Hei, löysin tyttäreni huoneesta 2 pientä ruskeaa ja läpinäkyvää pulloa. Molemmissa pulloissa on jonkinlainen pilleri, ja toisessa pullossa oli pillerin lisäksi jotakin nestettä. Onko kellään tietoa mistä tässä voisi olla kyse? Samasta paikasta mistä nämä pullot löysin löytyi myös Virosta tullut kirjekuori, jossa oli sisällä tyhjä minicrip-pussi, mietin liittyykö se jotenkin noihin pulloihin..
En ole vielä viitsinyt sanoa asiasta tyttärelleni, koska hän suuttuu kauheasti kun olen kaivellut hänen tavaroitaan, hän on täysi-ikäinen siis.
Toivottavasti joku nyt osaisi vastata tähän.
Huumeita??
22
3128
Vastaukset
- huolestuminen ok
Kannattaa aina näissä asioissa vaan kysyä suoraan lapselta, (aikuiselta tässä, mutta lapsihan sekin on kun oma vanhempi huolestuu), että mistä on kysymys. Rauhallisesti kun keskustelee ja selittää että haluaa vain tietoa ettei tarvitse mahdollisesti turhan takia huolestua ja jos sitten selviää että kyse onkin huumausaineista niin ehkä on paikallaan puhua siitä millaista tuo käyttö on ja ehkä yhdessä etsiä tietoa käytetyistä aineista ja miettiä miten viisasta niiden käyttäminen on.
Pahinta mitä voi tehdä on huutaa ja meuhkata että mitään huumeita ei meidän lapset käytä jne, jne... - NuoriM.20
Itse oon 20v mies(hmm, oonko mä jo mies?) ja asun kans kotona ja käytän laittomia päihteitä. Onko nää kyseiset pullot lääkepulloja? Itse joskus uutin yskänlääkkeestä (pieni ruskea ja läpinäkyvä pullo) dxm nimis huumet ku muuta "pois todellisuudest, pois huolet" keinoa ei ollu ainakaa omast mielest:( Toi nyt tulee ekana mieleen mut siit pilleristä en tiiä. Itellä on myös pari pientä minigrip pussia jotka sisältää valkosta jauhetta/kristallikiteitä ja tilattu ulkomailta myös.
En tiiä tyttäres tilannet ja jos otat asian esille niin tee se TODELLA varovasti mut kuitenkin niin et annat tyttäres ymmärtää että tiedät et kyseessä voi olla huumetta/lääkettä.
Itse en uskaltas kertoa vanhemmille et löytämästänne pussissa on ollu päihteitä, ellei ne tee selväksi että on perehtyny edes vähän asiaan.
Jos niis ruskeis pulloissa on keltasta nestettä nii saattaa olla tuota dekstrometorfaania. - 123321
Varmaan gammaa se neste. Pillerit nyt voi olla mitä tahansa melkeen. Mut siis nesteen seassa pilleri??
- kyttyyrää ihravuori
ei vitus oo gammaa. gamma on säteilyä vitun pässi. kannattais hankkii elämä. saatanan työtön paska.
- eihajuakaan
Nesteen seassa pilleri? Ei ny varmaa ihan nesteessä ollu? Menee muusiksi pillerit.
Mut pillerit on todennäkösesti essoja. Jaa miksi niin epäilen?
Toi combo kuulostaa bilecombolta, gammaa, essoi ja pirii. Ja ei sit muuta ku tanssilattialle tamppaamaan, kuin Huntingtonin tautinen. Käykö skidi bileissä? Jos, niin eiköhän noi oo tanssihuumeita sit.
Pieni ruskee pilleripurkki todennäköisesti oli gammaa tai lakkaa. Googleta GHB ja GBL. Ite en tykkää GHB:sta ja GBL:stä sitten yhtään. Vile stuff. Mut Suomessa bilekansa diggailee.
Voihan tuo olla eri juttui, esim metyleeniäkin saa nestemäisenä, DXM on nesteenä.
