mitä maksaa asiointi tuolla, vähän kipeä olo ja tarvisin labrat sekä lääkärissä käynnin. sivuilta ei löydy hintoja. kilpailevan firman sivulta jotain löytyy hinnoista mutta tuolla kait nopeampi labra?
siis hintatietoa köyhä ja kipeä kaipaa. julkiseen en mene enää.
kotkan lääkärikeskus
32
1481
Vastaukset
- 13
Lääkäri ottaa 40-70ekee!! labrasta ei tietoa. hoitoa ainakin saa,hyvät lääkärit!!!13
- LÄÄKÄRIKESKUS
Itsekkin köyhä ja kipeä, mutta olen käynyt lääkärikeskuksessa ja avun saanut, kyllä maksu kirpaisee, mut mitä ei tekisi sairautensa eteen!! Julkisessa en apuja saanut, lopetin itsekkin siellä käynnit, eihän täällä Länsi-Kotkassa ole kuin ulkomaalaisia lääkäreitä, siis arvauskeskus!!!!
- Ei tutkimusta
Kerran jouduin käymään, kun tarvitsin vakuutusyhtiötä varten ns. T-todistusta. Koko homma kesti neljä minuuttia T-todistuksen laatimisen ja tulostuksen odotusaika n. 5 minuuttia. Yhteensä siis 9 minuuttia.
* Lääkäripalkkio 70 €
* T-todistus 65 €
*Toimistomaksu 8 e
Kun tuon muuttaa tuntimaksuksi tulee siitä hieman alle 1000 €/tunti!- 100,43
Saitiko sairauslomaa kuinka paljon.
Viikosta maksaa mielellään satasen. - Ei tutkimusta
100,43 kirjoitti:
Saitiko sairauslomaa kuinka paljon.
Viikosta maksaa mielellään satasen.En tarvinnut enkä pyytänyt sairauslomaa. Tarvitsin T-todistuksen vakuutusyhtiötä varten, kuten kirjoitin. Mikähän tuo 100,43 on. jos se hintaa tarkoittaa, minun osaltani se oli 143,00 euroa!
- vak yhtiö korvaa
Ei tutkimusta kirjoitti:
En tarvinnut enkä pyytänyt sairauslomaa. Tarvitsin T-todistuksen vakuutusyhtiötä varten, kuten kirjoitin. Mikähän tuo 100,43 on. jos se hintaa tarkoittaa, minun osaltani se oli 143,00 euroa!
Mikäli todistuksen vaati vakuutusyhtiö he myös korvaavat kaikki siitä aiheutuneet kulut (miinus Kelan korvausosuus). Laita kuitit (kopiot) kuluistasi mukaan kun toimitat todistuksen vakuutusyhtiölle.
- Lukkikuski evp
Ei tutkimusta kirjoitti:
En tarvinnut enkä pyytänyt sairauslomaa. Tarvitsin T-todistuksen vakuutusyhtiötä varten, kuten kirjoitin. Mikähän tuo 100,43 on. jos se hintaa tarkoittaa, minun osaltani se oli 143,00 euroa!
100,43 näppäilyvirhe. Summa muuten ihan sama.
Myös tekstin aloitus meni pieleen. "Saitiko" - Ei tutkimusta
vak yhtiö korvaa kirjoitti:
Mikäli todistuksen vaati vakuutusyhtiö he myös korvaavat kaikki siitä aiheutuneet kulut (miinus Kelan korvausosuus). Laita kuitit (kopiot) kuluistasi mukaan kun toimitat todistuksen vakuutusyhtiölle.
Eihän kysymys ole siitä, kuka minulle summan korvaa vaan siitä, mitä siellä palvelu maksaa. Sen kerroin.
- tööt tööt
Joo, ja eihän tuolta arvauskeskuksesta saa edes aikoja, kyllä on mennyt homma poskelleen !
- hyvät lääkärit
n. 40 e. erittäin hyvä palvelu ja homma pelaa.
- Ei tutkimista
Mistähän hyvästä minä jouduin maksamaan 70 €, vaikka ei kyse ollut erikoislääkriä tarvitsevasta asiasta?
- yrittäjä 2
kulutetusta ajasta
- toble rone
Lääkärikeskuksessa on yleislääkäreitä sekä erikoislääkäreitä, kannattaa tarkistaa kun tilaa. Ja toimistomaksu on nykyään 11e. , mikä on mielestäni liikaa.
- Ei tutkimusta
Niinpä tietenkin. Menihän siinä se neljä minuuttia!
