miksi Ruotsi, Tanska ja Englanti eivät osallistu Portugalipakettiin? Se ei ole mikään selitys, jos Ruotsilla on oma kruunu, koska eihän siitä ole EU:ssa kysymys, vaan maailman laajuisesta business -laskelmista, jossa lasketaan julkisuuteen tulleen tiedon mukaan, miten "vahingollista kaikille on, jos Portugali joutuu syvempään lamaan".
Jos perhe alkaa huolehtimaan toisen perheen hyvinvoinnista, oma perhe joutuu kärsimään. Sama loogisuus toimii kunnissa, valtioiden välillä ja kaikissa asioissa.
Ennen opetettiin kysymällä, että jos annat ruokasi toiselle, mitä itse syöt ja antaako tuo toinen omaa ruokaansa sinulle, jos sitä tarvitset? On nimittäin niin, että nämä autetut unohtavat kokonaan sen, että juuri tuo auttoi minua tai alkavat halveksia auttajaansa ja pitävät tyhmänä.
Saisiko tietoon,
ent.suomimummo
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381