Uskallanko

Olenpa kauhea

Kotoa en saa seksiä, kosketusta jne. Ja en ois ikinä itsestäni uskonut mut vierasta tekee mieli ja ei ihan vähän!!!!!!!!!! Yks tuttu mies ( ei muuten viehättävä) hieman vihjaillut yhdellä mökillä saunomisesta mut miten päästä sinne avokin tietämättä...? Olemme tiiviisti yhdessä. hmm....Ja miten saan rohkeutta?
Nolottaa ja ujous vaivaa. Ja tietty pitääkö tää toinen turpansa kiinni....

53

15417

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokenut pettäjä

      Sinun kannattaa rohkeasti kysyä siltä mieheltä, mitä hän haluaa kanssasi tehdä siellä saunassa! Kerrot vain suoraan olevasi puutteessa ja kysyt voisiko tuo mies auttaa asiassa.

      Rohkea pitää olla, sillä muuten kaikki jää vain fantasian tasolle. Sopikaa molemmille käypäinen paikka ja aika. Sitten vain katsotte kuinka pitkälle uskallatte mennä ja tuntuuko tilanne sopivalta rakasteluun.

      Uskon vahvasti tuon seikkailun parantavan myös sinun ja miehesi suhdetta, sillä saat roimasti itseluottamusta lisää rakastelusta toisen miehen kanssa.

    • ei eksy

      Rohkeesti vaan kysymään avokilta, et haluuko tulla katsomaan.

      Kysymällähän nuo asiat selviää.

    • ihan-hyva-ihmiseksi

      Voi hyvä tavaton. Luulimpa ongelman olevan ainoastaan meillä miehillä. Haluja ja himoa on vaikka toisille jakaan mutta kun toista ei kiinnosta. Vaihtoehtona on ollut mielessä jopa avoero. Asiasta on keskuteltu usein, ilman tulosta.

    • Armas Isokyrpänen

      Annas Armas hoitaa homman, missä oot, tulen ja panen;) anna yhteystietos mulle heti.

    • jepjep6

      Kerros ja useissa rivitaloissa on taloyhtiön palkkaama mies joka hoitaa pois tuon vaivan.
      Puutteen poisto palvelu sisältyy vastikkeeseen. Yö palvelusta joutuu ehkä vähän maksamaan.

    • anna-miehen-viedä

      Sanot vaan sille saunamiehelle, että "kyll vähän kiinnostais mutt..", se riittää. Varmasti vonkuu sua kyylästymiseen asti sinne saunaan, kun olet hieman kiinnostunut.

      Jossain vaiheessa sitte sanot, et "en keksi miehelle mitään veruketta olla pois.." niin kyll sulle tarjotaan hyviä neuvoja :)

      Kaiken parasta, et sun ei tarvii edes luvata seksiä, katsot miten ilta menee.

    • jumminjammin

      siis voi jummijammi!!! ottaa päähän, ettei pystyt puhumaan parisuhtees ongelmista!
      jollei saa omalta kullaltaan mitään, ni ihan tosi on todella vakavan keskustelun paikka keskenänne!

      onks se puhumine oikeesti nii vaikeet?

      • Kokenu kaik tiätää

        Ei varmaan, vaan ko tekee mieli vierast, niin se puoliso pitää niinko syyllistää siitä, ja hakee täält teolles hyväksyntä. No, miehenä mun pitäis se varmaan sit antaa, vaan kun oon kolmasti eronnut, niin en annakaan.


      • M26 4+10

        meillä puhuminen ei ainakaan ole auttanut, pari vuotta asiasta keskusteltu enemmän tai vähemmän kehittävästi ja välillä asian tiimoilta myös saatu kunnon tappelu aikaiseksi. Viimeisen vuoden aikana en ole asiasta enää jaksanut aloittaa keskustelua, lannistuin jatkuvaan torjutuksi tulemiseen, hyväksyin osani :( Ja lisäksi tuntuu, että olen vähemmän onneton kun en ajattele asiaa joka päivä / tappele asian tiimoilta joka päivä. En myöskään juuri koskaan tee aloitetta seksin suhteen, koska en tahdo enää tulla torjutuksi.


