Sinulle ihanaiselle, joka tuskin näitä luet, mutta kumminkin:)
Mukavaa viikonloppua....
13
255
Vastaukset
- lukeminen kannattaa
aina, mutta nyt olen aika kipeä. Kurkkuun sattuu ja paljon kans.
noo, ei tää edes mulle ollut, mutta saanhan laittaa toivotukseni sinulle ja kaikille muille.
hyvää viikonloppua!
Ja äitejä pitää muistaa kans. - TheDarkSideOfMe
Vielä mukavampi olis jos joskus kävisit kahvilla...
- Jii-mies
Sun kanssako?? Kuka oot???
- TheDarkSideOfMe
Ajele tänne vaan, et ookaan koskaan käyny täällä...vaikka mun leivonnaisia oot kyllä maistellu ;) Hehheh, tuskinpa Hän olet, mutta sanoinpa nyt kumminkin.
- Jii-mies
Minne mä ajelen? Minne päin maata????
- TheDarkSideOfMe
Tähän on n. 7 km. Sä asut ok-talossa... Enempiä en kehtaa kertoa ;)
- Jii-mies
No en asu enää ok-talossa.....
- TheDarkSideOfMe
No sit ei osunu... Hän tietääkseni vielä asuu semmoisessa.
- Entä tää..
017-area. Osuko?
- A***
Asutko nykyään rivarissa? Missäs minä asun jos vielä samassa missä kävitkin luonani?
- n 09-alueelta
jaa-a...kerran eräs J sanoi mua ihanaiseksi, mutta tuskinpa olet hän...
hyvää viikonloppua sullekin ja jos nyt sattuisit olemaan juuri Hän, niin saa laittaa viestiä tulemaan :) - yks aika monesta
Voisitko kertoa ystävällisesti tunnisteita ketä kaipaat?? Alue ja vaikka edes nimikirjaimet..kiitos!
- Oi voi....
No kiitos samoin! Ketjun luettuani tulin siihen käsitykseen, että olet ihanaisesi luona vieraillut, ainakin joskus. Olenko oikeassa? No kerrohan rohkeasti, että missä tämä ihananainen asustaa, ihan kaupunki riittää, ja vaikka nimikirjaimet, niin tiedä vaikka viinkonloppujen toivottelut hänet tavoittaisikin ja kutsuisi sinut kahville. Miksi et asu enää ok -talossa?
Jii-mies jota minä kaipailen kävi kyllä minun luona kahvilla, ja vähän muutakin... Tietääkseni hän asui kerrostalossa, mutta onhan voinut käväistä ok -talossakin asumassa, kun ei olla oltu yhteyksissä pitkään aikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760