Jos sun skidis on aivan järkyttävän rikas ja asutte Westendissä, niin voi sillä olla LSD:täkin nestemuodossa pullossa, mutta se on sit semmosta 15€/tippa matskua. Yks millilitra on joku parikymmentä tippaa. Ja jos se on 10ml purkki puolillaan, niin se on 5ml. Eli 100 tippaa. Kertaa 15€. Eli 1500€ arvonen. Mut tuskin se kumminkaan LSD:tä on. Mun toiveajattelua vain. Silti, kandee vähän varoo koskemista siihen, sillä LSD imeytyy ihonkin läpi ja avaruuslentoon tarvii vaan puolikkaan tipan. Mut todennäkösesti se on silti valitettavasti gammaa tai lakkaa. (Nestemäinen LSD on yks mun suosikkihuumeista.)
Gripeissä on saletti pirtelöä, eli piriä, eli pöhinää, eli amfetamiinia. Valkea jauhe, haisee vähän metalliselle. Yleisin jauhe Suomessa. Voi olla kyl sit ketamiinia (joka usein värjätään esim kellertäväks, ettei mee pussit sekasin), kokaiinia (joka on 120€/g Suomessa, joten tuskin opiskelijalla on), mygmistä (MDMA) joka on ekstaasitablettien vaikuttava ainesosa (joka sekin on putsina erittäin kallis Suomessa), tai vaikka mitä. Mutta silti epäilen, että pirtsakkaa se on. Eli amfetamiinia. Kattele valoa vasten sitä grippiä. Näkyykö minkälaisia kokkareita?
Jos siinä on kimaltelevia kristalleja, niin se voi olla MDMA:ta (putsia) tai sitten metamfetamiinia (ice, poltettavaa amfetamiinia joka koukuttaa aivan v*tun nopeesti ja rappeuttaa käyttäjän todella nopeesti). Mut tuskin on kumpaakaan, koska ne on melkosen kalliitta huumeita, eikä Suomessa kumpaakaan oikein löydy putsina. Jos se on peruspuuteria, niin pieni kimalle on vain hyvä asia, kun sillo se voi olla koksua. Ei ku sori, siis äitinä se on siis sinulle huono asia. Koska sillo se voi olla koksua. Pintaliitäjien huume. Ei yhtä vaarallinen kun metsku.
Ja jos se napsii gammaa/lakkaa ja pirjoa, niin sillo noi pillerit on todennäkösesti essoi, ekei, eemeleit, nipsui, naksui, eli ekstaasitabletteja. Jos siinä pillerin päällä on joku hupaisa pop-kulttuuriin viittaava kuvio, niin se on saletti esso. (Sarjakuvahahmo, automerkki, tuotemerkki, joku logo.) Mut jos se on joku tehdasvalmisteisempi, ni voihan ne olla sit jotain apteekkikamaakin, jotain bentsoi tai muita ryynei.
Noni, näillä eväillä sit vaan kohtaat tyttäres. Älä ota heti syyttävää ja kauhistelevaa asennetta, sillä silloin tyttäres ottaa puolustavan asenteen ja sulkeutuu, ja vähättelee aineita ja käyttöään. Kysy reilusti mitä on ja toivon mukaan nää vinkit mitä jengiltä on tullu auttaa vähän näkee, että puhuuko tyttö totta vai kusettaako vanhaa äitiparkaansa. Siitä voi sit alottaa keskustelun, että aikooko jättää nää pelleilyt tähän ja käydä ne koulut loppuun vai tartteeko sitä puuttua raskaammalla kädellä näihin pöhinöihin.
Vielä yhteenvetona: Mun arvaus on, että GHB/GBL on se neste, ekstaasi on se tabletti ja minigripissä on amfetamiinia.
