Saatujen tietojen mukaan vuosia kestänyt Kervisasian ratkaisu on on helpottumassa kaupunginlakimiehen virkatehtävien vastuualueen selvittämisen yhteydessä, ja ilman sitäkin asia on syytä saada selvitetyksi, jolloin kaupungin hallinnon työ- ja asiakirjamäärä helpottuisi huomattavasti.
Kaupunginlakimiehen virkatoimia koskevat epäselvyydet voidaan käsitellä kaupunginhallituksen ylimääräisenä asiana, jolloin asiaa ei ole syytä saattaa kaupunginvaltuustoon enemmälti sen ollessa soviteltavissa kaupunginlakimiehen lausunnon ja esiin tulleiden seikkojen osalta kokonaisuudessaan kaupunginhallituksessa ilman toimivaltaongelmaa.
Kervisen asian ratkaisukynnys madaltuu
2
56
Vastaukset
- KH:n tajunta
Ei ratkea asia ennen kuin kaupunginhallitus on saatu tajuamaan mitä Ruonala on tehnyt!
- Harald Hirmunen
Eli lyhyesti selkokielellä meinaat itsekin, että lakia lukenut kaupungin lakimies on ollut suurin tulppa koko tässä Kervisjupakassa ja näin itse vaikeuttanut kaikkien asioiden ratkaisua ja suurentanut virkamiesten valtavaa paperipinoa pöydillä ? Lakia lukenut lakimies on suojellut työntekijöiden puolta pitävää työsuojelupäälikköä ja muuta kaupungin johtavaa virkaporrasta.
Kuinka paljon kaupungin rahaa on palanut tämän lakimiehen toiminnasta ? Loppuuko holtiton rahojen tuhlaaminen ja virkamiesten suuri työmäärä kun kaupungin lakimies on sivuutettu tehtävistään ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802908Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka492298Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051664Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 561189
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181