Elikkäs sain just shettiksen hoitsuks, yhen mun kaverin hepan tallilt (yksityistalli).Nii ett minkäslaisii niinku shettiskest on luonteeltaan vai riippuuke se yksilöst?mä oon kuullut ett sehttikset on aika itsepäisii..
Kiitos vastaajille:D
Minkäslaisii..?
Shettis124
3
115
Vastaukset
- Shetis124
Sori oon vahingoss pistänyt tän suomenhevos-sivuille mut vastailkaa vaan tänne ne jotka tietää shetuista!!!
- shettiiiiss
Riippuu ihan yksilöstä. Jotkut on itsepäisempii ku toiset. Yks shettis voi olla tosi herkkä ja energinen ja joku toinen shettis tosi hyvähermoinen ja rauhallinen. Fiksuja poneja jotka oppii nopeasti niin hyvässä kuin pahassa :)
- Shettis124
Okke kiitti tiedosta!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun624539KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1633488Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?612827- 1482776
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492664- 241913
- 241791
- 301646
- 1741630
- 421332