Sillo ku ollaan alaikäisiä ja käydään kouluja niin sitä sit käydään kouluja ja ollaan käyttämättä kaikenmaailman päänsekottajia. Vaikka itse olen huumemyönteinen, niin voit minulta sanoa terveisiä tyttärelles, että kyllä se kerkee sit omassa kämpässään käyttää vapaavalintaisia huumeita, kun koulut on käyty, mutta vanhempien kämpässä asuessa vois osottaa vähän kunnioitusta. Ja vaikka tuntuu, että voi vetää nopeita ja käydä kouluja, niin kyllä ne keskittymiskykyyn vaikuttaa. Käydään ne koulut eka loppuun, pöhistään sitten vasta sen jälkeen jos vielä tuntuu siltä. Täysikästen ja koulunkäyneiden tekemisiin mulla ei oo mitään sanottavaa. Niille en moralisoi. Mut skidien pitää käydä koulut loppuu ja kattoo miten omilla siivillä lentäminen sujuu täysikäsenä ja vasta sitten sen jälkeen jos haluaa valita päihteellisen elämän, niin se on sit oma valinta. - huolestunut vanhempi
Kiitos hyvistä vastauksista.
Ja kyllä, toisessa pullossa tosiaan oli nesteen seassa pilleri. Aika pieni, mutta jonkilainen pilleri kuitenkin. Toisessa pullossa oli vain pilleri, molemmat pullot olivat siis ruskeita ja näyttivät jonkinlaisilta lääkepulloilta, toinen pullo oli isompi kun toinen. Mitään etikettiä, reseptiä yms. kummassakaan ei ollut.
Eräs ystäväni sanoi että se pullo missä oli nestettä voi olla jotakin poppersia, joka kuulemma on kai laillista Suomessa(?) mutta ilmeisesti kuitenkin joku päihdyttävä aine? Luin jotain keskustelupalstoja missä oli puhuttu poppersista, niin jossain ainakin oltiin puhuttu että poppers-pullojen sisällä olisi jonkinlainen pilleri joka estää nesteen haihtumisen, niin mietin sitten voisiko olla kyse tästä...
Toisessa pullossa ei kuitenkaan mitään nestettä ollut, siellä oli vaan se pilleri ja siinä tosiaan taisi olla joku logo, mitä joku tässä viestiketjussa oli maininnutkin. Ja se mini-crip pussi minkä löysin, oli kyllä käsittääkseni tyhjä. En kylläkään katsonut sitä valoa vasten tai mitään.
Joka tapauksessa otin asian puheeksi tyttäreni kanssa tässä pari päivää sitten, ihan asiallisesti kysäisin että mitä ne pullot ja se pussi olivat. Hän sitten suuttui minkä tosin olin arvannutkin, haukkui pystyyn ja huusi vaan että mitä v*ttua nuuskin hänen tavaroitaan ja epäilen häntä ties mistä... Sitten hän sanoi että jos välttämättä haluan tietää pullot ovat hänen kaverinsa lääkkeitä ja olivat kuulemma vahingossa jääneet hänelle. Kun kysyin mitä lääkkeitä ne sitten olivat, hän vain ilmoitti että asia ei minulle kuulu, haistatti v*tut ja lähti ovet paukkuen, eikä ole tullut sen jälkeen kotiin... Ilmeisesti vei ne pullot ja sen pussin mukanaan kun eivät enää olleet siellä paikassa mistä ne löysin.
Että sellaista, en voi sanoa että kauhean hyvin meidän keskustelu sujui...:(
Niin ja tyttäreni ei siis ole alaikäinen, hän on 19-vuotias mutta asuu vielä vanhempiensa tai siis äitinsä luona, eikä hän ole myöskään missään koulussa eikä kyllä töissäkään. Ja en tiedä käykö hän bileissä, kun tuossa joku kyseli. En ylipäätään oikein tiedä mitä hän puuhailee, koska se asia "ei kuulu minulle". Joka tapauksessa hän saattaa tosi useasti olla monenkin päivän putkia poissa kotoa, esimerkiksi hän saattaa torstaina lähteä jonnekkin ja palata vasta sunnuntai-iltana, joten kaitpa hän sitten niinä päivinä bilettää tai niin ainakin uskoisin... Huoh.- tyrä25
Oot kyl kiva aasi, jos et pysty tytärtäs kontrolloimaan. Pidät sille kunnon puhuttelun ja vedät sitä takaapäin.
- Kyllästynyt.
