Eli kiinostais tehdä verkkokauppa tai ihan tavallinenkin kauppa. Ja myytävät tuoteen ostettaisin ebayista vaikka. Onko se miten luvallista? Eli minkälaiset sertifikaatit minulla täytyy olla ,etta saisin myydä tuoteet Suomessa? Kysymyksessä on kauneus alan tuoteet.
verkko/kauppa ebayn kautta
4
92
Vastaukset
- eikannata
Miksi ihmeessä ostat ebaysta tuotteet,siinä on älyttömästi välikäsiä nostamassa hintaa.Suomalaiset käyttää nykyään niin paljon ebayta, että löytävät kyllä tuotteet itsekin sieltä.
- tiedoton111
Mä näen verkkokauppoissa kans samanlaisia tuoteitä,mitä saa ebayltä paaljon halvemalla,mutta verkkokaupat kuitenki toimii.
- tiedoto111
ei ole kysymys sitä, että täysin koko verkkokaupan myytävät tuoteet tulee ebaysta,mutta jotain pikkujuttuja.
- 17+4
No sama kai se mistä sinne kauppaasi tuotteet hommaat. Huomauttaisin kuitenkin sellaisesta seikasta, että jos joku myy ebayssa merkkikamaa oikeasti niin halvalla, että se kannattaa ostaa sieltä suomalaiseen kauppaan myytäväksi, niin se merkkikama on lähes tulkoon varmasti feikkiä. Ehkä suomalainen asiakas tunnistaa sen feikiksi ehkä ei, mutta haluatko todella tehdä siitä itsellesi bisneksen. Sitten eri asia ovat nämä joululahjaparfyymeja ja muita yksittäistuotteita halvalla myyvät siviilit, mutta ne power sellerit, joilla on sata ilmoitusta kerralla ja tuhansia kauppoja takana myyvät pääasiassa Aasiasta maahantuomiaan piraattirasvoja jne. Tai välttämättä eivät edes maahantuo, vaan toimivat ainoastaan drop shipping -periaatteella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944