Stormtrooper PUKU!

Stormtrooper Boogie

Elikkäs jos jollakulla olisi tarvetta vuokrata ESPOON alueella tai lähistöllä STORMTROOPER asua, niin minulta saa kysellä. Mahdollisesti saa ostaakin jos haluaa.

Asu on koko vartalo. Kengät puuttuvat, koska niitä olisi mahdotonta saada kaikille sopimaan. Samoin ase puuttuu. Mutta muuten kaikki on kasassa. Helposti kasattava ja toimiva puku. Todellapaljon samaa näköä kuin elokuvissa (Episode IV).

Puku/ armori on reilun kokoinen, eli sen pitäisi mennä kaikille normaali kroppaisille miehille, tai no miksi ei naisillekin. Jos isot rinnat omistaa alkaa ilmaantua ongelmia, lisäksi se näyttäisikin hassulta.

Jos pukua olisi ostamassa, siihen on helppo kustomoida omiin mittoihin sopivat ''säädöt''. Puku on kiinni tarra remmeillä ja puhmusteilla. Pehmusteiden määrää voi joko lisätä tai vähentää oman kropan mallin mukaan.

HUOM! Puku on ''pulju.net'' vertainen asu. Mutta myyn sen paljon halvemmalla kuin 1850€. Puhutaan noin tonnin luokasta. Eli hinta ero on suurempi kuin hemmetin iso.

7

712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Strömtrööper

      Vielä sun omistuksessa? Lähinnä vappua tässä kelailin:D Ja paljonko päivän vuokraus olisi about?

    • Stormtrooper Boogie

      Onha tuo tuolla vielä. Riippuu tietty että minkälaisessa kunnossa olet sitä tuomassa takaisin, että paljonko aion siitä pyytää loppupeleissä. Mutta koko paska pyörii huntinpaikkeilla (voidaan neuvotella)

    • Moi,

      Vieläkö sinulla on tuo puku hallussa? Onko kyseessä puku johon kuuluu myös selkäpuolen osat panssareista? Hanskat? Tarvitsisin puvun naamiaisiin mutta jos kyseessä on tuo kokopuku ja pääsemme hinnasta yhteisymmärrykseen olisin valmis sen jopa ostamaan sen sinulta.

    • noeeee

      Olisin myös kiinnostunut vuokraamisesta. Ota yhteyttä jos tarjolla;
      [email protected]

    • fazzzdi

      sattuuko sinulla olemaan sitä vielä? tarvitsisin muutamaksi tunniksi

    • Star Wars- fani

      Olisin kiinnostunut vuokraamaan asun pariksi päiväksi, jos asu on vielä tarjolla?. Ottaisitko yhteyttä [email protected]

    • stormtrooper96

      Vuokraatko vielä pukua? Haluaisin saada The Force awakensin ensi-iltaan jotain siistiä puettavaa! Voitko olla yhteydessä [email protected] jos sulta puku vielä löytyy :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      202
      1622
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      81
      1100
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      915
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      77
      885
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      86
      802
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      754
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      733
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      628
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      607
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      19
      576
    Aihe