Bagger

Kertokaapa mulle

Miksei suomessa näe näitä kovilla laukuilla olevia rakennettuja harrikoita? Usassa näitä joka toisella.Ne ovat todella hienoja ,oikeita matkalehmiä.

Ovat toki kalliita malleja mutta onhan tällä ökyjäkin.

11

487

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varmaankin koska

Niissähän on satula niin matalalla, että polvet kolisee leukaan.

Se varmaan on syynä suosion puutteeseen täällä eikä se kamala ulkonäkö niinkään haittaa.

• 7

Joo kokeilin tuosa HooDee koeajopäivänä tuollaista Perus Elektraa.
      Pitemmän päälles tosi vittumainen ajoasento, koko paino lepää hanurin varassa, ihmettelen jotka tykkää.
      Täytyy olla aika läskiperse että voi reissata koko päivän, mutta Jenkithän ovatkin lihavaa porukkaa, ehkäpä se selittää suosion.

• :DDDDDDDD

luuperse!!

• glaid

sä mitään ole testannu ja mikä vitun PERUS Elektra? suksi vittuun!!!

• psykoanalyst

Tässä on kysymys bikerkulttuurin muutosvastarinnasta. Bagger kuuluu sarjaan
      Goldwing homosohvat ja muut touringpyörät, joista villi ja vapaa elämä on
      kaukana.
      Oikea biker haluaa pyörän, johon matkatavarat, teltat ym kiinnitetään tarkan
      summittaisen epämääräisesti, välttäen kaikenlaista siisteyttä.
      Pyörän ohjaustangon seutuville voi takapainoisuuden välttämiseksi kötöstää
      makuualustan yms tai sitten makuualustan voi kääriä surinasussun takapuolen
      alle, missä se pysyy lämpimänä leiripaikalle asti.

• road king soft ride

Mulla on hd ebola ja kovaa kukee. siinä on tarakalla se nestekaasugrilli. niin lieiripaikalla voi sitten pitää grillipartya.
      Sivulaukuissa on coolerit oluelle ja lihalle ja muulle ruoalle.
      Selkänojan takana on vaimon beautybox.
      Mun omat keilausvarusteet kulkee tankkilaukussa. Golf maila bäggi on siinä netekaasugrillin alla poikittain.
      Tuulilasin eteen laitoin vielä yhden kompostisäiliön, niin siitä tulee hyvää kukkamultaa vaimon harrasteisiin.
      Kun en ole laiha ruikuttava luuperse, niin tässä bonanza tyylisessä lisävaruste vesipehmusteissaa large-satulassa on hyvä istua.
      mennään tollasii 1000 km taipaleita helposti. Mutta hiemen tehoton on toi kone.

• Tehoton?

Kui niin Harrikka tehoton?!

Harley on tehokkain tapa muuttaa bensiiniä mökäksi, ilman että syntyy hevosvoimia sivutuotteena!

• yap yap
        Tehoton? kirjoitti:

Kui niin Harrikka tehoton?!

Harley on tehokkain tapa muuttaa bensiiniä mökäksi, ilman että syntyy hevosvoimia sivutuotteena!

harley v2 ja gm v8 diiseli tai bensa,,, jne usa tekniikka. Niin bensan/ dsl kuluts on maksimoitu !
        - ja On saatu järjettömän suuri bensankulutus aikaan. Miksi ?

• Iso tie

Suomessa on vaan niiin pirun köyhää porukka ettei ole varaa ostaa näitä malliston helmiä. Sporat halpoja ja niitä kansa ostaa.
      Jenkeissä sit näkee näitä hieman varemmin varusteltuja malleja. Lepakkomaskit ja isot laukut tyyliin kaikilla. Nähty on.

• usa man

Usa on täynnä pieniä kitiseviä karavaanareita.
        American dream trailerparkissa.
        Mömmöä päässä ja halpa hd, real life?

• ---Impala----

Sit oon tyytyväinen kun saan talliini deluxe softailin. Jenkki siellä jo on. Aika paljon amerikkaa yhelle miehelle!

Toisille tämä on tärkeää ja joillekkin loma italiassa 3kertaa vuodessa on tärkeää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5269
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3450
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2850
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      57
      2672
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      172
      2338
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2137
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1889
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1855
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe