yritän rakastaa ja sanon yritän koska en arvioi itse suoritustani, mutta minusta myös itseään tulee rakastaa. Jos kysyt ketä muuta tulee rakastaa, niin kerron, että kyse on silloin Jumalasta niin kuin Joshua D. Stone sanoo. Olen laittanut kaiken alitajunnan ohjelmoinnin uusiksi tajuttuani tekemäni virheen. Mieltymyksiä saa olla muttei riipuvaisuuksia. Saa ja pitää rakastaa, muttei saa olla riippuvainen. Kaunista päivää toivotan :)
Pyyteettömästi sinua n
5
293
Vastaukset
- kaunista sinullekin
Tuollaiseen olisi hyvä pyrkiä.
Onnistumisistani en uskalla mennä takuuseen, mutta pyrkimys hyvä.
joskus sitä vaan on hatarammalla pohjalla ja horjuu.
Kauniisti osasit ajatuksesi julki tuoda. Kuka sitten oletkaan? - ¤
Kaunista päivää Sinulle.
- Samaa mieltä
hyvin olet uudelleenohjelmoinnin saanut tehtyä jos näin kirjoitat. Hyvää päivää sinne myös.
- Solinaaaa
Nautinnollista päivää sinulle!
Syvällisiä ajatuksia. Kiitos! ; ) - lukijasi
osaat kyllä käyttää sanoja.
Koitan minäkin ottaa uusiksi ja olla tekemättä liian pikaisia johtopäätöksiä heikkojen lankojen varassa.
Silti omisin mielelläni tämän:)
En uskalla, mutta tahtoisin kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954