SINKKUTAPAAMINEN?

sinkkumiitti

Pitäisikö järjestää sinkkutapaaminen? Täällä Suoli24 palvelussa näyttää olevan paljon V-Suomalaisia seuranhakijoita.

12

562

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet Einstein

Hyvä idea! Kukaan ei ole tätä koskaan aiemmin keksinyt eikä järjestänyt!

• Kumppania etsivä

Eikä sitten tarvitse tarjoilla seurakunnan sinkkujuttuja!
      Niin tiivis sisäänpäinsuuntautunut sakki, että ulkopuolista katsotaan ja ihmetellään halveksivasti.
      Ikisinkkuja ovat kaikki. Ei tarkoituskaan pariutua.

Miten sen oikean sinkkutapaamisen voisi järjestää?

• yksin tietysti

"Miten sen oikean sinkkutapaamisen voisi järjestää? "

Kaikki menee yksistään oleskelemaan eri paikkoihin omassa rauhassaan.

Eihän niitä voi yhteen saattaa, kun sinkuuteen kuuluu se että ollaan yksin.

Pieni lauma voidaan tietysti hajauttaa ympäri kirjastoa räyhäämään siitä että haluavat olla hiljaisuudessa yksinään.

• Tsori

Sinkkutapaamisen ongelmaksi paljastuisi hyvin äkkiä se, että naiset eivät ole erityisen kiinnostuneita miehistä, joiden tietävät jo etukäteen olevan sinkkuja. Sen verran on tullut maailmaa nähtyä. Tapaamisessa olisi siis melkein pelkästään miehiä...

• pikkusika

Minä myös olen tutustunut seurakunnan sinkkutoimintaan,
      se todellakin on vaan ystävyysyhteyksien luomista.

• Miesystävä hakusessa

Sana sinkku onkin varsin harhaanjohtava.!
      Sinkku = ilman parisuhdetta oleva ihminen.

Olemme sinkkuja nuorina, ennen parisuhdetta/avioliittoa. Olemme sinkkuja erottuamme tai jäätyämme leskeksi.

Toivon, että aloittaja tarkoittaa meitä parisuhteen jälkeen yksin jääneitä. Ken meille oikean nimityksen keksiikään.

Yksineläjätapaaminen, yksinasuvien tapaaminen... ei kuulosta hyvältä nekään. Uusiosinkut, ei!
      Valitettavasti sanalla sinkku on niin negatiivinen vaikutus kaikille vielä parisuhteessa oleville, että pilkkaa saa kuulla kaikkialla.

Kumppania etsivien tapaaminen!
      Miltähän se kuulostaisi?
      Minä olen nainen, ja taatusti lähden mukaan "etsivätreffitapaamiseen" ;)

Ja tyrkyille ukkomiehille sinne sitten ehdoton porttikielto!

• Avioliitossa...

"Toivon, että aloittaja tarkoittaa meitä parisuhteen jälkeen yksin jääneitä. Ken meille oikean nimityksen keksiikään."

Miten olisi "uusiosinkku" tai kierrätyssinkku". Tai sitten voidaan profiloida sen mukaan että onko ollut sinkuksi uudelleen tulelmisessa aktiivinen vai passiivinen osapuoli, eli "karanneet" ja "jätetyt".

• Miksi koira älähti
        Avioliitossa... kirjoitti:

"Toivon, että aloittaja tarkoittaa meitä parisuhteen jälkeen yksin jääneitä. Ken meille oikean nimityksen keksiikään."

Miten olisi "uusiosinkku" tai kierrätyssinkku". Tai sitten voidaan profiloida sen mukaan että onko ollut sinkuksi uudelleen tulelmisessa aktiivinen vai passiivinen osapuoli, eli "karanneet" ja "jätetyt".

Nimim "Avioliitossa.." tiedoksi:
        - Olin aktiivinen osapuoli, ja otin eron seksuaalisesti passiiviseksi käyneestä miehestäni. Hän kun oli aktiivinen ainoastaan tupakoinnissa ja urheiluohjelmien katselussa. Sellaisesta kulissiliitosta lähtenyt Nainen.

En ole karannut enkä jätetty. Olen terveyttäni hoitava toimivaa parisuhdetta kaipaava nainen. (mikäli oma avioliittosi on kunnossa ei tarvitse tällaista keskustelua kommentoida lainkaan)

• En huolis sinua
        Miksi koira älähti kirjoitti:

Nimim "Avioliitossa.." tiedoksi:
        - Olin aktiivinen osapuoli, ja otin eron seksuaalisesti passiiviseksi käyneestä miehestäni. Hän kun oli aktiivinen ainoastaan tupakoinnissa ja urheiluohjelmien katselussa. Sellaisesta kulissiliitosta lähtenyt Nainen.

En ole karannut enkä jätetty. Olen terveyttäni hoitava toimivaa parisuhdetta kaipaava nainen. (mikäli oma avioliittosi on kunnossa ei tarvitse tällaista keskustelua kommentoida lainkaan)

Sen kuin sitten sormetat tai käy torilla kun uusi kurkkusato kypsyy...

• Löysinpä keskustelun
        En huolis sinua kirjoitti:

Sen kuin sitten sormetat tai käy torilla kun uusi kurkkusato kypsyy...

Eikä sua huolisi kukaan. Rööki vie erektiokyvyn, jos sulla sitä on ollutkaan! Pistää sut haisemaan yököttävälle. Viina tuhonnut aivosi............ Huh.

• Metu 102v.

Onko tämä etsivätreffi.................. poliisien ja yksinäisetsivien treffikutsu.
      Eikä mitään ikääkään ole, eli 18-102 vuotiaille.

Ei tää oo tärskypalsta.

• nainen -44v

todella hyvä idea..meitä eronneita on kuitenkin paljon,monesti työ ja lapset ym vievät energiaa niin paljon,että ei jaksa lähteä ravintoloihin tai muualle,missä voisi tavata vapaita miehiä..kuitenkin halu parisuhteeseen,ja toisen lähelle on kova.....täytyypä seurata mitä kivaa mahdat keksiä...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      27
      3019
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe