Voiskos noille taitopelisivuille saada taustaääniksi esimerkiksi Risto Niemisen ivallista naurua. Siinä kahvia hörppiessä ja Riston räkäistä naurua kuunnellessa varmaan syntyisi tappavan osuvat rivit?
Risto vois huutaa taustalla vaikka että, "ette te mitään voita luuseripaskat" tai "Tuulipukujen kertomaa" tai "tässä on sopupelin paikka" tai "ottakaa lainaa saatana"
Oiskos mahdollista järjestää tällainen lisäjutska sivuillenne, kiitos!!
Toivomus Veikkaukselle!
109 kg
1
111
Vastaukset
- Veikkauksen basilli
Kröhmmmm.... Veikkaus Oy peli yhtiön puolesta saanen huomauttaa, että meillähän on jo käytössä hyvin todenmukainen taustaääni, joka kuuluu joka lauantai jokaiseen kotiin eli Suomalainen voittaa aina.
Tämä pitää paikkaansa, aina suomalinen vedonlyöjä voittaa meidän
kustannuksellamme, ettekö ollenkaan aio kiittää meitä Veikkaus Oy:tä
Eikö tämä riitä, mikä teitä pelaajia oikein vaivaa, kun vaaditte mahdottomia ?
Kohta olette vaatimassa pelibonusta. Siinä kuule on mennyt moni pelimonopoliyhtiö nurin, kun on pelaajille jaettu bonuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m904487Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013880Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513230
- 432912
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222422- 232146
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171800Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725