Olen tässä hirveästi miettinyt poikaystävän käytöstä. Hän on siis skorpioni, minä vesimies (nainen). Jos iällä nyt mitään väliä on, niin kolmenkympin kieppeillä ollaan molemmat.
Ollaan puoli vuotta oltu kimpassa. Meillä oli ensimmäinen isompi riita tuossa kuukausi sitten.
Sitä ennen skorpionimieheni oli aivan ihana, toi kukkia, huomioi minua tosi paljon, halaili, kehui kauniiksi jne. Aivan uskomatonta, ikinä en ollut yhtä ihanaa miestä tavannut.
Oli se ensimmäinen riita silloin kuukausi sitten, se sovittiin kyllä ja kaiken piti olla hyvin. Riita ei tavallaan ollut kummankaan vika, tai siis pitäisikö sanoa että se oli molempien vika... Se saatiin sovittua kuitenkin, joten mitä väliä sillä on.
Mutta sen jälkeen kaikki tuntuu olevan toisin. Ihan kuin poikaystäväni olisi hirveän pitkävihainen. Vietetään kyllä aikaa yhdessä ihan niin kuin ennen, mutta mikään ei ole kuin ennen. Kai se pääsyy on se että minua ei huomioida enää samalla lailla. Kysynkin nyt, onko tämä tuttua? Millaisia kokemuksia teillä on skorppareiden riidoista? Ovatko he pitkävihaisia?
Skorpparit & riitely
42
2784
Vastaukset
- NainenM
Ei ole pitkävihainen tämä mun skorppari. Osaa olla kyllä ilkeä kun sille päälle sattuu. Mutta Piikittelee vai sanoisko pistelee sanoilla asioista. Meillä kans ollut joskus kovakin riita. Hän ei vain myönnä tekemisiään :( Vaikka selvästi syy olisi hänessä. Riita johtuu usein hänestä ja hänen tekemisistä.
Alkuun minustakin tuntu että minua huomioitiin, Nyt ollaan oltu vuosi yhdessä ja huomioiminen on jäänyt vähemmälle. Kyllä sitä huomiota saa yleensä joku muu kuin minä. - Narsistista eronnut
Tietysti alkurakkaus laimenee jossain vaiheessa ja sitten varoittaisin, ettei mies ole narsisti, joka haluaa omalla toiminnallaan itselleen ihailua. Ja nyt kun on tullut takapakkia, niin muuttuu toisenlaiseksi. Vaikeata on, jos ei pyytettömästi pysty olemaan.
- narsku <3 narsku
Silloin se on pahinta kun nainenkin on narsisti ja syyttää miestään ettei tämä kestä mitään.
- saariston mies
Hei. onko tuollaista? Voisit silti yrittää seuraavaa...ryhdy dominantiksi seksipedoksi ja sido miehen käpälät sängyn päätyihin kiinni ja peitä miehen silmät jollakin. Vedät vain housut nilkkoihin ja istut päälle... Tuollaisesta miehet tykkäävät. Jollei mies kestä tuota niin sitten ei kuulemma kelpaa naiselle. Tuo kun on ns. miehen koulutusta ja sillä tavoin mies oppii kunnioittamaan naista ja saa molemmat nauttia toisistaan. Joten kokeilepa!
- 131313
Minullakin skorpparimies, mutta ei todellakaan pitkävihainen. Riidat unohtuu samantien ja ollan niinkun ei olis mitään koskaan ollutkaan.
Tosin sitä huomiota saa kyllä ihan hakemalla hakea ja niin on ollu ihan alusta asti. Kahdeksan vuotta ollaan yhdessä oltu. - Tyhmästi rakastunut
Kuulostaa tutulta...
Olen myös vesimiesnainen ja ex kumppanini skorppari. Aluksi kaikki oli aivan ihanaa. Olin ihana, kaunis, älykäs, seksikäs jne jne... Sitten tuli vaihe jolloin räjähdykset hänen puoleltaan ilmestyivät kuin äkillinen ukkoskuuro. Täysin arvaamattomasti. Sitten olinkin jo jotain aivan muuta kuin ihana, kaunis jne. Ja alkoi myös fyysinen uhkailu. Kestin kaikkiaan puolitoista vuotta. Ystävät tukivat ja auttoivat irtaantumaan suhteesta. Nyt pärjään hyvin itsekseni.