      • mk
        M26 4+10 kirjoitti:

        meillä puhuminen ei ainakaan ole auttanut, pari vuotta asiasta keskusteltu enemmän tai vähemmän kehittävästi ja välillä asian tiimoilta myös saatu kunnon tappelu aikaiseksi. Viimeisen vuoden aikana en ole asiasta enää jaksanut aloittaa keskustelua, lannistuin jatkuvaan torjutuksi tulemiseen, hyväksyin osani :( Ja lisäksi tuntuu, että olen vähemmän onneton kun en ajattele asiaa joka päivä / tappele asian tiimoilta joka päivä. En myöskään juuri koskaan tee aloitetta seksin suhteen, koska en tahdo enää tulla torjutuksi.

        Vaihda naista niin asia tulee hoidettua kerralla.


    • kaikkea sitä kuulee

      Oletko täysijärkinen kun kirjoitat tälläista paskaa tänne, Eikö MIELEESI ole tullut keskustella avokkisi kanssa YHTEISESTÄ ONGELMASTA elikä jos se ei tuota tulosta niin sitten lähdette eri teille niin ei tarvitse pettää avokkia , todellakaan ei tarvitse suunitella mitään saunailtoja . Kyllä tommoiselle perseenjakajalle panijoita riittää ja saat olla monien miehien keskustelun aiheena tiedätkö panin sitä munahaukkaa ja laskin mällit sisälle onneksi ei oo mun muija.

    • Ajattele nyt

      Jätä jo se avokki. Jos ei toimi, niin ei se odottelemalla parane. Turhaan tuhlaat hyviä vuosia väärän kanssa.

      • maatuska112

        näinpä. jos ei suhtees seksiä ole ni mitä järkee siin enää on...


      • persesilmä

        ei sitä saa toista jättää!!!!


    • why worry

      Kyllä jokaisen pitää itse tehdä aloite ennen pitkää etenkin miehen. Mielestäni pari viikkoa ilman seksiä tai aloitetta edes kertoo sen että miehesi on täysi tumpelo.
      Turha sitä on vongata tai "keskustella"
      Vihjailet vaan panijaehdokkaale pikku hiljaa, älä hätäile, anna kiiman yltyä.
      Kyllä ratkaisut käytännön järjstelyihin löytyy.
      Myöhemmin kadut jos et ole rohkea.
      Ja Sullahan on hyvä syy jos ukko on kylmä.
      Se ei ole mitenkään väärin mielestäni.
      Jos enn saa tai anna suhteessa hellyyttä ja seksiä niin lupa on vieraisiin
      ja se onkin aina sovittu etukäteen.
      Teitä on paljon muuten samassa tilanteessa, olen välillä autellut.

    • dffghjhghj

      Missäpäin Suomea?

    • apua ongelmaan

      Hei!
      Minulla oli samanlainen ongelma joka poistui eron myötä. Nyt olen vapaa 37v mies Helsingistä ja voin auttaa kaltaistasi naista puutteessasi. Ota rohkeasti yhteyttä: [email protected]

    • Olempa kauhea

      Vai että Munahaukka, just joo..."kärjistetty" vertaus ja eikä ihan vähän.
      Se on kyl tosi pitäis nostaa kissa pöydälle mut nää on meillä ( kai kaikilla) niin kipeitä asioita. Ja ilmeisesti avokkini ei kunnolla pysty.....
      Eka viestini oli kieltämäti rietas ....
      Ja vaikka täältä tuli tietty kielteistäkin palautetta niin siitä huolimati mietin asian toteuttamista. Rohkeutta pitäis saada lisää ja entäs koko juttu menee puihin, siis ei tule yhtikäs mitään....
      - Ja niin ne mahdolliset puheet, uskallonko luottaa et hän on hiljaa.....?

    • Help me...

      Help me! Ekat "seksitreffit" on tulossa ja mua jännittää ihan hirveesti. Miten kannattaa valmistautua ja miten homma hoidetaan? Auttakaa...

    • fhghutrt

      Missäpäin Suomea olet?Minusta ei kannata alkaa pelkkään seksisuhteesee naisena, se alkaa menemään aina sitten miehen ehdoilla, ja sinun tarpeitasi ei oteta huomioon.voi olla, että mies ei anna sulle O:ta, vaan saa vain itse.Eli toisin sanoen käyttää sinua hyväksi. Rakkaus on sitten eri juttu. .. .ja monimutkaisempi. Valmistautuminen on sitä, että otat vain rennost ja annat miehen viedä, mutta huolehdi ehkäisystä. Kerro miten meni?

