Kreikka 800 milj e, Portugal 500 milj e, Irlanti ? Esp ? Belg? Ital ? ........Laskettu siten, että takuusummista ( 1,6 mrd ja 1,04 mrd ) menetetään 50 % maiden joutuessa vääjäämättä maksukyvyttömiksi eli velkasaneeraustilanteeseen. Mistä kuluista ne rahat leikataan todennäköisessä laman, taantuman tai vähintäänkin lähes 0-kasvun tilanteessa? Ei kai kukaan enää kuvittele läpeensä velkaantuneen Euroopan lähimpien 5-10 vuoden aikana saavuttavan mitää merkittävää kasvua jotain lyhyttä romahduksen jälkeistä pyrähdystä lukuunottamatta.
Tällaisia tappioita tulossa Suomelle:
Karmea näkymä edessä
2
121
Vastaukset
- ¤/¤/¤/¤/¤/
Euroopan rahoituskriisin puhjetessa, Suomen menetykset ovat vaatimattomat 50-100 milajrdia.
Mieti sitä tollo.- tsiljoonatuho!
Oletko oikein itse asian miettinyt?
Mistä näitä höynäytettyjä oikein sikiää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1026651KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3696221Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603093Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112574Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082225- 1251814
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341365Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340- 731237