- asiakasasiakas
kaikista suomen lääkäreistä juhatasa on paras sille kannattaa mennä
- kipiä
Tuli käytyä, ongelma ratkesi. Olisin saanut ajan jo samalle päivälle mutta muista syistä jouduin vaihtamaan seuraavalle päivälle. 40€ maksoi, kaikki sujui nopeasti ja hyvin. Silloin harvoin kun lääkärin apua tarvin taidan nyt miettiä menenkö arvaamoon vai suoraan asiantuntijalle!
Ja tämä ei ole mainos vaan mielipide siitä miten julkinen sektori EI toimi. - jaanaliini 999
Asiamesta!
Droppia olin vailla ja piti, luonnollisesti, saada heti, sairas kun olin.
Arvauskeskuksesta sanottiin että seuraava aika olisi ollut kolmen viikon päästä!?!
Siinä ajassahan ehtii jo parantua ja saada pari-kolme uutta pahempaa sairautta.
Joten harashoo! Soitin sinne mistä apua saa. - oikeasti
Olisin kysynyt kun minulta löytyi syvä laskimotulppa ja saan hoitaa sitä kotona, inr arvo on 1,4 ja nyt sain flunssan tähän päälle ja on välillä tuntunut potkaisun tyylinen vasemalta rintaa puolelta tänään aamupäivällä. Vähän kuin puristaisi sisään. Eli olisko jonkunlainen tukos ohittanut ohuemman suonen. Pari päivää sitten oli samanlainen mutta se oli alempana vatsan seuden kohdalla.
- ))%%/
Ehdottoman oikea paikka kysellä tuollaista on Suomi24-Kotka. Täällä on kaikkien alojen asiantuntijat kaavoituksesta lääketieteeseen ja erityisesti kirurgiaan. Älä ehdottomasti hakeudu "muiden asiantuntijoiden" puoleen. Täältä saa avun!
- oikeasti
))%%/ kirjoitti:
Ehdottoman oikea paikka kysellä tuollaista on Suomi24-Kotka. Täällä on kaikkien alojen asiantuntijat kaavoituksesta lääketieteeseen ja erityisesti kirurgiaan. Älä ehdottomasti hakeudu "muiden asiantuntijoiden" puoleen. Täältä saa avun!
Toipa oli tarkka vastaus))%%/, uskon parantuvani kun minulla on käytössä 100mg ohennuslääke, sattui vain pien pistos. Itse olen käynyt kaupassa, en itse kanna kasseja. Kyllä tämä tästä, flunssan takia olen vähä yrittänyt välttää enemmän liikkumista. Yllättävän kallista on toi tutkinta yli200e ultrassa, sairaalassa yks yökään ei niin kallista 65e. Siksi vain kyselin ettei tarvitsisi taas maksaa.
- EXembolikko
googletapa tukoksen hoito sieltä saat parhaat ohjeet.
samalla voit googlata myös tukoksen ennalta ehkäisyn .tämä tulevan varalta .ainakaan meidän tk ei ymmärrä näistä asioista tuon taivaallista.
inr ei voi olla 1,4 jos sen pitää olla 2-3välilllä.
mitä tukoksellesi muuten nykyisin kuuluu ,olitko kuinka pitkään marevanilla vai kenties vielä.
kiitä onneasi ettei se mennyt keuhkoon niinkuin minulla ,se olikin jo isompi juttu.
ja lääkärit ei kyllä näitä juttuja mitenkään kiitettävästi osaa, siis ei edes välttävästi.
muista ,kun olet kerran sairastanut tukoksen olet koko loppuikäsi tukosaltis ja sinun pitää osaa tuo tukoksen ennalta ehkäisy. ei sitä sinulle kukaan neuvo
- herrojen herrat
Kävin itse tossa äskettäin siellä Kotkassa ja voin sanoa että hyvin törkeää palvelua. Luulin, että tämä laitos olisi eri luokkaa kuin nuo terveyskeskukset, mutta lääkäri ei edes kuunnellut mitä halusin sanoa, eikä myöskään katsonut silmiin. Mikäs siinä kun palkka juoksee ja toinen kuuluis jo vissii eläkkeelle.
- tapsaJM
Minulla on sellainen kokemus, että röntgenlääkärin lausunto kestää toista viikkoa, lääkäri ei soita, vaikka soittoaika on sovittu. Itse pitää olla yhteydessä ja silloinkin sairaanhoitaja hoitaa asian. Palautteeseen ei saa mitään vastausta. En häirtse heitä enää. En soita, en meilaa, enkä kuluta saranoita. Onneksi on vaihtoehtoja.
