No niin, Räsänen on myynyt ravintola toiminnan Poroholmassa ! Montakohan vuotta nyt kestää ennen sitä suurta "pluffia"...?
poroholma 2011
7
240
Vastaukset
- Jallu ite
Nii-in. Eihän tuollaiset sesonkipaikat yleensä kovin kannattavia ole. Ei vaikka siellä kävisi muutaman kesäkuukauden aikana kuinka paljon väkeä vaan. Ja Röhköhän on ennenkin myynyt huonosti meneviä bisneksiään muille. Eli käytännössä kusettanut jotakin onnetonta, joka luulee olevansa sen kaveri.
- vesselin takaportti
terveys pettää, ei oo naurun paikka
- 28
Naurattaa niin että menee ihan kuralle!
- Papihaam Boik
Taas nosti päätään periraumalainen kateus ja valitus!
Itse valittaja ei kuitenkaan pysty mihinkään eikä osaa mitään, joten kukaan muukaan ei saa osata ja pystyä.
Ja jos joku jotain yrittää, niin jo etukäteen nauretaan ja ollaan vahingoniloisia. Homman onnistuessa valitetaan kateudesta vihreänä, kun ei itse saakaan mitään.
Semmosta se elämä Sinisaaressa ja Paranvaheella on... Rahat ja äly riittää pelkästään halvan oluen juomiseen. Eikä aina siihenkään... - Tzorro
Papihaam boik taitaa olla down-lapsi tai muuten vaan jälkeenjäänyt. Viestit ainakin paperimiestenälyä vastaavia. Tai sitten äiti on huora ja isä puliukko niin pojasta tuli mikä tuli. Ei voi kauhalla vaatia jos lusikalla on annettu.
- Jallu ite
Vastaa sen älyttömyys toki paperimiesten älliä, mutta on niitä muitakin samantasoisia ammattikuntia. Eihän satamajätkiltään mitään koulutusta tai sisvistystä vaadita.
- S. E. Ilori
Satama jätkiltä on aina vaadittu kielitaitoa.
Pitää osata kansainvälisesti lausua sana vodka ja samalla availla lompsaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651576
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;186425- 26419