"Siperia opetti". - aikuinen vaakanainen
Skorppareista horoskooppimerkkinä ei juurikaan ole kokemusta, mutta eikös joku Einstein ole sitä tutkinut, että oli merkki mikä hyvänsä, ihastuminen ja rakastuminen kestää n. puoli vuotta, jonka jälkeen se huomioiminen vähenee tai pahimmassa tapauksessa loppuu kokonaan!
Itselläni oli aiemmin neitsyt-mies, itse olen vaaka, joka osasi kyllä olla ilkeä ja tunsinkin liitossa ( 6 v. ) jopa henkistä väkivaltaa.
Nyt, kun olen uudessa suhteessa, joka on kestänyt vasta kuukauden, en uskallakaan enää täysillä nauttia rakastumisesta ja huomioimisesta, koska sen tietää loppuvan ehkä viiden kk kuluttua! Niin epävarmaksi voi tulla epäonnistumisien jälkeen.
Nyt olemme kummatkin vaakoja ja tietenkin suhde on tällä hetkellä ihana,mutta...!?
Toivotan kuitenkin kaikille rakkaudentäyteistä kesää ja otetaan toisemme huomioon merkistä riippumatta! Niinkuin nykyinen mieheni sanoi, hyvä ihmissuhde on katoava luonnonvara, siitä täytyy pitää kiinni ja vaalia sitä :) - skorppari itekin
No skorpparit on yhtä tulta ja leimausta suuttuessaan, mutta se menee ohi yhtä nopeasti kun alkoikin. Paitsi, jos riita oli hänelle arasta aiheesta, silloin menee aikaa välien uudelleen lämpenemiseen.
- neitsyt & skorpioni
Selvästi on joku asia jäänyt kaivelemaan riidassa häntä. Skorpparin on joskus vaikea avautua, mutta nosta kissa pöydälle ja kysy suoraan. Tarpeeksi jämäkästi, että saat keskustelun auki. Skorpparille riittää joskus tosi mitättömältä tuntuva syy mistä möksähtää. Olen oman skorpionimieheni kanssa ollut joskus myös aivan kuutamolla, että mikä nyt on. Vasta tarpeeksi sitkeän tivaamisen jälkeen on kyennyt avautumaan ja asiat on saatu selvitettyä. Sen jälkeen on taas ollut oma, huomaavainen itsensä.
- ......Scorpion......
"Riita johtuu usein hänestä ja hänen tekemisistä."
Se on helppo vierittää syyt toisen niskaan, kun ei nähdä vikoja itsessä,tappeluun/kinasteluun tjsp vaaditaan aina kaksi ihmistä, yksin on kovin vaikea tapella.
"Nyt ollaan oltu vuosi yhdessä ja huomioiminen on jäänyt vähemmälle. Kyllä sitä huomiota saa yleensä joku muu kuin minä."
Monilla tuntuu olevan samat " huolet ", alkuaikojen kiima ja huuma pitäisi sykkiä loppuelämän, eikös tässä nyt ois käynyt niin,että suhteesta on tullut vain arkipäivää ? Ja ilmeisesti mustasukkaisuuttakin...
Ja tässä kohtaa mä nyt kerron olevani mies, skorpioni ja mä puhun vaan omasta puolestani
Molemmat tyttöset tässä vierittää syyn vain ja ainoastaan miehen suuntaan , kumpikaan ei myönnä,että heissäkin voisi näitä virheitä olla.
Molemmat kaipaa huomiota, mutta ehkä pitäis tarkastella taas itseään...jos nuo kyseiset herrat näkevät teissä saman,minkä mä nään jo pelkän tekstin välityksellä, niin en ihmettele tilanteiden kehitystä tuohon suuntaan.
Herääkin kysymys,että oletteko pelkästään huomion kipeitä ? Läheisriippuvaisia ?
En mä viitsi teitä enempää neuvoa,jokaisen pitäis osata tehdä ne asiat itse, mutta anteeksipyytämällä vois päästä jo alkua pidemmälle, NainenM:llä tosin edessään paljon enemmän..loukattu skoprioni muistaa ja piikittelee,mutta asioista puhumalla ja se oman virheen myöntäminen on iso askel toiseen suuntaan.... - skorppari itekin
"loukattu skoprioni muistaa ja piikittelee"
Juu, tunnustan! - Kuulostaa siltä että
riita ei välttämättä ole kokonaan sovittu tai jokin jäi vaivaamaan.