Popperssia 100%. Tyttäresi ei ole syyllistynyt mihinkään rikokseen. Varsin harmiton tajustaja ja mukava combo. En tiedä onko Poppers edes lääkeainelistalla koska sitä käytetään yleisesti (aina kysyttäessä) tahranpoistoon. Juotaessa hengenvaarallista myrkkyä ja ihoa ärsyttävää.
Antaa tavallaan tilapäisen happihumalan impattaessa. Pitkäaikaisesta ja runsaasta käytöstä SAATTAA tulla jotain vaurioita kuten kaikista päihteistä. Toivottavasti kyllästyy aineeseen aikanaan.
Vanhemmilla ihmisillä voi olla vaikeuksia tajuta että on muitakin tajusteita kuin alkoholi. Tämä johtuu huumevalehtelusta ja demonisoinnista.
Voit nyt kysyä lapseltasi pilven polttamisesta ja keskustella siitä asiallisesti hyvässä hengessä. Saatat yllättyä. Kovista aineista on turha edes keskustella kun asia ei sinulle kuulu vaikka (kerro se hänelle) oletkin huolestunut ja tuomitset sellaisen.
Voit sopia että lapsesi ei tuo enään asuntoosi yhtään aineita ikinä.
- eihajuakaan
Nyt kun mainitsit, niin joo, poppers kuulostaa melko todennäköseltä. Niissä puteleissa kyllä joo on joku pilleri sisällä. Olen nähnyt semmosen ja nyt vihdoin sytytti. En ole itse kuin pari kertaa sitä kokeillut, kun en digannut yhtään, joten en ole koskaan pulloa ostanut. Se on turha huume. Pullo aukaistaan ja sitä sit nuuhkastaan keuhkot täyteen. Se nimittäin pistää käyttäjän puoleksi minuutiksi niin tuhannen sekasin, ettei tiedä missä on ylös ja missä on vasemmalle. Sen jälkeen tulee päänsärky. Julmettu päänsärky. Ei todellakaan puolen minuutin arvonen asia. Mut jotku bilettäjät tykkää. Kai niillä tulee pienempi päänsärky ku mulla.
Mutta poppersseja käytetään nimenomaan tanssibileissä, eli ne pillerit ei varmaankaan olleet mitään bentsoja tai muita rauhoittavia, vaan nostavia, eli todennäköisesti ekstaasia.
Jos tyttäresi on jo täysikänen, niin tahdosta riippumaton hoito on poissuljettu vaihtoehto. Mutta joo, teinityttö nyt voi vähän räjähtää. Varsinkin kun kyseessä on laiton asia, niin se voi jännittää kun jää auktoriteetille (esim äidille) kiinni ja se jännitys voi purkautua teineille tyypillisenä raivona. Jatka ihmeessä keskustelua ja koita pitää omat tunteet kurissa. Kerro hänelle huolesi kuitenkin avoimesti, sillä tietenkin äidillä on oikeus huoleen lapsestaan. Pyydä häntä kertomaan miten ja missä tilanteissa hän ekstaasia ja popperseja käyttää ja yritä olla tuomitsematta. Jossain vaiheessa hän voi sinulle avautua, vaikka se saattaa olla aika vaikeaa vanhemmilleen tuommoista kertoa.
Avoimuus on kuitenkin yksi asia, mikä auttaa. Kun hän kieltää käyttävänsä huumeita, niin kerro vaikka tästä meidän keskustelusta ja näytä vaikka tämä ketju. Ainakaan minulla ei ole enää epäilystäkään, etteikö hän ekstaasia ja popperseja käyttäisi. Ehkä myös amfetamiinia tai puhdasta MDMA:ta.
Jos siellä gripissä ei ollu mitään puuteriin viittaavaakaan, voi olla, että tyttäresi on saanut erittäin korkealaatuista MDMA:ta, joka on ekstaasitablettien vaikuttava ainesosa. Se on kiteinä, joten pussiin ei välttämättä jää puuteria. Ja silloin olisin tyttärellesi hieman kateellinen, mikäli vielä käyttäisin huumeita, sillä puhdas MDMA tuo puhtaan ekstaasin - parempi ku pillerit. Ehkä tämä on kuitenkin vain toiveajattelua. Suomessa puhdas MDMA on julmetun kallista. Mutta sitä ei tarvitse kuin puolikkaan tulitikunpään kokoisen palan. No, eipä liity nyt tähän keskusteluun.
