Tulen seuraamaan Filatov:in, Koskisen, Skinnarin ja muidenkin kansanedustajiksi valittujen vaalilupausten toteutumista. Jos näiden "saarnaamia"lupauksia ei ole toteutettu kahden vuoden sisällä, niin haastan kaikki lupauksien pettäjät petoksesta oikeuteen.Minulla on kyllä videomateriaalia riittävästi. Siis toteuttakaa mitä olette luvanneet, tai muuten tulee kalliiksi tuo "petos"...
OIKEUTEEN JOS ÄÄNESTÄJIÄ PETETTIIN
5
106
Vastaukset
- työtön maisteri..
Kerrankin joku puhuu asiaa. Tämä ko.pullukka on ollut aikoinaan hallituksessa 12- vuott ja työministerinäkin. Kun joutui oppositioon tämä möhkäle alkoi jo kolmen viikon päästä valittamaan, miksi hallitus ei saa työttömyyttä poistumaan. Toivotaan, että sossut tekevät tästä "paksukaisesta" työministerin, niin katotaan taas kerran, mummo,joka ei ole koskaan tehnyt oikeita töitä, niin koittaa poistaa sitä??? Itse katson äänestäjänä, jos hänen lupauksensa oikeasti ole toteutunut kahden vuoden sisällä, niin haastan oikeuteen, kansalaiselle tehdyn petoksen vuoksi...
- Vanha juristi
Vanha juristi Niin ainakin Kreikan auttamiseen on tultava loppu,-auttaako kuka SUOMEA jos mei llä eletään kuin SIAT PELLOSSA, jokainen MAA MAKSAKOON OMAT SOPPANSA JA PUURONSA, -toivottavasti HALLITUKSESSA löytyy järkeviä OSAAVIA HENKILÖITÄ, että voimme vielä jatkaa ITSENÄISENÄ,-ISÄNI KIN- ON TAISTELLUT SODASSA ,minulle tämän kauniin SINIRISTILIPPU-MAAN.-Lupauksiin, mitä tulee,-Pääsevät liha-rahapatojen ääreen, siihen ne lupaukset sitten kaatuvat.
- fil.lis
vittu te ootte spedejä!
- Wäinö Linna
Yrittikö vanha juristi käyttää tavuviivoja? Ei mennyt ihan putkeen. Taidat olla tosi vanha?
Eikä muuten kannata teititellä. Kolme ekaa viestiä selkeästi samalta "kirjoittajalta".- Aurinko,Kuu,Tähdet
Kuules Wäinö,Wäinö,Wäinö!Vanhan juristin kirjoitukseen kuuluu nämä,-- - -ns. ajatusviivat,erillaiset tavut. Olen sen verran opiskellut ja maailmaa nähnynnä, ettei kannata alkaa tavu-viivoja ja pilkkuja nuuskimaan, - Että sillai ja tällai, -Wäinö, Wäinö,- - - MISSÄ ON WÄINÖ........Hyvää illan jatkoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san1292185- 581275
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621167Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661127Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731049Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1871038Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu122988- 94979
Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58975Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153972