En näe mitään järkeä tipsata ja kertoa lisäinformaatiota markkinoille. Joten itsekin olen perseestä jos alan tipsaamaan? Mitä järkeä tipsata jos siitä ei itse hyödy?
No miksi sit tipsaan? Itse en veikkauksen peleihin sijoita juuri ollenkaan, mut jos tipsini osoittautuvat tuottavaksi, itselleni mielihyvää tekee se että monopoli kärsii. Jos tipsini osoittautuvat tuottaviksi, itsekin kärsin, mut se ei poista sitä mielihyvää että veikkaus häviää. Ja koko persereikä kusetus häviää.
Veikkaus ja RAY ovat niin syvältä kuin olla ja voi. Mainostavat itseänsä sillä että tukevat suomalaista urheilua ja kulttuuria. Paskat. Köyhiä verottavat. Suurinosa Veikkauksen ja RAY:n pelaajista on sellaisia jotka häviävät ja joiden tulotaso on keskimääräistä alhaisempi. Eli RAY:n ja Veikkauksen monopoliasema on eräänlaista piiloverotusta. Tyhmältä kansalta (köyhiltä) otetaan rahat pois ja palautetaan 88% takaisin. Olettekos koskaan nähneet hyväosaista pelaamassa ruputtia? Ette varmaankaan.
Tipsaan ja toivottavasti osun oikeaan. Mitään taetta tälle en anna koska kuten sanoin, veikkausliiga on ollut vedonlyöntihistoriani aikana itselleni todellinen murheenkryyni. Mut toivottavasti osuu ja monopolit joskus kaatuvat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107662
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1165318Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1193547Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293527Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352574Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191886Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3561530Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?691381Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311366