Ps3 banni

ps3friiikkkiiiiiiiii

Miten playstation networkista voi tulla bannit??

Jos lataa map packin esim mw2, black ops niin tuleeko siittä bannit.



Ja mitä ne käyttö järjestelmä sopimuksen on?

29

465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokupoikattrttrrrrrr

      hyvä kysymys

    • 34367467

      Kannattaa lukea PSN:n käyttöehdot alusta loppuun, en rupea selittelemään enempää.

    • minätasjgurofgtrgt

      mut voikko selittää plsss??

    • 465411

      täh saitko bannit kun latasit map packin ps3 storesta?

    • minätaasgrytt6gthyyt

      en saanu mut jos lataan niin tuleeko siitä bannit??

    • 4325325

      Ei jos ostit sen, tosin en tiedä maksoiko se.

    • trollaillaan

      ENSINNÄKIN sun pitää mennä ostamaan pelikaupasta ps3 store kortti sen hinta on 20 sekä 50 ja se on rahaarvokorttti siinä on tunnukset sillä tunnuksella kirjaudut ps3 storeen ja ostat itsellesi peleijä tai mw2 tai black opsin lisäosia. mä tein ainaki näin!

    • 9uhpoho

      niin psn cardilla voi ostaa storesta. kortteja saa kaupasta 20:n/50:n € arvoisia. voit myös maksaa kortilla. mutta psn on nyt poissa käytöstä niin ei onnistu. en kyllä tajua miksi luulet saavasi bannit tästä. sillä eihän niitä map packeja muuten hommata paitsi warettamalla. waretuksesta en tiedä jääkö kiinni ja tuleeko bannit.

    • minätaasjejejjejejej

      te joilla on map pack black opsiin niin onko teille tullu käyttöjärsestelmä hommaa ku kirjaudutte pleikkarin nettiin.

    • 525346gw

      hei ystävät yrittäkää nyt hankkia ne mapit tai lisäosat laillisesti ettei teit luokitella hackersiksi varsinki nyt ku sony on vitun vihainen!! :DDDDDDDDDDDDD

    • minätaas746595424544

      hankin map packin.

      MUTTA tuleeko siitä bannit jos on tullu käyttöjärjestelmä sopimuksia ja lataan sen.

      • 423543

        Puhut sellaisista joista en tajunnut?


      • 324423542
        423543 kirjoitti:

        Puhut sellaisista joista en tajunnut?

        En muuten suosittele että kyselet mitään noista sillä ne tulisi itse tajuta mitkä on laillisia ja mitkä laittomia, toista käyttistähän ei pysty enää asentamaan kuten tiedätkin. Jos kauheasti jää epäselvyyksiä niin ota yhteys Sonyyn.


    • htrtyrwwrwrewwwwwwww

      ai jollaki foorumin kautta sonyyn yhteyttä?

      • 5423543523

        Foorumin? Älä esitä tyhmää! Etkö sä todellakaan tiedä edes mistä ottaa yhteys sinne? No voi jumalauta sentään!


    • hyvänen aika

      Käyttöjärjestelmäsopimus? Mitä vittua? Ei tässä ole sellaisia!

    • minätaashehehehehheh

      5423543523 joo en oikee tiedä ku ei oo ps3 ollu kauan ees.

    • voihan nyt

      Jos tarkoitetaan vain ja ainoastaan hyväksymistä PSN:n käyttäjäksi niin siinä tulee se kun pitää hyväksyä se sopimus, eli tuo ei liity käyttöjärjestelmän puoleen ollenkaan.

    • hihatpalalalallalala

      ei helvetti :DDD

      KIRJAUDUIN sisään playstation networkkiin ja siihe tuli käyttö järjestelmä homma
      siis onko teilläki tullu tommonen???

      • joku vaan

        Se tulee vain kun kirjaudut ensimmäisen kerran, paitsi se voi tulla myös jos jokin niistä käyttöehtosopimuksista muuttuu mutta se on äärimmäisen harvinaista.


    • paitsi

      Tuolla käyttöjärjestelmällä ei ole mitään virkaa tässä.

    • kdneojfgkrtgfertgtyg

      aaa... kiitos.

      MUTTA kun hyväksyy sen niin kun lataa map packin storesta niin tuleeko bannit?

      • Kyllä....

        Ei tule jos lataat sen storesta kun se aukeaa, jos waretat eli lataat jostain muualta kuin storesta, banni pamahtaa jos Sonyn päässä huomataan ja ehkä ne palvelimet tunnistaa ne waretetut ja ilmoittaa ylläpidolle. Niissä waretetuissa kun on aina sama id-tunnus.


    • erfjoejroekjorejreoe

      Lataan storesta niin ei tule porttikieltoa ja ei haittaa vaikka on tullu käyttö järjestelmä homma ja on hyväksyny sen.

      • näin on

        Hyväksyt vaan ja lataat vain storesta nuo kaikki tarvittavat ja hyväksyt ne ehdot, asia on kunnossa.


      • lisäksi...
        näin on kirjoitti:

        Hyväksyt vaan ja lataat vain storesta nuo kaikki tarvittavat ja hyväksyt ne ehdot, asia on kunnossa.

        Toisaalta waretuskaan ei ole mitään helppoa verrattuna esimerkiksi tietokoneisiin jossa onnistuu liiankin helposti se waretus ilman banneja, ainakin useimmissa tapauksissa. Tosiaan, jos lataat kaikki storesta niin banneja ei tule.


    • ONNELLINENPOIKAAAAAA

      ok kiitos kaikkile jotka on auttanut!!!

      Kun pleikkari toimii ostan ps3 card menen storeen ja lataan uusimman map packin black opsiin (:

      • hyvä juttu

        Hyvä että ongelma ratkesi :)


    • pliispliispliiiiiiiis

      Bännätkää Veetiviljo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1499
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1126
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      47
      951
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      179
      835
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      720
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      605
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      578
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      541
    Aihe