      • fhghutrt

        Niin, ja varaudu siihen, että tunteet tulee mukaan ja joudut mahd tunnontuskiin.Mikset yksinkertaisesti vaihda miestä, se on helppoa varsinkaan jos ei ole lapsia eikä avioliitossa, kuten itse....


    • Auttaja

      Kerro vähän itsestäsi niin olisi helpomi auttaa. Nuori nainen vai vanhempi? Lapsia?

    • pari-m31-n33bi

      tuu melle nii saat varmasti kunnon kyydit

    • Olempa kauhea

      Olen nelikymppinen nainen, Savosta ja 1 lapsi , joka ei yhteinen ja aikuisuuden kynnyksellä. Tosi kuin vesi, mun pitäis laittaa stoppi yhteiselolle mut , niin aina se MUTTA!!! Hän sais kai emä pultit , ja tuntis itsensä loukatuksi koska osasyy on ettei hän ilmeisesti kunnolla pysty.......

      Eka viestini oli niin härski ja kylmä koska en viitsinyt tarkemmin selostella: perseenjakajaksi on mulla pitkä matka!!!!!!!!!

      Kosketusta, seksiä jne,.kaipaan ja kieltämäti raukkamaista pettämistä ajatella ratkaisuna

      • Makea69

        Eikös voisi kokeilla jollain "lääketieteellisellä"konstilla miehen kykyä nostattaa.....sais itsetunnon kuntoon ja sinä munaa?Ei ole nyky pillerit enään kalliita,ja taatusti toimivat!Ei tarvitse sun pettää ja mies on tyytyväinen kun vehkeet seisoo taas....???


      • 100%luottamus

        Laita minulle viesti: Luottamus on taattu. [email protected].
        Soitan sinulle, kun sinulle sopii : ) Pääset onnellisempaan lopputulokseen kuin täällä foorumilla. (mainitse viestissäsi ("olempa kauhea")


    • Ewita 44

      Tämä asia on niin tuttu ja ajattelen hyvinkin samalla tavalla asiasta kuin sinä... aina on se mutta jne...

      Ratkaisin asian itse ns.sivujuonteella elämässäni. Kamala sanoa mutta sillä toisellakin pitää olla paljon menettettävään niin suhde säilyy vain teidän välisenä.
      Aikuisena naisena en suosittele mitään nuortamiestä tähän leikkiin...
      Itsensä kanssa on oltava sinut ja henkisesti kestettävä salaisuun.

      Tavallaan tiedän että mieheni hyväksyy hiljaisesti reissuni koska ne eivät ole julkisia eikä hän itse pysty hoitamaan tarpeitani..

      Harkitse ja toimi sen mukaan...

      • Ahahhaa

        Ihanaa että on muitakin "kunnon naisia" puutteessa. Olen 38 vuotias, mieheni kanssa surkuhupaisassa yhdynnässä viimeksi v.2007. Voi helevetti tätä perhe onnea!. En ala rasiaksi minäkään :) mutta kaipuu on... ja joskus ihmettelen suomalaisia miehiä muutenkin, harvasta on sittenkään salasuhteeseen. Olenkin suunnannut katseeni tuonne ulkomaille pikkuhijaa...kun uskallan nin matkaan Gambiaan :) miehiä, hupia ja romantikkaa. Niin, olen keskivertoa paremman näköinen nainen, että ei se siitä kiinni ole etteikö baarista irtoaisi nuorempaakin. Miksi minulle ei ole sitä omaa kultaista tosimiestä?


    • nopea-poju

      nainen miten ois avotakan saunan ääressä romanttiset kiihkeät illat.

    • seppo -

      Parisuhteessa kun on ongelmia, hakee nykysuominainen ensimmäisenä vierasta melaa mekkoon. Surkeita tapauksia maa täynnä, ja sama vika joillain miehillä.