- JHFFFFF____
Suhteet ovat aina ihanii ja kivoi aluks. Ei pysty pitämään näppei erossa toisistaan. Mutta ajamyöden se muuttuu. Ja riidatkin alkaa tekee tuloaan suhteeseen. Joillakin se on merkki, että tunteet ja välittäminen on toista kohtaan kova. Ja eivät osaa muuten näyttää tunteita toista kohtaan.
Mutta mikä suhde se olis, jossa ei olis ollenkaa riitelyy tai välillä riitelis?
Koska riitely yleensä parantaa suhteen lujuutta.
Ei se oo kyllä kiva, jos kokoajan riitelis. Silloin on jommassa kummassa vikansa, tai sit molemmissa. Ja voisi alkaa miettii, että onko järkee jatkaa suhdetta ollenkaa. Vai olisiko mitään keinoja pelastaa suhde tai parantaa omia paheitansa.
Kukaan ei ole täydellinen! - kauris nouseva skorp
Skorpionit ovat mitä viehättävämpiä ihmisiä kuin ihmissuhde on hyvä ja tuo heille niitä positiivisia tunteita. Sen sijaan jos negatiiviset tunteet saa vallan, niin pitkävihaisia, kaunaisia ja kostonhimoisia.Minulla on yksi pitkäaikainen miestuttava joka on skorpioni ja vielä nousevalta merkiltään skorppari. Hänen myötään olen alkanut uskoa, että horoskoopeissa voi ollakin jotain perää. Tuon tyypin kanssa on parasta olla hyvissä väleissä. On ystävänä mitä parhain, seuramiehenä aivan huippu, lojaali ja luotettava. Sen sijaan niiden ihmisten kohtalo jotka ovat joutuneet hänen "piikkiinsä" ei ole kummoinen. Aivan varmasti tasoitus ei riitä vaan kohde on nuijittava niin maanrakoon että katuu syntymäänsäkin (hiukka liioiteltuna vai onko?). Useita oikeusjuttuja meneillään, haastaa sumeilematta käräjille. Malttaa odottaa kunnes pääsee iskemään, kostaa aivan varmasti. Omakohtaisesti voin sanoa, että riitelin hänen kanssaan v. 2001 tulisesti ja sanasäilä heilui varsin terävästi. Asia on muuten sovittu ja myönsi jopa virheensä, mutta unohda ei. Ei unohda että olen häntä sättinyt ja haukkunut, ei ikinä! Skorppioneja tunnen muitakin. JOskus tulee kyllä mieleen heidän intohimoisia mielenliikkeitään seuratessa, tulisiko jopa joku psykdg. kyseeseen. Jokatapauksessa parhaat suhteeni olen elänyt kyseisen merkin kanssa. Elämässä pitää olla särmää!
:)- edellinen vielä
Ai niin ja tämä pitää vielä sanoa. Jos joku on eroottisesti puoleensa vetävä ja seksuaalisesti voimakas, niin skorpioni ja se pitää myös tuon miehen suhteen paikkansa. Kun hän tulee paikalle, niin nainen on joko sokea, kuuro tai muuten pahasti aistivammainen jos ei häneen kiinnitä huomiota. Ei kaikkein uskollisinkaan taida skorpioni olla :)
- vesimies2000
Aurinkoskorppareissa ja noususkprppareissa on aika paljon eroja,
tosin tuo pitkävihaisuus ja piikittely käy molempiin.
Nousumerkkinä(joka katsotaan kellonajasta syt.hetkellä) on tuo merkki
vielä voimakkaammin esillä, ja tietynlaiset piirteet.
Kahden ihmisen kartoilla, sopiakseen pitemmän päälle yhteen,
pitäisi löytyä enemmän rakentavia, kuin kasvattavia aspekteja.
Esim.
- hyvä aspekti aurinkojen välillä
- hyvä aspekti kuiden välillä
- hyvä marsin ja venuksen välillä
- hyvä nousumerkkien välillä
tässä vaan pintaraapaisu, mutta voi itsekin tutkia kirjoista,
ja opetella asiaa.
