Kreikka 800 milj e, Portugal 500 milj e, Irlanti ? Esp ? Belg? Ital ? ........Laskettu siten, että takuusummista ( 1,6 mrd ja 1,04 mrd ) menetetään 50 % maiden joutuessa vääjäämättä maksukyvyttömiksi eli velkasaneeraustilanteeseen. Mistä kuluista ne rahat leikataan todennäköisessä laman, taantuman tai vähintäänkin lähes 0-kasvun tilanteessa? Ei kai kukaan enää kuvittele läpeensä velkaantuneen Euroopan lähimpien 5-10 vuoden aikana saavuttavan mitää merkittävää kasvua jotain lyhyttä romahduksen jälkeistä pyrähdystä lukuunottamatta.
Tällaisia tappioita tulossa Suomelle:
Karmea näkymä edessä
2
131
Vastaukset
- ¤/¤/¤/¤/¤/
Euroopan rahoituskriisin puhjetessa, Suomen menetykset ovat vaatimattomat 50-100 milajrdia.
Mieti sitä tollo.- tsiljoonatuho!
Oletko oikein itse asian miettinyt?
Mistä näitä höynäytettyjä oikein sikiää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2593161Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.691221- 661153
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180938Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47856- 47799
- 60789
- 40691
- 45682
- 39658