Näyttää traumoineen olevan palstalla.
ip : numerosta näkee.
'
Ehdotus: älkää vastatko siihen .
Itse laittaa vastauksiaan.
Vain yksi
17
70
Vastaukset
- valehtelija oot
ethän sinä raukka edes osaa tietokonetta käyttää, saati löytää jonkun ip osoitteen! HOHOHOOOHOHOOO:)
- Näkee nytkin
ip : numero on ihan julkista
Älä aina hauku noin hirveästi ihmisiä jopa nimeltä.
Kaikki me ja ne tekee parhaansa yhteisten asioittemme eteen.
Jotkut aina pääsee rahastaan härkisti enemmän.
Monet ei tule julki. Kaikki puolueet sitä harrastaa.
Muista käydä ulkonakin, vähän ulkoileen.
Ei nämä täätltä mihinkään katoa.
Turhaa jatkuvasti päivystät. - SalainenKepuagentti?
Ja sinä sen IP-numeroa täällä kyttäämässä.
(Stara?)- kaikkea sitä...
Eihän tuo kepuapina edes tiedä mikä on IP-numero.
- etelä-pohojanmaa
kaikki muut paitsi nää KGB-kepulit EIVÄT aja kuin omaa etuaan, muista viis! Mutta onneksi meillä on Kokoomus, SDP ja PerusSuomalaiset jotka ajattelevat KAIKKIEN Suomalaisten etuja!!
- HUPSISTA..,--
ONKOOS TÄÄLLÄ..
..Eteläpohjanmaalla muitakin kaltaisiasi (persuja) rajoittuneita yksisilmäisiä ruikkivia mulukkuja. Rakkovikako vai eturauhasvaiva on vaivoinasi.
Et ole raasu näköjään paljon saanut, niin mistäpä "LAARISTA" sitten parempaa antaisit.
- kerro heti!
Mikä on se IP-osoite?
- Salapoliisi...
Kapu-vaari@aliupseeri evp/Paloheinä
- OnTääTotuus
Ei kannata uskoa, koska kukaan ulkopuolinen ei sinun ip ositetta saa selville, tämä on taas tän kirjoittajan peloittelua!
- Meteorologi
Kepuli on saanut auringonpistoksen kapista ja mennyt sekasin. Mutta kun kapi on poissa palstalta, sillä on auringonpimennys ja hätä suuri, että nouseeko aurinko enää koskaan. Kyllä se nousee ajallaan ja tuo taas valoa yksinäisen kepulin synkkään pimeyteen.
- etelä-pohojanmaa
Ei toiminut maalaisliitto, Ei toiminut kepu..... nimen vaihto edessä ja uusi nimi on sitten Kehittyvien maakuntien Suomi eli KMS!!
- tunnustan
IP osoitteita ei saa kertoa kuin itse jos haluaa. Minun IP on 193.200.150.125
Saanko nyt sapiskaa ?- hemmetti!
Sinullahan on tili Sveitsissä!
- porhosika
Et saa. Keskustan rökäletappiosta trauman saaneita on palstalla muitakin kuin vain yksi.
- Iham helppoa
Olen kirjoitellut keskustelupalstoille ja olen siellä tullut tietämään, että kirjoittajat voi tunnistaa IP-numerosta. .
IP-numero, IP-osoite
Tietokoneen IP-numero on TCP/IP-protokollaperheen käyttämä numeerinen osoite, jonka avulla tietokoneet tunnistavat toisensa. IP-osoitteen avulla tietokoneet osaavat toimittaa sähköpostin oikeisiin osoitteisiin. - stara tietää taas:))
- Uudistunut-ukki.
Minun ip osoite on homoukki@juonenkylä.fi. Näin on näreet???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1057361
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985243Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163506Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253441Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352534Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3421472Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?541314