Jos löytyy pelkkää neliötä ja oppositiota, suhteesta tulee liiaksi
kuluttava ja riitainen, ns. ihmiset eivät ymmärrä toisen tapoja ja
ajatusmaailmaa.
Kun, kuten on tullut jo täällä mainittua, muutenkin suhteen eteen
pitää tehdä "töitä", ettei pääse väljähtymään ;) - kauris nouseva skorp
vesimies2000 kirjoitti:
Aurinkoskorppareissa ja noususkprppareissa on aika paljon eroja,
tosin tuo pitkävihaisuus ja piikittely käy molempiin.
Nousumerkkinä(joka katsotaan kellonajasta syt.hetkellä) on tuo merkki
vielä voimakkaammin esillä, ja tietynlaiset piirteet.
Kahden ihmisen kartoilla, sopiakseen pitemmän päälle yhteen,
pitäisi löytyä enemmän rakentavia, kuin kasvattavia aspekteja.
Esim.
- hyvä aspekti aurinkojen välillä
- hyvä aspekti kuiden välillä
- hyvä marsin ja venuksen välillä
- hyvä nousumerkkien välillä
tässä vaan pintaraapaisu, mutta voi itsekin tutkia kirjoista,
ja opetella asiaa.
Jos löytyy pelkkää neliötä ja oppositiota, suhteesta tulee liiaksi
kuluttava ja riitainen, ns. ihmiset eivät ymmärrä toisen tapoja ja
ajatusmaailmaa.
Kun, kuten on tullut jo täällä mainittua, muutenkin suhteen eteen
pitää tehdä "töitä", ettei pääse väljähtymään ;)Mielestäni kuitenkin ei kannata tehdä yksittäisestä ihmisestä kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä pelkän horoskooppimerkin perusteella. Ihmissuhteet on niin monen tekijän summa. Astrologia on kuitenkin hyvin mielenkiintoista ja toisaalta tulee mieleen, kuten tämän minun skorpioniystävän kohdalla, että jotain perää näissä jopa voi silti olla. Hän on sellainen kuin yleensä skorpionia luonnehditaan. On hän tosin paljon muutakin. Parisuhteessa en ole hänen kanssaan koskaan ollut enkä ole tuntenut mitään vetoa siihen. Meillä on sellainen keskinäinen ystävien ymmärrys myöskin huonojen päivien kohdalla, mutta parisuhteena ei toimisi. Riittää kun sivusta niitä suhteita seuraa ja sekin jo "hengästyttää".Avoimin mielin eikä liian tiukkapipoisesti näihin kannattaa suhtautua ainakin näin maallikkona. Ne jotka ovat paremmin perillä voivat valistaa sitten enemmän tai antaa niitä linkkivinkkejä. Aurinkoista päivää! :)
- monoveronen66
Ja hevonsontaa koko horoskooppi,jos kemiat kohtaa se on siinä,ei siinä katsella mikä on horoskooppi.Riitoja tulee aina niistä pitää vaan selvitä.
- titityytii
"Jos kemiat kohtaa, se on siinä."
Niimpäs onkin. Ainakin pariks viikkoa =)
- astrologia = roskaa
Minä olen skorpioni. En usko kuitenkaan astrologiaan millään tasolla. Astrologia on pelkkää roskaa.
Ja minä en ole lainkaan samanlainen kuin tuo miehesi, mikä jo sinänsä todistaa astrologiaa vastaan. - katso peiliin
Aika itsekästä puhetta,sinä odotat vain huomiota jne...jospa hän on kyllästynyt sinun paapomiseen.Epämääräistä puhetta riitelystä....luulenpa että salaat oman osuutesi asiasta.Skorpparit ovat hyvin intuitiivisia ihmisiä,he näkevät usein senkin mitä ihmiset salaavat.Et ole rehellinen ja se vaivaa häntä.Suhteet on kahdenkauppoja!Mitä tulee pitkävihaisuuteen,tunnen monia muita horoskooppi merkkejä,jotka ovat todella pitkävihaisia.(en usko kylläkään merkkeihin,suosittelen ihmiseen tutustustumista ennemmin,jos asettaa jonkin merkin,tulee ennakkoasenteita ym sontaa)
- mk
Itse skorppioonimiehenä pitää paikkansa mutta itse en riitele juurik koskaan koska se on ajan hukkaa ja satsaan puolisooni 110% ja on hän minua kattellut jo yli 20v mutta jos minulle tehdään kaltoin niin viha on pitkä ja esim yksi naapurin lapsi leikki meidän lapsen kanssa molemmat tyttöjä ja niille tuli keunumisesta erimielisyyksiä ja meidän tyytö keinu ja toinen tyttö halusi samaan keinuun ja meidan lapsen jalka osui toisen tytön kehoon ja siitä kauhea riitä ja tämän naapurin lapsen äiti meni soittamaan pikkakunnan sosiaalitoimen lastensuojeluun niin siihen loppui meidan ystävyys kun seinään ja en päivää sano ja joskus kun sopiva tilaisuus laitan sen tytön isää turpiin niin helpottaa.
