Kiitos päättäjät . Nyt meillä on paikka,jossa voimme viettää aikaa rakkaan harrastuksen parissa . Kesä tulee kulumaan meren rannalla skeitaten,uiden,musiikkia kuunnellen ja auringon säteistä nauttien.
Pala puistolaa meille,kiitos kaupungin johto teille.
I LOVE YOU.....................................................................
Skeittiparkki puistolan rantaan.
15
282
Vastaukset
- tasapuolisuutta toiv
Kädenojennus kaupungimme nuorille.
Voisiko karhuvuoren parkin siirtää
ruonalan rannan tuntumaan ?- gnällä kan döda
Saamme merellisen kokoontumispaikan,joka paikasta meitä mopoilijoita ollaan ajamassa pois. Koulun pihallakin on tupakan poltto kielto
- Oikea paikka
gnällä kan döda kirjoitti:
Saamme merellisen kokoontumispaikan,joka paikasta meitä mopoilijoita ollaan ajamassa pois. Koulun pihallakin on tupakan poltto kielto
Hyvä juttu! Menee pahantekijät sivummalle. Saa nähdä viihtyvätkö koska sellä ei ole pahan teko kohteita, Vain puita voi raiskata ja hiekkaa pöllyttää.Kääntää kiviä.
- karkkari
Oikea paikka kirjoitti:
Hyvä juttu! Menee pahantekijät sivummalle. Saa nähdä viihtyvätkö koska sellä ei ole pahan teko kohteita, Vain puita voi raiskata ja hiekkaa pöllyttää.Kääntää kiviä.
Kuinka kauan menee ennen kuin on rampit ym. rikottu? max 1v?
- nainen koulukadulta
karkkari kirjoitti:
Kuinka kauan menee ennen kuin on rampit ym. rikottu? max 1v?
Puistolassa,joka on syrjässä. Veikkaan max 3-4kk eli yhden kesän.
Sitten kaikki on paskana.
- laitokseen vaan
Hemmetin häiriköt pipopäät, joilla housunpersauskin roikkuu polvissa. Nuorisorikollisia kaikki! Rampit pois heiltä ja kasvatuslaitokseen.
- Isänmaan vapaamatkus
Persvakofarkut,pipo päässä luokkahuoneessa,kiroilua,tupakkaa,kaljaa, siviilipalvelusta.
- Entinen virkamies
Pitää heillä joku paikka olla missä saavat kokoontua.
Puistolan ranta soveltuu siihen oikein hyvin. - :::::::::::JH:::::::
Mopon äänet ei häiritse ,eikä meteli kuuluu asuinalueelle.
- Itekkin joskus hulig
Mopon äänet, eikä melu kuulu asunalueelle ? Eihän semmoinen paikka luo nuorisolle viihtyisää ympäristoä ne tarvii huomiota ja kohteita tehdä sabotaasia. Puistolan ranta ei anna siihen edellytyksiä. Minä vanha jurtaani olen sitä mieltä. Tietenkin olisi hyvä jos ne viihtyisivät siellä pois pahoja tekemästä.
- Setämiess
Kyllähän se on juurikin niin,että mopopojat saa lähdöt hyvin nopiaan jos tulevat parkkiin häiriköimään/rikkomaan/sekoilemaan.
- Pitääkö itte ?
Kuka antaa lähdöt? Poliisaiko? Minä vanhana melkin häirikkönä en ole kuitenkaan hyväksynyt kaikkea, mutta kuitenkin kuka laittaa ruotuun ja mitä? Poliisiko? Minä joissakin asioissa olen vedonnut yleiseen järjestyksen pitoon, mutta sekään ei ole toiminut.
- Vako perceessä
Kävelkää sitten varovasti niitten sauvojenne kanssa. Mopo tulee takaa ja kovaa.
- arto hirvikärpänen
Tähän ei Hirvonen pysty!
- pete 16v..
Paras alue mopokokoontumiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760