Sen jälkeen kun hän on sinulle kertonut missä mennään, niin sen jälkeen omavalintaisesti sitten voit osoittaa todelliset tunteesi tai koittaa rakentaa luottamusta ja yrittää vaikuttamaan häneen ystävällisyyden kautta. Miten parhaaksi katsot. Mutta ennen sitä ei kannata olla hyökkäävällä kannalla ollenkaan. Ja senkin jälkeen jos hyökkäät, niin voi jäädä viimiseks kerraks kun hän avautuu.
Ja vaikka hän onkin täysikäinen, hän asuu sinun luonasi. Mikäli hän ei maksa vuokraa, hän asuu sinun asunnossasi, ei teidän asunnossa. Sinä olet kuitenkin se joka tekee sen kämpän säännöt.
Jos paljastuu, että hän käy esim kerran pari kuussa (virallisissa) bileissä ja bileissä syö puolikkaan tai kokonaisen ekstaasin, niin ei kannata hirveesti menettää yöunia. Laitontahan tuo on, mutta semmonen toiminta ei ole niin kovin vaarallista terveydelle eikä kovin helposti johda siihen uhkakuvien puistoissa piikittelyyn. Amfetamiiniin hän saattaa törmätä (tai voi olla, että siinä gripissä on ollutkin) ja se on kyllä koukuttava aine jos sitä rupeaa säännöllisesti käyttämään. Mikäli käyttö rajoittuu juuri niihin bileisiin, eikä muuten vain viikonloppuisin huvin vuoks käyttöön, niin tuskin sekään ongelmaksi äityy. Mutta amfetamiinin kanssa käyttö voi lipsahtaa vähän useamminkin käytettäväksi.
Samoin jos ekstaasia käyttää joka viikonloppu ja vielä perjantaina sekä lauantaina, niin se voi johtaa käyttömäärien kasvamiseen. Vaikka tyttäresi sinulle avautuisi, niin aika todennäköistä on, että hän vähättelee käyttöään. Ekstaasi vaikuttaa esim serotoniinin vapautumiseen ja kun niitä käyttää parikin päivää putkeen, aivojen serotoniinivarastot on aika tyhjät, jolloin tulee ne masennukset - yleensä joskus tiistai-keskiviikko -akselilla. Eli jos tyttäresi on säännöllisesti tiistaisin äkkipikaisempi tai masentuneempi, kuin muina päivinä, niin voi olla, että hän käyttää näitä aineita säännöllisesti viikonloppuisin, vaikka sanoo käyttävänsä vähemmän.- eihajuakaan
Mutta jos se käyttö tosiaan rajoittuu vain bileisiin, eikä ole kuin joku kerran kuussa, niin tällöin suurin ongelma on lainsäädäntö. Niistä jos jää bileissä kiinni, niin siinä voi tulla sitten H-merkintä poliisin papereihin ja se voi vaikuttaa opiskelu- ja työpaikkoihin.
Kun itse biletin, niin torstaista sunnuntaihin bileet ei ollut täysin tavattomia. Tosin itse olen aina hoitanut koulut ja duunit, joten minulla se on rajoittunut perjantai-sunnuntai välille. Pahimpina bileaikoina viikonloppu saattoi näyttää tältä: Perjantaina töiden jälkeen baariin, siitä etkoille, siitä bileisiin, siitä jatkoille, siitä jatkojen jatkoille, siitä aamutuopille, siitä etkoille, siitä toisille etkoille, siitä bileisiin, siitä jatkoille, siitä jatkojen jatkoille, sit huomataan, että oho, kello on 3 sunnuntai-iltapäivällä ja sit hipsitään johonkin hämyseen baariin syömään keittoa (ku ei kovissa huumeissa mitään ruokaa pysty syömään), sit himaan, pari desiä vodkaa naamaan niin nopeesti ku kerkee ja maailman isoin spliffi ja yritetään saada tajuton tila aikaseks, että saa edes vähän nukuttua ennen töihinmenoa. Jotku käyttää rauhottavia kovan ekstaasi-amfetamiini -biletyksen jälkeen, että saa unenpäästä kiinni. Mutta mä oon pärjänny vain vodka-kannabis -yhdistelmällä. Miedot alkoholijuomat ei tee mitään vaikutusta siinä olotilassa.