Koskaan en tätmänkaltaista asiaa voi enää sopia. Puolisoni on kanssani samaa mieltä asiasta. - Satanen_lompsasa
ON IHAN YX-HAILEE joku horos-jotain.. Se uskoo vaikka pukin sarveen, joka niin haluaa. "Naorattaa ja toiseskseen siälittää" tollanen HUU-HAA-HÖÖ-JOO -meininki.
No. Ajanvietteeksi voi jotain hörhöjen kirjottamaa muka-horrosskoppija lukea, muttei sillä ole kärwäsen paskan vertaa todellisuusperää.
Jos mulla olisi lompsasa satanen ja mie sen sieltä voisin ottaa hyppysiin ja laittoo takasin, uskosin mie, että mulla olis se satanen. Jos joku sanoo uskovansa, että sillä on satanen, muttei sitä ole näyttää, en varmasti usko, että sillä olis satanen.
Sama näisä horojenkoopeisa: Ei ole konkretijaa eikä toteennäytettävää. Mie voin laatia nykytekniikalla titskarin puppukeneraattorilla vaikka sen miljuuna erilaista sellasta ja ne menee köpsiin, kuin kuuma veitti voihen.. Yheksän hyvvää ja kaheksan kaunista voin luvata ihan millon vaan. EIKÄ KUKAAN VOI SYYTTÄÄ!
"Se on tähtiihen kirjuutettu, minkä paperile latasin". Mäne täheltä kysymään. Eihän sitä mualimanloppuvakaan tullunna, vaikka sen pit tulla just viime lauvantaina. Miks ei se niin ollukkaan?- "Tähtitieteilijä"
No tässä oli oikeaa asiaa vaikka murteesta ei meinannu saaha selevää Erkkikään!...
Astrologia ja horoskoopit on ihan täyttä huuhaata, älkään nyt hyvät ihmiset uskoko moiseen paskaan!... horoskooppimerkistö on keksitty n. 2000 vuotta sitten eikä muutenkaan pidä enää paikkaansa!
Käykääpä huviksenna tarkistamassa ns. "oikea" horoskooppimerkkinnä, sivulla www.ursa.fi/auringonsijainti, sieltä saatte tietää oikean horoskooppimerkkinne!
Esimerkki:
Kaveri on syntynyt 2.7.1956 ja "luulee" olevansa rapu!... mutta mutta, kun katsoo ym. osoitteesta ns. "oikean" merkkinsä, se onkin kalat!... siis mitä helvettiä, miten niin?
No, ym. sivuilla selostetaan hyvin tarkkaan mistä "virhe" johtuu!
Kaiken maailman "kuuhullut" ja muut sekopäät laatii ennusteita ja sitten löytyy iso määrä ihmisiä, jotka poloset uskovat niihin!
21.12.2012 tulee kait seuraava maailmanloppu, mikäli uskomme "ennusteisiin" kuten mm. Mayat, Nostradamus, yms. ovat ennustaneet jo kauan kauan sitten!
Ja paskat sanon minä, mulla on tietsikalla käytössä Microsoftin Outlook-sähköposti ja sen kalenteri yltää paljon kauemmas, joten luottasin enemminkin siiihen kuin noihin aikaisempiin "ennustajiin"!!!
Kyllä minäkin kuulen tuon tuostakin että miksi en usko astrologiaan tai horoskooppeihin vaikka olen aktiivi tähtiharrastaja ja tähtiyhdistyksen johtohenkilöitäkin!... Juuri siksi!
Tähtiharrastus tai tähtitiede perustuu tosiasioihin ja mitattavissa taikka havaittavissa oleviin faktoihin aivan samoin kuin maapallon ikä ja esim. ihmisen evoluutiokin, siinä ei kuulkaa ole tilaa "astrologi/horoskooppi" huuhaalle!
