Joo eli haen nyt keväällä hammaslääkikseen ja sisäänpääsy tuntuu suht. epätodennäköseltä. ONgelma on, että kutsunnoissa mulkerot pisti mut tammikuulle 2012, joten en voi mitenkään hakea ensi vuonna uudestaan. Niin oon ajatellu, että oiskohan sitä mahdollista enää aikaistaa heinäkuulle 2011? Tai jos en pääse kouluun ja tulee välivuosi, niin olisiko mahdollista lykätä armeijaa kesäksi 2012 sillä syyllä, että keväällä pitäisi lukea pääsykokeisiin? Kun jos joudun armeijaan tammikuussa, mulle tulisi kaksi turhaa välivuotta.
Ja mihin pittää ottaa yhteyttä jos haluaa lykätä tai aikaistaa?
Armeijan aikaistaminen/lykkääminen
seppo 523
5
931
Vastaukset
- Gone. .
AAAAaaaa jajaja HAHAHA! Gona 0 päivää jäljellä!!!!!
Muhahahaha!!!! - ====
Ota yhteyttä paikkakuntasi sotilaspiiriin.
- Siis näin
Siis se paikka, johon otetaan yhteyttä, on aluetoimisto. Jos sinulla ei ole mitään väliä, mihin päädyt, voi hyvinkin olla mahdollisuus päästä kesään. Nyt tuskin on paikkoja, mutta kannattaa kysyä juuri ennen (1-2vko) palvelukseen astumista.
Ihan turha muuten ruikuttaa noita aikoja. Jos haluaa varmasti kesään, niin aina voi hakea kesällä alkaviin erikoisjoukkoihin - ja päästä sinne. - r3425
Aluetoimistoon!!!
- googlaa...
puolustusvoimat niin löydät oman aluetoimiston
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3365351Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841885Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141581
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181543seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241464Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413