Mut tommosta ei kroppa kauaa kestä ja itse rauhotin tilannetta huomattavasti siinä kohdassa kun ei meinannu jaksaa töissä. Onneks rauhotin ennen ku se rupes näkyy työpanoksessa. Itsellä se alkoi suurin piirtein tyttäresi ikäisenä ja kovempaa kulutusta kesti muutaman vuoden. Sit melko yhtäkkiä ei enää essot maistunu ja ne jäi käytännössä kokonaan pois. Amfetamiinia ja kokaiinia käytin vielä sen jälkeen joskus, mutten tommosii koko viikonlopun unettomiin rillutuksiin enää jaksanu lähtee. Vielä siinä kahdenkympin alkupuoliskolla elimistö kestää aika paljon, mutta ekstaasin kanssa ikä rupee siinä kahdenkympin puoliväliä lähestyessä painaa.
Nykyään ei mulla muutoin ole kovia huumeita vastaan niin hirveesti (paitsi opiaatteja). Ja mikäli en periaatteesta olisi käyttämättä kovia huumeita, en pitäisi mahdottomana, että joskus tulisi jossain bileissä amfetamiini- tai kokaiiniviiva vedettyä. Mutta essot on hauskoja vain jonkun aikaa ja sitten tulee stoppi. Pelkästään ekstaasin nielaisemisen ajatteleminenkin tuo pienen kakistelurefleksin. En usko, että saisin ekstaasitablettia nielaistua ilman, että se tulis samantien ylös, mikäli tietäisin, että kyseessä on ekstaasitabletti. - Mininarkki
eihajuakaan kirjoitti:
Mutta jos se käyttö tosiaan rajoittuu vain bileisiin, eikä ole kuin joku kerran kuussa, niin tällöin suurin ongelma on lainsäädäntö. Niistä jos jää bileissä kiinni, niin siinä voi tulla sitten H-merkintä poliisin papereihin ja se voi vaikuttaa opiskelu- ja työpaikkoihin.
Kun itse biletin, niin torstaista sunnuntaihin bileet ei ollut täysin tavattomia. Tosin itse olen aina hoitanut koulut ja duunit, joten minulla se on rajoittunut perjantai-sunnuntai välille. Pahimpina bileaikoina viikonloppu saattoi näyttää tältä: Perjantaina töiden jälkeen baariin, siitä etkoille, siitä bileisiin, siitä jatkoille, siitä jatkojen jatkoille, siitä aamutuopille, siitä etkoille, siitä toisille etkoille, siitä bileisiin, siitä jatkoille, siitä jatkojen jatkoille, sit huomataan, että oho, kello on 3 sunnuntai-iltapäivällä ja sit hipsitään johonkin hämyseen baariin syömään keittoa (ku ei kovissa huumeissa mitään ruokaa pysty syömään), sit himaan, pari desiä vodkaa naamaan niin nopeesti ku kerkee ja maailman isoin spliffi ja yritetään saada tajuton tila aikaseks, että saa edes vähän nukuttua ennen töihinmenoa. Jotku käyttää rauhottavia kovan ekstaasi-amfetamiini -biletyksen jälkeen, että saa unenpäästä kiinni. Mutta mä oon pärjänny vain vodka-kannabis -yhdistelmällä. Miedot alkoholijuomat ei tee mitään vaikutusta siinä olotilassa.
