Sitkeän väitteen mukaan Nurnbergissä tuomitut natsirikolliset olisivat kituneet hirttämisensä jälkeen jopa 20 minuuttia ennen kuin kuolema heidän tuskansa lopetti. Tälläiset väitteet ovat täyttä huuhaata.
Mikäli teloitettujen niska ei heti murtuisikaan lähtisi tajunta muutamassa sekunnissa. Kiristynyt köysi estää veren (hapen) pääsyn aivoihin, koysi estää hengityksen, kaiken lisäksi pudotus on kuin potku päähän. Tajunta lähtee viimeistään muutamassa sekunnissa, mitä sen jälkeen tapahtuu on merkityksetöntä koska teloitettava on tajuton.
Ei tarvitse minua uskoa, kysyy keneltä tahansa lääkäriltä, natsirikolliset eivät kituneet kuin korkeintaan muutaman sekunnin. Tämä on lääketieteellinen fakta!
Natsirikolliset eivät kituneet
6
344
Vastaukset
Helvetinhyvä,jos onkituneet.
- miten neuvosto
Mites neuvostorikollisille sitten kävi. Saivat luodista eivätkä kituneet. Toiset rikolliset länsipuolella aloitti vielä Vietnamin ennen kuin kuolivat luonnollisen kuoleman.
- Näin se on
Vaikka ihmistä ammuttaisiin päähän ei sydän heti pysähtyisi, kestää yllättävän pitkään ennen kuin se on täysin pysähtynyt. Siksi on järjetön väite että niin kauan kuin sydän sykkii on tuskia, todellisuudessa syvä tajuttomuus.
- Kaasua natseille
Liian armeliasta, se sakki olisi pitänyt laittaa kuukausiksi äärimmäisen raskaaseen pakkotyöhön, päivittäistä pahoinpitelyä. Kun olisivat olleet aivan lopussa riisuttu alastomaksi ja kärrätty kaasukammioon. Koko paskasakista olisi päästy kerralla eroon!
- Tämä on totuus
Älä valehtele, kaikki kuvaukset teloituksista ovat samansuuntaisia, kuolinkamppailut kestivät joko pitkään tai erittäin pitkään, kituivat pitkään. Tämä on historiallinen fakta!
- haamu.
Miksi noin lievät tuomiot? Luulisi että natsit, etenkin keskitysleirien henkilökunta olisivat ansainneet ne kaikkein kauheimmat.
Minä olisin pitänyt herroja seinällä, pää-alaspäin pari kuukautta ja antanut herrojen kauhuissaan katsella kun heidän omia rikostovereitaan keitellään/paistetaan elävältä.
Muita aika karmaisevia tappotapoja olisivat tietysti vanhat tutut:
Teilipyörä
http://fi.wikipedia.org/wiki/Teilipyörä
Sahaaminen (minusta se kaikkein kauhein tapa kuolla)
http://fi.wikipedia.org/wiki/Sahaaminen
Juudaksen tuoli
http://fi.wikipedia.org/wiki/Juudaksen_tuoli
Espanjalaiset saappaat
http://fi.wikipedia.org/wiki/Espanjalaiset_saappaat
Peine Forte
http://fi.wikipedia.org/wiki/Peine_Forte
Strappado
http://fi.wikipedia.org/wiki/Strappado
Seivästäminen
http://en.wikipedia.org/wiki/Impalement
Suolistaminen
http://en.wikipedia.org/wiki/Disembowelment
Ihon poistaminen
http://en.wikipedia.org/wiki/Flaying
Kaikki edellämainitut taisivat olla inkvisition käytössä. Noh, ehkäpä vääräuskoisuus on paljon vakavampi synti kuin muiden ihmisten julma ja järjestelmällinen tuhoaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201081- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514