    • DONHUANO

      Joissakin tapauksissa parisuhdetta on parempikuin parisuhde ja sitä paitti todellakin suomen maasta on erittäin "vaikea" löytää kumppania ns "terveeseen" salasuhteeseen eli hieman hellyyttä ja seksiä, Mitä ei esm omasta parisuhteesta löydy pitkien keskusteluiden jälkeenkään, koska elämässä voi olla senverta isoja muitakin asioita että ei halua erota vaikka se jokin puuttuukin siitä suhteesta.
      esm. Mies on iskenyt vuosia sitten yh äidin ja vuosien myötä kiintynyt äitiin ja lapsiin valtavasti.
      äiti on sairastunut pahasti mikä on kadottanut suhteesta sen mitä terve ihminen kaipaa! lasten oikea isä on kuollut. että heittää sitten monen elämän roskiin sen vuoksi että vaihtaa rinnalle uuden naisen seksin ja hellyyden takia ja hylkää lapset ja sairaan vaimon. ja mihin lapset päätyykään jos äiti menehtyy ???
      ihminen se mieskin on. joka tarvii lämpöä ja rakkautta. ehkä monen mielestä on väärin mutta, koittakaa omalle kohalle ei ole todellakaan helppoa.

      ja monen moisista muistakin vaikeista syistä vastaavia juttuja tiedän mutta nuo mitkä aina jyrkästi tuomitsee tällaiset koittakaa omalle kohalle ;) ELÄMÄ OPETTAA JA ISO SYDÄNKASVATTAA

    • Mies puutteessa

      Meillä ongelma se, että minä miehenä en saa seksiä vaikka sitä haluisin. Meillä tapahtuu sängyn puolella ehkä se kerran kuussa. Tästä on monet kerrat keskusteltu ja vaimo on jopa antanut luvan että saan käydä vieraissa. Meidän suhde toimii muuten hyvin, mutta seksin tarpeet vain ei kohtaa. Emme kuitenkkaa halua hajottaa muuten toimivaa suhdetta.
      En tähän mennessä ole vielä käynyt "seikkailemassa", mutta hieman olen yrittänyt netin kautta seuraa etsiä laihalla tuloksella. Ainakin täällä Kotkan seudulla tunuu olevan (ainakin netissä) vähän sellaisia naisia, jotka haluaisivat seksisuhteen varatun kanssa.

      • mk

        Miten se ushde voi toimia jos seksi ei toimi. Itse miehenä olin nuorenpana suhteessa jossa neinen rupesi pihtaamaan ja silloin rupesi kaikki muukin tökkimään kuin seksi.


    • lolallii

      Miten voit edes miettiä tommosta...eroa jos haluut panna muita ei sitä pettään tarvii rupee.

    • Olempa kauhea

      Kiitos, oli todella ihana kuulla et meitä kituvia on muitakin. Voi olla et mun kohdalta saunailta jää vaan fantasian asteelle, tästä toisesta ei ole kuulunut mitään ja en ilkee olla liian tyrkky . Olen jonkun viestin laittanut ( on ollut hänen numba jo vuosia) mut ne on ollut yleisluontoisia. Jos jollakulla olis vinkkejä tähän kännykäyttäytymiseen niin vinkit kelpaa....

      Ja itse aiemmin olin sitä mieltä et pettäminen on väärin/ moraalitonta jne.
      Baarista ei mahdollista seuraa hakea , ja niin kuin eräs vastaaja kertoi itsestään:
      olen kauniiksi haukuttu. Tuota on itsestään nolo sanoa!

    • runoilijamies

      itellä on sama ongelma, eli puolisen vuotta ilman....vaimo ei innostu:(
      lasten takia ei viitsi erotakaan.....
      kirjoitan runoja ja olen ehkä liiankin romanttinen "kuutamoihminen' ja siksikin on rankkaa puutteessa olo....

    • Voit vielä yllättyä

      Toimiva seksi on parisuhteen suola ja ilman sitä on parisuhteesta maku pois. Sanokaa mitä sanotte, mutta seksin puute kielii muistakin ongelmista parisuhteessa.
      Moni luulee kaipaavansa vain seksiä, mutta kun oikea ihminen sattuu kohdalle, niin huomaakin kaipaavansa paljon muutakin.
      Itse olin aiemmin tiukasti pettämistä vastaan, mutta ikä ja kokemus on opettanut, että asiat eivät koskaan ole niin mustavalkoisia.
      Itselläni on aivan mahtava suhde varattuun mieheen, eikä kyse todellakaan ole pelkästään seksistä. Harvinaista, mutta mahdollista.