Mut tommosta ei kroppa kauaa kestä ja itse rauhotin tilannetta huomattavasti siinä kohdassa kun ei meinannu jaksaa töissä. Onneks rauhotin ennen ku se rupes näkyy työpanoksessa. Itsellä se alkoi suurin piirtein tyttäresi ikäisenä ja kovempaa kulutusta kesti muutaman vuoden. Sit melko yhtäkkiä ei enää essot maistunu ja ne jäi käytännössä kokonaan pois. Amfetamiinia ja kokaiinia käytin vielä sen jälkeen joskus, mutten tommosii koko viikonlopun unettomiin rillutuksiin enää jaksanu lähtee. Vielä siinä kahdenkympin alkupuoliskolla elimistö kestää aika paljon, mutta ekstaasin kanssa ikä rupee siinä kahdenkympin puoliväliä lähestyessä painaa.
Nykyään ei mulla muutoin ole kovia huumeita vastaan niin hirveesti (paitsi opiaatteja). Ja mikäli en periaatteesta olisi käyttämättä kovia huumeita, en pitäisi mahdottomana, että joskus tulisi jossain bileissä amfetamiini- tai kokaiiniviiva vedettyä. Mutta essot on hauskoja vain jonkun aikaa ja sitten tulee stoppi. Pelkästään ekstaasin nielaisemisen ajatteleminenkin tuo pienen kakistelurefleksin. En usko, että saisin ekstaasitablettia nielaistua ilman, että se tulis samantien ylös, mikäli tietäisin, että kyseessä on ekstaasitabletti.Mistä sä ny oot saanu päähäs madman ja amffen? Kuulostat aika varmala vaik et ole ees nähy koko pussia. Voi se olla jotain muuta empatogeenii/stimua ja tod.näk. se onki jotai muuta. Ei saa possulkea dissoaja eikä psykedeelejä.
"Se nimittäin pistää käyttäjän puoleksi minuutiksi niin tuhannen sekasin, ettei tiedä missä on ylös ja missä on vasemmalle." Ei siitä kyl noi sekasin mene xD poppers parantaa vaan verenkiertoo joka saa lämpimän tunteen kroppaan ja painentunteen päähän.
Muut kaikki sun tekstis on asiallist mut tosiaa noi on melko kaukaa haettuu. - mainus
Homo!
- eihajuakaan
Mininarkki kirjoitti:
Mistä sä ny oot saanu päähäs madman ja amffen? Kuulostat aika varmala vaik et ole ees nähy koko pussia. Voi se olla jotain muuta empatogeenii/stimua ja tod.näk. se onki jotai muuta. Ei saa possulkea dissoaja eikä psykedeelejä.
"Se nimittäin pistää käyttäjän puoleksi minuutiksi niin tuhannen sekasin, ettei tiedä missä on ylös ja missä on vasemmalle." Ei siitä kyl noi sekasin mene xD poppers parantaa vaan verenkiertoo joka saa lämpimän tunteen kroppaan ja painentunteen päähän.
Muut kaikki sun tekstis on asiallist mut tosiaa noi on melko kaukaa haettuu."Mistä sä ny oot saanu päähäs madman ja amffen?"
Arvasin. Pirtelö ny on yks yleisimpii Suomessa. Jos toi olis ollu esim Iso-Britanniassa, niin pirtelön sijaan olisin arvaillu koksua.
"et ole ees nähy koko pussia."
Siks koitin kuvailla mitä siinä pussissa kandee kattoa.
"Ei siitä kyl noi sekasin mene xD "
Ne pari kertaa mitä sitä on tullu tanssilattialla koitettua (tosin itse muutoinkin sekakuoseissa) niin siinä on tullu semmonen puolen minuutin hirvee rush päähän, että en oo tienny mihin suuntaan sitä pitäis mennä. Voisin verrata vähän siihen, ku söis liian ison lusikallisen wasabia kerrallaan. Ja sen jälkee päänsärky. - eihajuakaan
eihajuakaan kirjoitti:
"Mistä sä ny oot saanu päähäs madman ja amffen?"
Arvasin. Pirtelö ny on yks yleisimpii Suomessa. Jos toi olis ollu esim Iso-Britanniassa, niin pirtelön sijaan olisin arvaillu koksua.
"et ole ees nähy koko pussia."
Siks koitin kuvailla mitä siinä pussissa kandee kattoa.
