Näkyy tuo moottorikelkkailu HIERTÄVÄN etenkin noita hävinneitä "piipertäjiä"
Vaikka lumet on menneet menojaan, niin ITKU vain jatkuu aiheesta.
Kun teillämme saa iikkua jo muutenkin kaikenlaisilla moottoroituilla ajoneuvoilla,
kuten mönkijöillä-moottoripyörillä-mopoautoilla-laitomilla viritetyillä mopoilla sekä monella muulla laittomalla vehkeellä, miin miksipä ei sekaan sopisi myöskin nuo
MOOTTORIKELKATKIN---------laillisesti
Kyllä ne siellä pärjäävät siinä kuin muutkin pörisijät. Joka ei pärjää poistuu alalta.
Joka tiellä ajaa, sille vain koulutus päälle, ja rahat valtiolle.
Onhan maassamme kouluttajia, joka alalla. (ainakin olevinaan)
Loppuisi narina noista reiteistä, ja näin valtion tulot kasvaisivat polttoaineen kasvun merkeissä, ja muiden liikennemaksujen muodossa.
Meillä kelkkailijoillahan on sitä, millä laskuja maksetaan, jonka te narisijat (piipertäjät) näytte hyvin tietävänkin.
Siitä vaan lakiesitystä kehiin, ja homma pyörimään.
RAUHALLISUUS MAAHAN.
kelkatkin liikenteeseen.
"LYNKSI" OHJASTAJA
1
65
Vastaukset
- Jarimatti Latvalaho
Mielestäni moottorikelkoille tulisi sallia liikennöinti kesäisin moottoriteillä mielestäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242361Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3411940Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241846Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91649Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121012Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17970- 63845
- 55830
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2788