Elikkäs jos jollakulla olisi tarvetta vuokrata ESPOON alueella tai lähistöllä STORMTROOPER asua, niin minulta saa kysellä. Mahdollisesti saa ostaakin jos haluaa.
Asu on koko vartalo. Kengät puuttuvat, koska niitä olisi mahdotonta saada kaikille sopimaan. Samoin ase puuttuu. Mutta muuten kaikki on kasassa. Helposti kasattava ja toimiva puku. Todellapaljon samaa näköä kuin elokuvissa (Episode IV).
Puku/ armori on reilun kokoinen, eli sen pitäisi mennä kaikille normaali kroppaisille miehille, tai no miksi ei naisillekin. Jos isot rinnat omistaa alkaa ilmaantua ongelmia, lisäksi se näyttäisikin hassulta.
Jos pukua olisi ostamassa, siihen on helppo kustomoida omiin mittoihin sopivat ''säädöt''. Puku on kiinni tarra remmeillä ja puhmusteilla. Pehmusteiden määrää voi joko lisätä tai vähentää oman kropan mallin mukaan.
HUOM! Puku on ''pulju.net'' vertainen asu. Mutta myyn sen paljon halvemmalla kuin 1850€. Puhutaan noin tonnin luokasta. Eli hinta ero on suurempi kuin hemmetin iso.
Stormtrooper PUKU!
7
712
Vastaukset
- Strömtrööper
Vielä sun omistuksessa? Lähinnä vappua tässä kelailin:D Ja paljonko päivän vuokraus olisi about?
- Stormtrooper Boogie
Onha tuo tuolla vielä. Riippuu tietty että minkälaisessa kunnossa olet sitä tuomassa takaisin, että paljonko aion siitä pyytää loppupeleissä. Mutta koko paska pyörii huntinpaikkeilla (voidaan neuvotella)
Moi,
Vieläkö sinulla on tuo puku hallussa? Onko kyseessä puku johon kuuluu myös selkäpuolen osat panssareista? Hanskat? Tarvitsisin puvun naamiaisiin mutta jos kyseessä on tuo kokopuku ja pääsemme hinnasta yhteisymmärrykseen olisin valmis sen jopa ostamaan sen sinulta.- noeeee
Olisin myös kiinnostunut vuokraamisesta. Ota yhteyttä jos tarjolla;
[email protected] - fazzzdi
sattuuko sinulla olemaan sitä vielä? tarvitsisin muutamaksi tunniksi
- Star Wars- fani
Olisin kiinnostunut vuokraamaan asun pariksi päiväksi, jos asu on vielä tarjolla?. Ottaisitko yhteyttä [email protected]
- stormtrooper96
Vuokraatko vielä pukua? Haluaisin saada The Force awakensin ensi-iltaan jotain siistiä puettavaa! Voitko olla yhteydessä [email protected] jos sulta puku vielä löytyy :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2021622- 811100
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm101915- 77885
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp86802- 119754
- 111733
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117628- 48607
- 19576