Mitä taas tulee ihmisten väliseen kanssakäymiseen, miehen ja naisen sekä fyysinen että psyykkinenkin ero nyt vain on tosiasia ja asia jota ei voi muuksi muuttaa, on turha yrittääkään sitä mutta se ei tarkoita sitä ettemmekö me miehet ja naiset voisi tai pystyisi elämään harmoonisessa rinnakkaiselossa!
Pitää vain oppia hyväksymään oman ja puolisonsa eroavaisuudet ja yrittää sovittaa ne yhteiset asiat kulkemaan sovussa ja antaa tilaa eroavaisuuksillekin, ellei se onnistu niin silloin on pareen pistää ns. "kantapäät vastakkain" ja jatkaa etsimistä!
Kun kysyin kerran eräältä muusikkotuttavaltani että milloinkas meinaat vakiintua?... hän vastasi.
- Maailmassa on n. 3 miljardia naista, kyllä niistä se yksi on tarkoitettu minulle kumppaniksi, hän sattuu kohdalle sitten kun aika on sopiva!
Osaatteko asiaa enää paremmin kiteyttää???
- Älä suututa skorppar
En tiedä skorppionin pitkävihaisuudesta, anteeksi voi antaa, mutta unohda ei koskaan. Mottona lienee, kosto on parasta tarjoiltuna kylmänä.
- Kokemusta on
On kokemusta aika paljon skorppioonimiehestä ja sanon, että sellainen on kaikkein hankalin kaveri naiselle. Todella alussa on erittäin fiksu, mutta kun vähän aikaa menee, niin muuttuu..... ja paljon. Mitä pitempi suhde on, sitä hankalammaksi tulee.-Joten varovaisuutta sinulle nainen
- VAAKANAINEN TYPERÄ..
Typerin merkki todellakin on vaaka ja nainen.Tuttavapiiriini kuuluu eräs ylensyönyt vaakamuija joka on niin itseään täynnä että voi,voi.Mitään kehumista hänessä ei ole,mutta silti kulkee sieraimet pystyssä kuin sika.Syökin kyllä kuin sika.Ilman äitiään ei tule toimeen päivääkään vaikka on pian viisikymppinen.Täysin epäonnistunut yksilö.
- öufd
Olette kyllä tosi pihalla jos uskotte johonkin horoskooppeihin. Lopettakaa hourimasta ja palatkaa takaisin tähän reaali maailmaan.
- nippelisnappelis
Astrologia on ihan realistista.
Voisitko hiukan avartaa katsantokantaasi.
On liian helppoa sanoa: roskaa.
- MoodPlox12
Unohtakaa astrologia ja tarkastelkaa puolisoanne ihmisenä, ei minkään taikauskon lasien läpi!
Jos te peilaatte elämäänne horoskoopilla tai astrologialla, te ette huomaa puolisonne/lähipiirinne muita puolia. - vesimies2000
No. Selvennys:
En minäkään lähtisi kenenkään merkkejä kyselemään,
jos olisi kyse yhden illan "hoidosta".
Koska hyvin usein "kemia pelaa" ja ihastuu päättömästi
ja perusteellisesti ihmiseen, joka pitemmänpäälle
onkin ihan "vähiten sopiva" itselle.
Aurinkomerkki pelkästään kertoo vain rajallisesti ihmisestä.
Ei uskontoa, ei taikauskoa.
Matematiikkaa! - nahkakolo
Hahah, ite oon parin skorpparin kanssa pyörinyt aikoinani. Oli kyllä sellasia tyyppejä, ettei ihan heikkohermosen tai vähemmän tarkkaavaisen kannata lähtee haastamaan niitä. Samoja piirteitä huomasin molemmissa skorpioneissa, hyvinkin paljon. Tosin itse hyvinkin kriittisenä ja tarpeen tullen ilkeänä neitsyenä (pakko lisätä, horoskoopiltani siis) pärjäsin mitä parhaiten. Kostonhimo näillä miehillä ainakin kyti ihan selvästi jossain pinnan alla. Mutta olinpahan ovelampi ja nauroin ne viimeiset ja parhaat naurut..en siis mitenkään kehuskele ;D
Loppujen lopuksi kannattaa kuitenkin tarkastella läheisiään ihan vaan ihmisinä, horoskooppimerkin avulla ite ainakin otan vaan asioita huomioon, enkä käytä sitä mihinkään ylenpalttiseen analysointiin. Kaikki ei todellakaan ole samanlaisia, vaikka oliskin sama horoskooppi. - skorpparinainen
Ite skorpparina (ja naisena) haluan sanoa sen verran, että suutu en helposti, mutta kun suutun niin siinä on sitten pois alta risut ja männyn kävyt. Ja pitkävihaisuus kuuluu myös tähän.