"Ei siitä kyl noi sekasin mene xD "
Ne pari kertaa mitä sitä on tullu tanssilattialla koitettua (tosin itse muutoinkin sekakuoseissa) niin siinä on tullu semmonen puolen minuutin hirvee rush päähän, että en oo tienny mihin suuntaan sitä pitäis mennä. Voisin verrata vähän siihen, ku söis liian ison lusikallisen wasabia kerrallaan. Ja sen jälkee päänsärky.Niin, no... voihan ne pussit olla pullollaan peeveleitä ja muita rekisterikilpihuumeita...
- mihiinus
Pilleri on varmasti MDVP:tä. Psykoterapeuttina suosittelen hankkimaan ammattiapua. Pahimmassa tapauksessa tyttäresi voi joutua vankilaan hallussapidosta, joten on vaan yksinkertaisinta hankkiutua hoitoon ja äkkiä!
- Troi69
Yritä puhua sille järkeä ja tarjoa hoitomahdollisuuksia... Jos ei uppoa kaaliin niin haistata vitut ja vedä persekännit
- dmxdude420
HEI HERÄTYS NY JUMALAUDA !! HANKI OMA ELÄMÄ ÄLÄKÄ RATSAA NUOREN AIKUSEN HUONETTA JA TUNGE NENÄÄS MUIDEN ASIOIHIN ! EI ELÄMÄ............ VOIN KUVITELLA KUINKA LIKKAS KILAHTAA TON JÄLKEEN. . HUOH,,
- ykswaa
ite en oo käyttäny tai tuu käyttää huumeita mutta kyl mäki olisin huolestunu jos löytäsin vaikka mun kersojen huoneest jotai aineita... et ainakin toi dmxdude420 vois painuu vi**uun ton juttunsa kanssa...
- SurusilmäIsä
Jos nuoret aikuiset asuvat vielä kotonaan, niin vanhemmilla on täysi oikeus ratsata heidän huoneensa !!!
Rakkaus on Välittämistä.
Jokaikinen huumeidenkäyttäjä olisi ehdottomasti vietävä pakkohoitoon, heidän itsensä takia.
Yhdysvalloissa tuomiot huumerikoksista ovat ensin välittömästi huumehoitoon, josta on saatu hyviä tuloksia aikaan, ei suoraan vankilaan, niin kuin Suomessa.
Meillähän suurin osa huumerikollisista ei pääse päihdepsykiatritseen hoitoon, jota he nimenomaan tarvitsisivat, pytty ei itsessään ketään paranna. - anusholisti
Ei popperssia oo vitunkaan järkeä käyttää missään muussa tilanteessa kun siinä mihin se on alunperinkin tarkoitettu, eli naidessa. Ite tulee _melko_ usein juurikin seksuaalista kokemusta boostaamaan käytettyä ja toimii. Ei tulis mieleenkään lähteä sitä baarissa tai salkkareita katsellessa nuuhkimaan, pölhöt!
- matukkaaaaYAD
http://yadstreetteam.wordpress.com/2013/05/17/ilmaisia-tarroja/ mukaan vain!
- KRP pääkonttori.
*Yhteystiedot Keskusrikospoliisiin: Puhelinvaihde: 0295 480 141.Käyntiosoite:Jokiniemenkuja 4 vantaa. olemme erittäin huolissaan sinun tiliisi liittyvään huumejuttuihin . Ota yhteyttä mahd. nopeasti jos ei soittoja tule otamme yhteyttä täältäpäin *
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753617
- 622704
- 812657
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.582428Mitä sanoa pituudeksi näillä mittaustuloksilla?
Jos jossain tarttee ilmoittaa pituus sentin tarkkuudella? Mitattu neljästi virallisesti ja mittaustulokset on olleet 1922363Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2682230- 461953
- 441769
Mä en jaksa suojella sua enää
Oot osa mun tarinaa ja ensirakkaus 🩷🌈 Olisiko niin kauheata, jos muutkin ystävämme tietäisivät? Se on jo niin vanha ”t151501EU:n uusin idea - jatkossa joudut tunnistautumaan kun katsot PORNOA!
"Pornon katsominen muuttuu täysin Euroopan komissio on kehittänyt sovelluksen, jolla internetin käyttäjä voi todistaa p1491428