- Otin kaksi+vuosiloma
En tiedä näitä nykyisiä hintoja.
Ennenvanhaan täällä meilläpoäin sain viikon sairausloman 50 markalla ja satasella kaksi. - ,..,,
ei kannata sairastella. säästyy ihan helvetisti rahaa. 30 vuoteen en ole käynyt lääkärin vastaanotolla
- pen6
missä se on?
- Homma toimii
Karhuvuoren Eestiläiset tosi ystävällisiä.
- nokkosilla kintuille
Myös Kotkansaaren lääkärit ovat osaavia ja kohtelevat asiakkaita asiallisesti. mutta herranjestas siellä ilmoittautumisluukun takana. Huh.
Sen yhdenkin vaalean olisi syytä mennä käytöskursseille tapoja oppimaan, ettei asiakkaille nakella niskoja ja äyskitä miten vain.
Mikä raati se on joka tekee valinnan terveyskeskuksen henkilöstö valinnoissa. ?
Kannattaisi vähän tehdä vaikka "palikkatestejä" jos se auttaisi valikoimaan oikeat ihmiset oikeaan paikkaan, kun kuitenkin kotkalaiset veronmaksajat maksavat näidenkin kopeiden palkansaajien palkan. - yksityinen/julkinen
nokkosilla kintuille kirjoitti:
Myös Kotkansaaren lääkärit ovat osaavia ja kohtelevat asiakkaita asiallisesti. mutta herranjestas siellä ilmoittautumisluukun takana. Huh.
Sen yhdenkin vaalean olisi syytä mennä käytöskursseille tapoja oppimaan, ettei asiakkaille nakella niskoja ja äyskitä miten vain.
Mikä raati se on joka tekee valinnan terveyskeskuksen henkilöstö valinnoissa. ?
Kannattaisi vähän tehdä vaikka "palikkatestejä" jos se auttaisi valikoimaan oikeat ihmiset oikeaan paikkaan, kun kuitenkin kotkalaiset veronmaksajat maksavat näidenkin kopeiden palkansaajien palkan.Terkkarissa niitten ei tarvitse välittää haluaako asiakas tulla toista kertaa sinne luukulle. Oma palkka juoksee samaan malliin vaikka äyskiikin asiakkaille. Suojatyöpaikkoja koko julkinen puoli !
- Nimet esille..!
yksityinen/julkinen kirjoitti:
Terkkarissa niitten ei tarvitse välittää haluaako asiakas tulla toista kertaa sinne luukulle. Oma palkka juoksee samaan malliin vaikka äyskiikin asiakkaille. Suojatyöpaikkoja koko julkinen puoli !
Juu, mut yksityisellä puolella äyskijä sais potkun persii.siin. 6Terkkarin luukulla mua kohdeltiin ku kapista koiraa et silviisii.
Terveisii vaan sille Kotkan terveysasioista vastaavalle. - toble rone
Nimet esille..! kirjoitti:
Juu, mut yksityisellä puolella äyskijä sais potkun persii.siin. 6Terkkarin luukulla mua kohdeltiin ku kapista koiraa et silviisii.
Terveisii vaan sille Kotkan terveysasioista vastaavalle.Suomi24 ei ole oikea paikka valitukselle. Kannattaa tehdä asiallinen valitus huonosta kohtelusta kyseiseen terkkariin, osastonhoitajalle. Meidän ei pidä hyväksyä huonoa kohtelua, koska nämä henkilöt saa palkkansa meidän verorahoista. Toisaalta olen sitä mieltä, että niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.
- valituksen tehnyt.
toble rone kirjoitti:
Suomi24 ei ole oikea paikka valitukselle. Kannattaa tehdä asiallinen valitus huonosta kohtelusta kyseiseen terkkariin, osastonhoitajalle. Meidän ei pidä hyväksyä huonoa kohtelua, koska nämä henkilöt saa palkkansa meidän verorahoista. Toisaalta olen sitä mieltä, että niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.
valitus eduskuntaan tai avi.iin suoraa.
huonosti käyttäytyvän henkilötiedoilla varustettu valitus reilusti eteenpäin .
ota yhteyttä potilasasiamieheen hän auttaa sinua kantelun opastuksessa ja laatimisessa.
ainoa miten asiaan voi vaikuttaa.
vaikka kantelu ei johtaisikaan mihinkään tulokseen ,jo se että asia on viety valvovan viranomaisen tietoon
pistää kyseisen henkilön jatkossa ajattelemaan tapojaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302235
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261918Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121479Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121327Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17957
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115741