    • minäva

      Hei,..
      Minulla ei vaimo välittänyt antaa yhtään,.. siivosin ja tein kaikkeni mielyttääkesni häntä,.. mankuin ja ruikutin,.. mourusin kuin kolli maaliskuun yössä,.. mut ei vaan napannut,.. :(( no siinä meni eräskin vuos ja sitten tapasin yhden naisen,.. jolla oli sama tilanne suhteessa,..
      Päätimme että tehdään yhdessä salaisen retken,.. laitoimme ja suunnittelimme kaikilta osin hyvin jutut,.. ja se oli toisi hieno reissu,.. olimme eräällä mökillä, jossa ei kumpikaan ollut käynyt ennen,.. vuokrasin sen 2 päivää ja vietimme tosi kiihottavia hetkiä,.. saunoimme, uimme,.. laitoin ruokaa ja istuimme nuotioola hoidimme toisiamme,.. ;) hellisen ja rakastellen milloin laiturilla,. tai vastapäisellä autiolla saarella,.. nukuimme sylityksin,.. ja ilman että olisi tarvinnut ruinata toista,.. sytyimme yhtäaikaa lemmen kosketukseen,.. kun sitten juttelimme kokonaisuutta ajatellen erotessamme,.. tuntui kuin olisimme olleet koko ikämme yhdessä,.. ;) ja aika olisi pysähtynyt,..;)
      Tiesimme molemmat että kaipuu tulee toisiinsa, mutta päätimme ettemme enää sillee tee,.. mut tuemme toisiamme,.. olemme silloin tällöin soitelleet ja kirj. e-mailia toisillemme,.. ja hyvin olemme selviytyneet jälkimainingeista,..;)
      Jos alkaisi moralisoimaan,.. niin varmaan olisi syyttäviä sormia meihin paljon,.. mut yhdessä sovittuna ja tukien saimme tosi paljon voimia arkeen,.. jatkoimme omalla tahollamme elämää,.. lapset ja perheet molemmilla tahoillamme,.. en näkisi mitään syytä kun oikein hoitaa asiat niine ttei tule sanomista etteikö voi syrjähyppyjä ottaa, mut älä suin päin kenentahansa kanssa sänkyyn mene,.. tutustu ventovieraaseen ja silloin ei ole niin suurta vaaraa jäädä koukkuun,...
      Nyt tuosta on mennyt 4 vuotta ja elän muistellen tuota ihanaa hetkeä hänen kanssaaan,.. ;)
      Kivaa suunnittelua sinulle,..

    • Olempa kauhea

      " Minäva", kertomuksesi oli minusta koskettava ja haikea, ihan kuin elokuvasta.
      Nää mustavalkoset moralistit vois ajatella vähemmän putkiaivoisesti

    • kunnon mies

      Täällä on kiva ja urheilullinen mies vailla salasuhdetta. laittakaa mailia [email protected] tutustutaan

    • Voit vielä yllättyä

      Hyvän ja toimivan salsuhteen löytäminen ei ole helppoa, joudut ehkä kokeilemaan muutamaa, ennenkuin löydät "sen oikean".
      Paras suhde on mielestäni sellainen, joka kestää pidemmän aikaa, jotta oppii tuntemaan toista, silloin seksikin vaan paranee ajan myötä.
      Kaikenlaisiin tunteisiin on hyvä valmistautua henkisesti, salasuhde ei varmasti ole se kaikista helpoin ja voihan siinä vaikka vahingossa rakastuakin.
      Mutta toimiva suhde on sen arvoinen!