Tee pahaa minulle tai läheisilleni ja tunnet sen kyllä nahoissasi. - SkorpioniKuu
Minulla on Kuu Skorpionissa ja olen todella pitkävihainen. Mutta mielestäni vain hyvästä syystä, en ihan minkä sattuu yhdentekevän seikan vuoksi tai varsinkaan muodon vuoksi.
- skorp23
Skorpionit, varsinkin miehet on pitkävihaisia. Asia haudotaan sisällemme ja ulospäin näytämme asian olevan hyvin ja miltei unohdettu. Kun asia on joskus koskenut sydäntämme, sen jälkeen ei ole paluuta onnellisuuteen tai toivottuun suhteeseen. Kosto tai tasapeli vähintään helpottaa mieltä. Mutta sitten ei ole tulevaisuutta, vaikka olisikin tulevaisuutta, ei kestäis ikuisesti. Vuosia, mutta lopputulos aina petos ja kunnolla irtaantuminen rakastetusta.
- rapuviisautta
Skorpioni _on_ pitkävihainen. Hankalaksi homman tekee se, että skopu ei pysty tunnustamaan kenellekään olevansa väärässä. Sen takia sovinnot eivät onnistu ja skopulle jää asia kaivamaan.
Toisaalta on tunnustettava, että skoput ovat usein oikeassa, mutta ei aina tietenkään. Se, että skopu huomaa olevansa alakynnessä, tekee sinusta hänen vihollisensa, ja sitä hän nyt sinulle vihoittelee, että saisi jälleen ykkösaseman.
Jos haluat häneltä edelleen kukkia ym, niin asettaudu eteiseen selällesi kynnysmatoksi. - kokemusta on
Jos epäilette partnerianne, käykää ennustajalla, saatte selville pettääkö vai ei. Vittumaista kyllä mutta epäilijät voivat käydä kysymässä mikä on totuus
- mie vaan
Riitaan tarvitaan aina 2, mutta sitä ei ole pakko haastaa. Horroskoopit on pelkkää taikauskoa.
- ..
astrologia on pahasta älkää ihmiset menkö uskomaan sellaiseen se on leikkimistä pahoilla vomilla
Välttäkää horoskooppeja, noitia ja selvännäkijöitä ne ovat saatanasta eivätkä todellisuudessa tiedä mitään Valitan mutta ei ole mitään horoskooppimerkki-riippuvaista luonteen ominaisuutta. Merkkien määrittelemisen ajoista ovat 'eläinrata' -kuviot liikkuneet parin merkin verran. On vain ei kriittisten ihmisten päähän lapsuudesta painettuna että: Olet skorpioni, olet neitsyt, leijona, ym muuta höpön höpöä. Varsinaiset psyykkiset luonteenpiirteet ovat paljon parempi arvion perusta. Pitäisi kuitenkin kiinteästi tutkia miestä ainakin viisi vuotta ennenkuin ulkopuolinen sanoo mitään.
...Valistunut arvaukseni on että ko. riidassa koskettiin johonkin arkaan kohtaan.
Nyt alkaa siltojen rakentaminen, vahinkojen korjaaminen.
Ihminen on niin monen muuttuvan tekijän summa että vain ihmeen, järjen ja tunteen avulla purtemme välttää pahat karikot.
Niinkuin sattumalta tavattuani ihanan elämäni naisen 53 vuotta sitten tässä tuurilla seilataan myötäsessä.- skorpionista eronnut
skorpionit ovat pitkävihaisia ja pisteliäitä ne eivät unohda koskaan riitoja vaan ottavat kaiken esille moneen kertaan
- Skorpion---
ota asia puheeksi , puhukaa aiheesta? Niin sit Tulee varmaa parempi olo :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982