Tunteet ovat molemminpuolisia. Mielelläni sinut tapaisin. Tahtoisin jakaa elämäni kanssasi. En juurikaan kirjoittele tänne. Olen lukenut kirjoituksiasi.
Ihan varmasti tahdot sinut elämääni nyt ja aina. Usko se.
Toivoisin että ottaisit yhteyttä irl tai voin minäkin ottaa jos niin tahdot.
Miehelle tiedoksi
17
259
Vastaukset
- s.ö.s
Ootko sukua s....;lle?
- Ap.
Kenelle s:lle?
- s.ö.s
Sille joka ei kans juurikaan tänne kirjottele.
- tarkk
se on hyvä s.ö.s että sä jaksat höpöttää näistä siellä, minne s.... ei ehdi kirjoittaa
- Ap.
Tämä oli mun ensimmäinen viestini tänne tänään. Jos näet ip-osoitteen niin tiedät asian.
- usko ja sen "voima"
Heh heh! Miten voit kuvitella että sinut tunnistetaan? IP-osoitteella ei yksityishenkilö tee yhtään mitään.
- ...........
usko ja sen "voima" kirjoitti:
Heh heh! Miten voit kuvitella että sinut tunnistetaan? IP-osoitteella ei yksityishenkilö tee yhtään mitään.
No näkeehän sen jos samasta ip-osoitteesta on kirjoitettu palstalle viestejä vaiko ei. No kerro sitten omasi jos asialla ei ole merkitystä....heh
- s.ö.s
Mistä helvetistä mä sen näkisin?
- Ap.
Jospa sulla on röntgenkatse?
- s.ö.s
Nyt mulla on kiire...
- Ap.
Heh
- minä mies
ottaisin yhteyttä mut se nimi pääs unohtumaan,enkä voi tietää oletko juuri se.
mut merellä tavattiin.... - (m)
Uskon sen, jos saisin varmistusta kuka olet, jos olisit jalokiveni.. aika rohkeaa kuvitella että olisit, on vaan pakko. Laitoin jotain tekstissä merkille. Ei tässä ainkaan enempää voi menettää, enkä varsinkaan häntä haluaisi menettää. Toivon että meidän hetki tulee vielä, tämä on jo jotain niin poikkeuksellista että täällä olemme kummatkin, vai ollemmeko? Mun mottoni olisi tässä, vaikeuksien kautta voittoon.
Muistan joka hetki sua..- ei helevata
sentään näitä uunoja .. jalokivi .. jumankauta kuule jollei sille jalokivelle itelleen voi puhua niin huonosti on asiat. ei vieraille noin puhuta.
- .
Sinäkö siinä ?
- j55
Tuota täällä toivoo varmaan kymmenet stalkkaripervot kohteeltaan. En halua leimautua sellaiseksi tai ahistaa toista turhaa enää. Anna jotain vinkkiä tai tunnisteita niin otan yhtettä, jos olet ikävöimäni naine! Ei haittaisi vaikka sinäkin ottaisit yhteyttä.
- yksi (m) mies
Hei (n)
Jos olet se nainen joksi sinut luulen niin tunteet ovat todellakin molemminpuoleisia ja haluaisin tavata sinut oikeassa elämässä. :)
Ota minuun yhteyttä irl:nä niin saadaan tuo molempien toive toteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p646225Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813896Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242851- 232400
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452282Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621863Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61709Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy851332- 341291
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201266