Miokka
Tietääkö kukaan milloin Keravan torstain ilmainen ulkokirppis alkaa.
Olisi taas kertynyt nurkkiin paljon tavaraa. Viime vuonna kävin pari kertaa myymässä ja mukavaa oli.
Kerava jees
Keravan kirppis
8
218
Vastaukset
- Pai68
Sitäpä tässä oottellaan tyttären kanssa mekin.
Mukavan leppoisa meininki oli ja haluttais päästä tänäkin vuonna sinne kaappeja tyhjentämään.- kiire kirpparille
3.6 tänä vuonna alkaa. Tälläviikolla siksi perjantaina kun tostai on pyhäpäivä.
Olis vaan kiva ilma.
- oli väkeä jo
tule vaan myymään ens viikon torstaina.homma toimii.
- Sateensaari
Paikat pitää varata nykyään etukäteen, mikä on mun mielestä loisto homma. Ärsytti aikaisempina vuosina, kun myyjät jo aamusta varasivat paikkoja, ja taisipa kaupankäyntikin alkaa ennen sallittua aikaa.
- keravalais kasvatti
Ihan peestä koko touhu tänä vuonna. Mitä sillä nyt sitten on välliä jos joku myy muutaman euron edestä ennen varsinaista myyntiaikaa?? Kamalaa kateutta moisesta myynnistä. Saavat pitää torinsa mun puolest. Ylipirteät partiolaiset jyrääää!!! Hah hah haa. (Lopetan heti lasteni partiovillityksen jos tuollaisia nokkavia nuoria heistä kasvaa, ei ole hyvä aikuisenroolimalli ollenkaan)
- torikirppu
keravalais kasvatti kirjoitti:
Ihan peestä koko touhu tänä vuonna. Mitä sillä nyt sitten on välliä jos joku myy muutaman euron edestä ennen varsinaista myyntiaikaa?? Kamalaa kateutta moisesta myynnistä. Saavat pitää torinsa mun puolest. Ylipirteät partiolaiset jyrääää!!! Hah hah haa. (Lopetan heti lasteni partiovillityksen jos tuollaisia nokkavia nuoria heistä kasvaa, ei ole hyvä aikuisenroolimalli ollenkaan)
Sama täällä. Mukavaa oli ennen etenkin viime kesänä, mut nyt en kävelykadun kirparille mee ees ostelee. Tunnelma jotenkin nihkee. 12
- kyläkirppis ei rulaa
Sama tääl
Nykyään ihan ihme paikaks tullu. Partiolaiset pörrää eestaas jakamas ohjeita aikuisille ihmisille. Sitten pitää vielä odottaa 19:ta asti, että voi hakea auton, vaikka asiakkaita ei paljon 17:ta jälkeen näy . Ihme touhua, viimevuonna kirppis toimi paremmin. Taidan viedä tavarat muualle myyntiin. - mikä etei.,.,.,
olihan tuolla myyjiä...tulin kyseisestä paikasta juuri.klo 14...saa aloittaa myymään.kova kuri.torstaisin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536445Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483826Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava01310Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard01070- 971025
- 52890
- 56856
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137833- 41830
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9827