    • välillä panettaa

      Mullon sama juttu kuin aloittajalla. Avokin kanssa ollaan aina suht samassa asennossa noin minuutin ja se on sitten ohi. Aiemmassa liitossa oli kuitenkin seksiä ja nyt himottais sekstailla ihan kunnolla mutta mies on semmonen että ei suostu esim. suuseksiin. Naapurin mies kiinnostanut jo pitempään josta myös saan hyvät fantasiat ja orgasmit omin käsin. Ei vaan rohkeutta oo riittänyt vihjailla enempää että vois vaikka sekstailla. Ei edes omatunto vaivaa koska joskus tuntuu että mullakin olisi oikeus kunnon seksiin. Mitenkään sais vihjattua tälle adonikselle että voitais vaikka lalalalaaaaaa......

      • kokeilla kannattaa

        Hei.
        Jotku miehet ei pidä kun suoraan mennään asiaan.
        Oletkos kokeillut avokin kanssa että alat pikkuhljaa pehmeästi hieroon päästä,niskasta,hartioista,jaloista jopa varpaista aloittai. Sieltä kun lähenee pikkuhiljaa miehen herkkiä paikkoja, niin ihmettelen ellei miehellä jäykisty ja ala haluttaan. Älä ota suoraan suuhun vaan suukottele vähän jokapuolelta niin pitäs kyllä miehen lähteä juttuun mukaan ja alkaa itsekkin suukotteleen ja johtaa suuseksiin (ah kuinka ihanaa se on).
        Joskus kun itse on ollut väsynyt ja on ajattellut ei nyt jaksa...noin kun lähestyy mua niin siitä tuleekin mahtavat orgut kummallekkin. Kestää myös kauan kun ei ole etukäteen lataus päällä.
        Kokeile se on hieno tunne :))


      • laina on helpompi

        Kun halipula yllättää, on tarve puhua järkevästi ja luottamuksella tai tarvitaan apua seksuaalisissa asioissa (myös hoito), terveellisemmissä elämäntavoissa, ylipainossa, itsepuolustuksessa tai tarvitset hyvän pistehieronnan ... Aikuinen fiksu, filmaattinen ja 110% luotettava mies vuokrattavana! Ota heti yhteyttä ja kysy : ) Vain Naisille!

        [email protected]


      • välillä panettaa
        kokeilla kannattaa kirjoitti:

        Hei.
        Jotku miehet ei pidä kun suoraan mennään asiaan.
        Oletkos kokeillut avokin kanssa että alat pikkuhljaa pehmeästi hieroon päästä,niskasta,hartioista,jaloista jopa varpaista aloittai. Sieltä kun lähenee pikkuhiljaa miehen herkkiä paikkoja, niin ihmettelen ellei miehellä jäykisty ja ala haluttaan. Älä ota suoraan suuhun vaan suukottele vähän jokapuolelta niin pitäs kyllä miehen lähteä juttuun mukaan ja alkaa itsekkin suukotteleen ja johtaa suuseksiin (ah kuinka ihanaa se on).
        Joskus kun itse on ollut väsynyt ja on ajattellut ei nyt jaksa...noin kun lähestyy mua niin siitä tuleekin mahtavat orgut kummallekkin. Kestää myös kauan kun ei ole etukäteen lataus päällä.
        Kokeile se on hieno tunne :))

        Olen kokeillut kaikkea. Juuri sillee hellästi ottanut sen kalunkin suuhun, mutta se on niin vaivaantunut siitä ja sanoikin että älä kun nyt odotat sitten että minunkin pitäisi. Ei sitä viiti siinä enää sitten jatkaa sitä kun toinen tuntee että se on jotenkin vastenmielistä. Muuten meillä menee hyvin ja voidaan suukotella kesken työpäivääkin (ollaan maanviljelijöitä) mutta tuo seksi, tuo seksi.... Ulkonäkökään ei varmastikkaan pitäisi olla ongelma. Oon 160 cm pitkä, 58 kg, musta pitkä tukka ja naamaakin viittii katsella. Kymmenen vuotta tätä on ollut ja nyt alkaa pikkuhiljaa toivoa enemmän hommalta. Varsinkin kun on ennen tätä miestä kokenut jos minkälaista seksiä.


