Moi :) Olen kohta 19-vuotias miehen alku Kuopiosta ja haluisin tutustua lähialueen tyttöihin ihan rennoin mielin aluksi. Olen noin 180 pitkä, rotevahko mutta myös lihaksikas, täysin raitis ja tupakoimaton. Harrastan lenkkeilyä useita kertoja päivässä ja muutenkin liikuntamakuni on todella laaja. Soittelen myös kitaraa ynnä muita soittimia ja teen musiikkia tietokoneellakin. Osaisinkohan kuvailla luonnettani hmm.. Olen hyvin rauhallinen, pidän syvällisistä keskusteluista ja pohdiskelen usein melko tieteellisiäkin juttuja. Osaan olla myös huumorintajuinen. Pohjimmiltaan olen todella hyväsydäminen ja haluan maailmaan rauhaa sekä hyvyyttä.
En pistä tähän kauhesti kriteereitä mutta olisi kiva jos olisit myös jonkin verran urheilullinen niin olisi sitten jotain yhteistä kiinnostuksenkohdetta :) Mikäli myös tunnet olevasi luonteeltasi samantyyppinen kuin minä niin laita meseä tai sähköpostiosotetta, vastailen kunhan kerkeän ;) Kerron sitten itsestäni lisää myöhemmin.
Vielä loppuun sanon, että etsin siis ensisijaisesti sitä unelmieni neitoa jakamaan elämää kanssani, enkä mitään hetken huumaa :) En ole kuitenkaan missään nimessä heti alkamassa mihinkään vakavaan. Tärkeintä on miettiä asiaa kunnolla ja katsella onko tässä kyseessä nyt se oikea ihminen. Ja jos tuntuu ettei mitään erikoisempaa tule niin kaikki kaveritkin ovat tervetulleita, elämäni on kuitenkin aika yksinäistä :)
Tyttöystävää tai kavereita?
6
294
Vastaukset
- POISONCANDY
No moro ! Mistäs päin oikein oot? Ite oon täältä Itä-Suomest, ja oon 16-v tyttö.
- Hehe :P
Moi! Tuossahan se luki: Kuopiosta ;) Mut mielellään siis etin ihan tästä läheltä koska tuo matkustelu on mulle vähän vierasta puuhaa :P
- POISONCANDY
Ai sepä mukava kuulla :) No bad ! täs sähkis: [email protected]
Ja sryvähä sokee olin ku en huomanna lukee tota : DDD - POISONCANDY
Ja mesen annan sit sähköpostis. Ja kerron kans ittestäni enemmä.
- kyltecoc
heippa! tässä oisi minun. [email protected]
- ääääääähhh
vaikutat mukavalta ja itekin asun kuopion lähellä, n.60km kuopiosta mut taidan olla sulle liian nuori... eli tää kommentti li turha mut en voinu olla kirjottamatta.. jess...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446