      • sala.jussi
        välillä panettaa kirjoitti:

        Olen kokeillut kaikkea. Juuri sillee hellästi ottanut sen kalunkin suuhun, mutta se on niin vaivaantunut siitä ja sanoikin että älä kun nyt odotat sitten että minunkin pitäisi. Ei sitä viiti siinä enää sitten jatkaa sitä kun toinen tuntee että se on jotenkin vastenmielistä. Muuten meillä menee hyvin ja voidaan suukotella kesken työpäivääkin (ollaan maanviljelijöitä) mutta tuo seksi, tuo seksi.... Ulkonäkökään ei varmastikkaan pitäisi olla ongelma. Oon 160 cm pitkä, 58 kg, musta pitkä tukka ja naamaakin viittii katsella. Kymmenen vuotta tätä on ollut ja nyt alkaa pikkuhiljaa toivoa enemmän hommalta. Varsinkin kun on ennen tätä miestä kokenut jos minkälaista seksiä.

        Vastasin ."?"


    • Mies, mutta reilu!

      Ole reilu ja jätä ukkos ennen ku lähdet pimppiäs muille antamaan, voi saada takasi lujempaa ku uskotkaan!

    • entinen kilttimies

      mies mutta reilu olet oikeassa entinen loso petti nyt panen kaikkia muijia paitsi sitä vaikka itkee perään niin en sille anna levätköön rauhassa

    • sala.jussi

      Naisen kannattaa katsoa, että mies sellainen ettei ,liikaa pörrää.
      panon päälle ,ettei suhde paljastu.
      Ja kova jorma tekee varmasti hyvää,jos etukäteen katuu niin,
      mites sitten kun,ei fiuhka käy enää ,kannattaa nauttia maitokin
      tuoreena,päiväys ei ikuisesti kestä.

      Se että jos, oma mies,mustasukkainen ja väkivaltainen.
      Kertoo maatiais kansan ,tyypillisemmästä pettäjästä,
      joka piilottaa oman tekonsa, rakkaimman vainoamiseen.
      Varottavia tapauksia, ja elämää ei kannata tuhlata,
      vaarallisiin tapauksiin.

    • Olempa kauhea

      Hei, täs ketjun aloittaja taas...... Nii, joku moitiskeli et ettekö voi keskustella suhteenne ongelmista jne. Niimpä, järjellä ajateltuna Helvetin good idea.
      Mutta niiiiiiiin vaikea käytännössä. Hänellä ilmeisesti ong. kuntonsa kanssa, ja/ tai ei yksinkertaisesti halua. Tietty meillä ei suukottelua, ei suudelmia jne.
      Sitä miettinyt MITEN sanon noin kipeistä asioista JA miten klaaraan mahdollisen raivarin..... Kokemuksesta tiedän millainen hän on pois tolaltaan.

      Ja mua alkanut Saatanasti ärsyttää hänen jutut esim. mustikoitten keräämisestä. Mietn , et Tsiisus eikö sulla ole muuta mielessä., hohhoijakkaa....


      Täällä pettäjäkandinaatteja riittäis!!!!!! Mut tolla lailla tuikituntemattoman kanssa asia tuntuu oudolta, ja luultavasti menisin puihin.
      Pitäis olla kuitenkin se jokin tunne, vatsanpohjassa...

      Voi vee minua, olen TURHAUTUNUT!

      • samaa jutskua

        Älähän stressaa! Kyllä vain rohkeutta peliin ja hae seuraa muualta, jos suhde entiseen loppuu, loppukoon! Aina löytyyy uusi ja parempi!


      • vanha suola
        samaa jutskua kirjoitti:

        Älähän stressaa! Kyllä vain rohkeutta peliin ja hae seuraa muualta, jos suhde entiseen loppuu, loppukoon! Aina löytyyy uusi ja parempi!

        Heri Olempa kauhea! Lue tarinani http://www.herkku.net/tarinat/tekstit/tarina10672.html Jos kiinnostaa, olisi kiva jos vastaisit ja voitaisiin kirjoitella. Vastauksia saattaa nyt tulla paljonkin, mutta huolehdi että tunnistan sinut... Haluatko kokeilla?


    • Noh noh

      Mitäpä jos huorahoro mensit sen ukkosi viereen vaan ja unohtaisit nuo paskasuunnitelmat? Toivottavasti jäät kiinni jo suunnittelustakin ja ukkosi vetää tukkasi ulos pillusi kautta.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      135
      3693
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      112
      1440
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1330
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1269
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1154
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1091
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1048
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1029
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1026
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      53
      958
    Aihe